abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 1 januari 2010 @ 23:48:22 #1
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_76310930
2009 was een mooi jaar voor de Wii!

A Boy and his Blob:

New Super Mario Bros. Wii:

Dead Space Extraction:

En 2010 gaat ook een mooi jaar worden!

Metroid Other M:

Super Mario Galaxy 2:

Epic Mickey:

Vorig topic: [Wii #223] HD is niet nodig,... toch?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_76311436
Morgen of zo maar eens beginnen met A boy and his blob
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_76317018
Super Mario Galaxy 2 en Metroid Other M worden awesome.
pi_76320788
2009 was een prima jaar, de enige game die ik nog wil spelen is

Maar eerst de games die ik nog heb liggen maar uitspelen
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
pi_76324402
Heb de top 100 games list voor 2010 op gamer.nl doorgelezen, zaten vrij weinig wii titels tussen
Being happy doesn't mean that everything is perfect. It means that you have decided to look beyond the imperfections
pi_76329141
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 14:45 schreef samjustme het volgende:
Heb de top 100 games list voor 2010 op gamer.nl doorgelezen, zaten vrij weinig wii titels tussen
Het bekende Nintendo-probleem. Naja, ik heb mij goed vermaakt met 2009. Enige game die ik wilde hebben maar nog niet heb kunnen kopen is Metroid Prime Trilogy. Meest gespeelde game is vreemd genoeg niet New Super Mario Bros. Wii geworden, maar Beatles Rock Band.
Nintendo 3DS Vriendcode: 0259-0280-4485
  zaterdag 2 januari 2010 @ 17:17:56 #7
201459 DanielSmith
Tavern on the green
pi_76329300
NSMBW heeft mij mijn wii uit het stof doen trekken
pi_76330127
Net een pre-order gedaan voor No More Heroes 2.
pi_76330667
even een paar vraagjes:
welke internetshops gebruiken jullie precies voor import uit de UK?

als ik bv met wii points de zelda versies voor NES/SNES download moet ik dan ook weer een nieuwe controller hebben? Of kan het ook met een GC./ wiimote?

Ennem... boy and his blob... is dat ook een betitelde 'musthave' voor wii?
pi_76332216
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 17:55 schreef Holy_Goat het volgende:
als ik bv met wii points de zelda versies voor NES/SNES download moet ik dan ook weer een nieuwe controller hebben? Of kan het ook met een GC./ wiimote?
Als je kijkt in het Wii Winkelkanaal zie je bij de spellen keurig een symbooltje welke controllers geschikt zijn voor de game die je koopt. In het geval van NES kan je wiimote, classic-controller en GameCube-controller gebruiken. SNES-games alleen met classic of GameCube.
pi_76345954
Is dat een beetje te doen, een SNES game met een GC controller? Anders toch maar een classic controller (pro) aanschaffen.
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
pi_76356474
Knoppen zitten soms heel onlogisch geplaatst zoals bij super mario world.. alsof ze het erom deden om je een classic controller te laten kopen..
pi_76356618
tvp
pi_76358496
quote:
Op zondag 3 januari 2010 01:01 schreef Cerbie het volgende:
Is dat een beetje te doen, een SNES game met een GC controller? Anders toch maar een classic controller (pro) aanschaffen.
Nee, vooral Super Mario World is niet te spelen. N64-games daarentegen zijn weer beter te spelen met GC dan classic.
pi_76390298
Heb nu ook motion plus. Dat wii sports resort is wel lachen hoor. Maar ik zoek een goede tennisgame die gebruik maakt van de WM+. Iemand suggesties?
pi_76390593
Grand Slam Tennis maakt gebruik van WM+ en is een meer dan prima tennisgame
pi_76390702
ok, gaan we daar naar kijken. En Virtua Tennis? Is dat een aanrader?
pi_76391671
Grand Slam Tennis is inderdaad 'n prima game, Wii Sports Tennis maar dan uitgebreider. En makkelijk om mee te beginnen
pi_76395262
Kan niet wachten tot Mario Galaxy 2!!!
pi_76409807
A boy and his blob ga ik ook maar eens bestellen.. lijkt veelbelovend te zijn!
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
pi_76416354
Dat Mickey spel lijkt me wel geinig.

Tvp dus
pi_76439771
Zojuist een Classic Controller Pro gekocht, voelt lekker degelijk aan en was maar 20¤ bij de Musicstore ipv de normale 25¤.
pi_76457102
Daarvoor was ik trouwens in de Intertoys ( ), wat een slechte service. Classic controller.. eh.. nee, die krijgen we niet meer *ongeïnteresseerd verder gaat met autootjes rechtzetten*

Daar waren ook alle zegels van de pointcards al verbroken. Goede reden om ze níet in de winkel te kopen maar gewoon via een webshop.

*zoekt Zelda: a link to the past op
  dinsdag 5 januari 2010 @ 23:05:30 #24
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_76462621
Dikke vastloper vandaag gehad tijdens co-op Overkill. Er klonk een harde bromtoon uit de speakers en het beeld stond vast. Moest helemaal de stekker eruit halen om het te verhelpen. Meteen een andere game gaan spelen ook! Kutconsole
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
  dinsdag 5 januari 2010 @ 23:34:17 #25
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_76464003
quote:
Nintendo Announces Healthy Holiday Sales Figures

As everyone looks ahead to the possibilities in store for 2010, Nintendo of America is looking to extend the glow of the holidays with some fresh December sales information. The following items were announced by Nintendo President Satoru Iwata in Japan:

* Although official U.S. sales data for December and all of 2009 will be announced by the NPD Group on Jan. 14, it appears that U.S. consumers responded enthusiastically to Nintendo’s Wii™ home console in December. Nintendo estimates that December sales in the United States will exceed 3 million units.
* Nintendo estimates that the portable Nintendo DS™ lineup, including the Nintendo DSi™ video game system, set a new all-time calendar-year U.S. sales record for any console or hand-held system.
* Nintendo software also continued to perform well. Although the NPD Group will provide the full sales numbers for each game, Nintendo estimates that lifetime U.S. sales of New Super Mario Bros.™ Wii are approaching 4 million. The game, which is the first Super Mario Bros. game to include simultaneous four-player action, launched in the United States on Nov. 15.

“The millions of people who bought Nintendo hardware during the holidays can look forward to enjoying great games on those systems now and in the future,” said Cammie Dunaway, Nintendo of America’s executive vice president of Sales & Marketing. “The Legend of Zelda: Spirit Tracks for Nintendo DS, and Wii Fit Plus and New Super Mario Bros. Wii are all currently providing Nintendo fans with amazing experiences and fun adventures for the whole family.”

...

3 miljoen mensen... 3 miljoen...

In other news. SEGA en Capcom verminderen Wii-support vanwege tegenvallende resultaten
  woensdag 6 januari 2010 @ 11:03:17 #26
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_76473411
quote:
Majesco has announced the world's first 3D shooter for Wii, known as Attack of the Movies 3D.

Developed by Panic Button, the game will be out this summer packaged with four pairs of 3D glasses - therefore four-player multiplayer should come as no surprise.

The idea is to plop you in the middle of classic-film-inspired sets that are alien-riddled, shark-riddled, robot-riddled, zombie-riddled and so on. Majesco's blurb promises you'll experience a "realism and dimensionality" that only cinemas have previously been able to provide.

You're also promised replayability as enemies will be unpredictable, paths branching, areas unique and environments "challenging" - a bit like the snow this morning.

There are no screenshots or video clips available at the moment.
  woensdag 6 januari 2010 @ 11:31:25 #27
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_76474465
Iwata heeft bekend gemaakt dat de Vitality Sensor en de nieuwe Zelda allebei in 2010 nog gaan verschijnen.
pi_76474921
Wat is de vitality sensor?
  woensdag 6 januari 2010 @ 11:45:18 #29
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_76475019
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 11:42 schreef _Flea_ het volgende:
Wat is de vitality sensor?

Ik grap je niet.
pi_76475137
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 11:45 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Ik grap je niet.
Nou je het zegt heb ik dit wel eens gezien op sites. Maar wat kan je er nou precies mee?
  woensdag 6 januari 2010 @ 11:49:02 #31
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_76475227
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 11:47 schreef _Flea_ het volgende:

[..]

Nou je het zegt heb ik dit wel eens gezien op sites. Maar wat kan je er nou precies mee?
Dat weet niemand.
pi_76475690
Is dat voor larry voor de wii
pi_76475764
hahahaha zou wel een stunt zijn :p
pi_76476529
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 21:26 schreef Cerbie het volgende:
Daarvoor was ik trouwens in de Intertoys ( ), wat een slechte service. Classic controller.. eh.. nee, die krijgen we niet meer *ongeïnteresseerd verder gaat met autootjes rechtzetten*

Daar waren ook alle zegels van de pointcards al verbroken. Goede reden om ze níet in de winkel te kopen maar gewoon via een webshop.
Intertoys is voor mij de laatste winkel om een game te zoeken, het is er altijd een zooitje: Kapotte doosjes, twintig prijskaartjes over elkaar, vijf rekken met Pokémon en verder weinig anders voor de DS en je loopt je het schompes te zoeken naar een game die ze dan ook niet in voorraad hebben. Bleh.

Maar zou je die nieuwe Classic controller aanraden als je al een oude hebt? Ik wil binnenkort eens aan wat nooit gespeelde SNES-games gaan beginnen.
pi_76476586

[ Bericht 100% gewijzigd door nomar83 op 06-01-2010 12:17:36 ]
pi_76482614
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 12:15 schreef nomar83 het volgende:

[..]

Intertoys is voor mij de laatste winkel om een game te zoeken, het is er altijd een zooitje: Kapotte doosjes, twintig prijskaartjes over elkaar, vijf rekken met Pokémon en verder weinig anders voor de DS en je loopt je het schompes te zoeken naar een game die ze dan ook niet in voorraad hebben. Bleh.

Maar zou je die nieuwe Classic controller aanraden als je al een oude hebt? Ik wil binnenkort eens aan wat nooit gespeelde SNES-games gaan beginnen.
Ik koop normaal nooit in 'echte' winkels, vrijwel altijd online. Denk, doe een keer anders en dan krijg je zo'n Intertoys-behandeling

Ik heb de gewone Classic Controller niet, wel een keer mee gespeeld bij een vriend en daar kreeg ik er kramp in mijn handen van (heb nogal grote handen).
Ook de nieuwe vind ik nog best plat, maar hij ligt verder wel lekker in de hand. En de glanzend zwarte voorkant is een gigantische vingerafdrukkenmagneet.

zat er bij de witte wii trouwens ook zo'n doekje om vingerafdrukken te verwijderen
pi_76484920
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 14:42 schreef Cerbie het volgende:
zat er bij de witte wii trouwens ook zo'n doekje om vingerafdrukken te verwijderen
Nee, ook geen last van vingerafdrukken op een witte.
Wel van stof.
pi_76485599
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 15:39 schreef nomar83 het volgende:

[..]

Nee, ook geen last van vingerafdrukken op een witte.
Wel van stof.
M'n zwarte wii ziet er niet uit, als de zon erop schijnt..
  Donald Duck held woensdag 6 januari 2010 @ 16:07:57 #39
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_76486108
quote:
It’s been a long time coming, but the next big major console Zelda game is now officially less than a year away! Nintendo CEO Satoru Iwata confirmed in an interview today that a new Zelda game for the Wii will be coming out before the end of 2010.

The Zelda team have been giving hints about the content of the game for a couple of months now, and have confirmed that they will reveal a lot more about the game at E3 2010. Zelda Director Eiji Aonuma had this to say back in November 2009: “So far, the basic flow of the Zelda games is you’re exploring a field, you go to a dungeon, you conquer it and return to the field. We’re looking at altering that traditional flow. That’s all I can share, and I can’t say more until E3 next year.”

Aonuma has also stated that the last big console Zelda game, Twilight Princess, didn’t fully complete Nintendo’s objective of creating the most realistic and immersive Zelda experience ever, and says that Zelda Wii will take what they’ve built in Twilight Princess and adapt it for a more realistic playing experience.

From all the hints so far, the game is shaping up to be excellent, though we will have to wait until E3 this June to find out the exact details.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_76495134
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 16:07 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]
Ik hoop echt dat die Zelda Wii tof wordt. Vind het trouwens wel vreemd dat ze enkele weken terug nog niet eens wisten wat voor een stijl ze de game gaven, en nu ineens kunnen zeggen dat de game nog dit jaar uit komt. Ik hoop dat ze er wel wat van maken
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_76500740
Online deathmatchen met call of duty reflex gaaf Had niet verwacht dat online gamen stabieler zou zijn dan met een PS3 of XBOX360
Being happy doesn't mean that everything is perfect. It means that you have decided to look beyond the imperfections
pi_76501141
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 19:25 schreef RaymanNL het volgende:

[..]

Ik hoop echt dat die Zelda Wii tof wordt. Vind het trouwens wel vreemd dat ze enkele weken terug nog niet eens wisten wat voor een stijl ze de game gaven, en nu ineens kunnen zeggen dat de game nog dit jaar uit komt. Ik hoop dat ze er wel wat van maken
Ze hebben dat allang besloten, Nintendo wil alleen nooit iets bekend maken

Beste voorbeeld: DS Lite....tot de dag voor de aankondiging ontkennen dat ze ook maar denken aan een nieuwe versie
Fok!Wormskampioen '09
Live en PSN: geemfriek
Mario Kart Wii: 0216-0895-3770
pi_76501527
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 21:27 schreef gamefreek het volgende:

[..]

Ze hebben dat allang besloten, Nintendo wil alleen nooit iets bekend maken

Beste voorbeeld: DS Lite....tot de dag voor de aankondiging ontkennen dat ze ook maar denken aan een nieuwe versie
Dat vind ik wat anders. Over de DS LiteZe zeiden alleen dat tie niet komt, omdat ze hem toen officieel aan wilden kondingen. In het interview van laatst werd echt specifiek gezegd dat ze nog geen keuze hebben kunnen maken over de stijl van het spel, maar dat de basis er al wel lag. Maargoed, het moet nog maar blijven of de game daadwerkelijk dit jaar nog uit komt Zelda TP is ook meerdere keren uitgesteld
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_76520905
We hebben met kerst een Wii gekocht voor onze ouders en hadden nu ook het lumineuze plan om hem mee te nemen op wintersport. Nu hebben we in het appartement een tv die pas geactiveerd wordt als je ervoor betaald. Je kunt hem dus wel aanzetten, maar dan is er alleen sneeuw. Vaak is er wel een afstandsbediening.

Zou de Wii hierop aangesloten kunnen worden of moeten we hem toch thuis laten?
pi_76521131
Als de tv 'n scartaansluiting heeft, kun je 'm gewoon aansluiten. Even 't AV-kanaal opzoeken op de tv en je kunt aan de gang lijkt me.
pi_76521827
Damn, wat is dat Sport Resort verslavend. Erg slecht voor m'n nachtrust
  donderdag 7 januari 2010 @ 14:17:28 #47
8369 speknek
Another day another slay
pi_76522163
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 23:34 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

...

3 miljoen mensen... 3 miljoen...

In other news. SEGA en Capcom verminderen Wii-support vanwege tegenvallende resultaten
Elke keer weer denk ik dat de Wii nu toch echt ten dode opgeschreven is, en dan verkopen ze weer monsterachtig. Schijnbaar zijn er nog vele miljoenen mensen die heel content zijn met alleen maar Nintendo games kopen voor een console.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_76522490
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 14:17 schreef speknek het volgende:

[..]

Elke keer weer denk ik dat de Wii nu toch echt ten dode opgeschreven is, en dan verkopen ze weer monsterachtig. Schijnbaar zijn er nog vele miljoenen mensen die heel content zijn met alleen maar Nintendo games kopen voor een console.
Zo'n beetje elke N64 en GameCube bezitter kocht de console alleen voor de Nintendospellen

Voor alle andere games heb ik een PS3 of 360 iig
Fok!Wormskampioen '09
Live en PSN: geemfriek
Mario Kart Wii: 0216-0895-3770
pi_76523511
Waar het beste een Wii-mote + M+ + Nunchuck (zwart) te halen?

Retail is echt ziekelijk duur Ik meende dat die Wii controllers een stuk goedkoper waren dan de XBox360 en PS3? Iemand een online store oid?
pi_76523585
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 11:49 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Dat weet niemand.
Biofeedback in games

http://en.wikipedia.org/wiki/Biofeedback
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')