als je het moorden leuk vindt zal je het niet makkelijk saai vinden, de eindbazen vond ik vooral masterquote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:12 schreef _Flea_ het volgende:
[..]
Nog niet gespeeld dus zou het zo niet weten. Dacht dat het wel goede reviews kreeg.
Gewoon te koop bij TheHut is niet gewoon he. Tuurlijk, iedereen in dit topic importeert zijn/haar games wel, maar de gewone mens (het publiek van de Wii) niet. Die hebben geen idee dat de game uberhaupt uitkomt denk ikquote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:24 schreef Mr.Noodle het volgende:
Tatsunoko vs capcom is gewoon te koop bij thehut.co.uk. voor minder dan 30 euro, ik ga em vanavond bij iemand uitproberen. Dit is echt wel een van de beste fightergames uitgebracht op elk Nintendo platform.
Wel Online playable dus!!!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:50 schreef Deceit het volgende:
Wow die Tasunoko vs Capcom! (zeker niet online playable he?)
Die moet ik bestellen..! Zodra iemand weet waar ie wel snel te koop is posten he!
En vandaag maar ff Okami bestellen!
*besteld! hoop dat ie snel binnen is.. jammer dat ik niet die korting kreeg want snapte er weer hasstikke niets van
Dimplus verkoopt hemquote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:50 schreef Deceit het volgende:
Wow die Tasunoko vs Capcom! (zeker niet online playable he?)
Die moet ik bestellen..! Zodra iemand weet waar ie wel snel te koop is posten he!
En vandaag maar ff Okami bestellen!
*besteld! hoop dat ie snel binnen is.. jammer dat ik niet die korting kreeg want snapte er weer hasstikke niets van
Mario Strikers is redelijk, maar Mario & Sonic is leuker (zowel zomer- als winterspelen). Dit geldt overigens alleen voor multiplayer, in singleplayer zijn beide games gelimiteerd.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:10 schreef Holy_Goat het volgende:
Wie heeft er wel eens dat voetbalspel van mario gespeeld? is het wat voor op de wii?
(en hoe zit dat met sonic - mario olympische spelen? )
Ze verzenden naar NL, kost een pond. Verzenden duurt ongeveer 1 tot 2 weken.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:26 schreef Holy_Goat het volgende:
is trouwens http://www.zavvi.com/ betrouwbaar? werd eerder genoemd. Daar staat die football voor 14 GBP, en volgens de site zonder verzendkosten. (en do they ship to the netherlands? )
Idd, wil hem ook hebben maar wacht nog eff mee wil mijn overige 5 games uitspelen voordat ik deze aanschaf.quote:
Volgens mij is het niet bepaald populair, probeer het al een half jaar te verkopen, maar Marktplaats staat er vol mee en bij GameMania hoeven ze 'm ook al niet.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:10 schreef Holy_Goat het volgende:
Wie heeft er wel eens dat voetbalspel van mario gespeeld? is het wat voor op de wii?
Ik heb vorige week Mini Ninjas besteld (PS3 dan), maar snelle levering (binnen een week) en netjes verpakt. Dus mijn eerste en enige ervaring is prima met ze.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:26 schreef Holy_Goat het volgende:
is trouwens http://www.zavvi.com/ betrouwbaar? werd eerder genoemd. Daar staat die football voor 14 GBP, en volgens de site zonder verzendkosten. (en do they ship to the netherlands? )
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |