Kee, hij gaat nu de pan inquote:Op vrijdag 1 januari 2010 13:03 schreef MaGNeT het volgende:
Kijkend naar je username overweeg ik te zeggen: doen!
Bakken kan altijd natuurlijk, maar sterkte op de wcquote:Op vrijdag 1 januari 2010 13:03 schreef Paul het volgende:
Kan je het dan nog bakken? Of zeg je van, nee daar zitten nu teveel bacteriën in
Ok ik ga ervoorquote:Op vrijdag 1 januari 2010 13:15 schreef ThunderBitch het volgende:
Ruik er eens aan. Als het een beetje raar ruikt dan niet doen.
Maar volgens mij, als het in de koelkast heeft gestaan en het ruikt goed, is het best nog te eten, wel goed doorbakken. Wat kan je gebeuren?
Goed doorbakken, als het goed ruikt, is er niets aan het handje. Succes.quote:
R.I.P. voor de nabestaanden.quote:
Welnee, btw, vaak is de datum aan de vroege kant genomen, dus met die 5 dagen zal het sowieso meevallen.quote:
Je dood de bacterien, maar de gifstoffen van de bacterien zitten er nog steeds inquote:Op vrijdag 1 januari 2010 13:32 schreef thesystem het volgende:
Ach, zolang er geen schimmel op is en smaak boeit je niet.....kun je het eerst koken (alle bacteriën en schimmels doden) en dan bakken...smaakt crap, maar ach...het is eten...
Ach welnee, niets aan de hand. Vroeger lieten mensen vlees versterven, ik denk nu ook nog.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:07 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Je dood de bacterien, maar de gifstoffen van de bacterien zitten er nog steeds in
Zit wat in maar de houdbaarheids datum is een verplichting van de regering om erger te voorkomen. Dat betekend niet dat als de datum verstreken is je t maar meteen moet weg gooien!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:07 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Je dood de bacterien, maar de gifstoffen van de bacterien zitten er nog steeds in
Rundvlees ja, maar bij industriekip is dat niet verstandig, of de kip nog goed is of niet ligt ook erg aan bewaartemperatuur, MHD is berekend op 7 graden Celsius.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:08 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ach welnee, niets aan de hand. Vroeger lieten mensen vlees versterven, ik denk nu ook nog.
Klopt, als het in de koelkast heeft gelegen en het ruikt goed, is er niets aan de hand, als je het goed doorbakt, het liefst daarna nog goed stoven, dan weet je het zeker dat alles goed gaar is.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:34 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Rundvlees ja, maar bij industriekip is dat niet verstandig, of de kip nog goed is of niet ligt ook erg aan bewaartemperatuur, MHD is berekend op 7 graden Celsius.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |