abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76687963
Ja dat is niet vreemd met deze Linkse geldweg regering. Ze geven meer geld weg dan dat er verdient wordt, dan ga je failiet.
pi_76707438
quote:
Op maandag 11 januari 2010 18:10 schreef StarGazer het volgende:
Jammer dat de post van Scandork over de vergelijking tussen Hitler en Wilders en het uitmaken van Wilders- aanhangers voor zwaar geestelijk gestoorden wel mag blijven staan.
vergeten
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  dinsdag 12 januari 2010 @ 08:57:15 #78
165633 eriksd
The grand facade...
pi_76710010
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 23:23 schreef Klopkoek het volgende:
In jip en janneke taal: over 3 maanden zitten we met zijn allen te vechten om een stuk brood, tenzij je pietverdriet, Selang of bendk heet. Het grootgraaiersgilde zal de dans ontspringen.

Ik had al heel lang een soort voorgevoel en idee dat nederland naar de kloten zou gaan. Ik hoop dat het niet uit komt.
Ik wel, dan zijn we van jou af.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
  dinsdag 12 januari 2010 @ 08:58:54 #79
165633 eriksd
The grand facade...
pi_76710035
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 03:14 schreef StefanP het volgende:

[..]

Ik lach me dood om de linkse figuren die zo geindoctrineerd zijn dat ze werkelijk geen flauw benul hebben waar ze het over hebben. Werkelijk onvoorstelbaar.

Als er een land is waar de politiek vrijwel enkel bestaat uit beroepspolitici, dan is het wel Nederland. Waren er maar meer politici met echte ervaring in het bedrijfsleven, dan gebeurde er misschien wel eens iets logisch en doordachts in plaats van die oeverloze, linkse ons-kent-ons treurnis die Nederland al decennia in z'n greep houdt.

De enige reden dat NL failliet gaat is dat het gewoon een rampzalig slecht model volgt. Een enorme overheid (waarvan elke 'werk'nemer precies 0% bijdraagt aan het BNP), een enorme verzorgingsstaat, een enorm aantal (en gestaag groeiend) allochtonen die op nul komma nul wijze gemotiveerd worden te integreren c.q. te werken, een absurde neiging om alles wat los en vast zit te reguleren, een omgekeerde bevolkingspiramide, een overheid met een gat in de hand voor alles en iedereen die 'zielig' zijn en een belachelijk rigide ontslagsysteem.

Als er iets is dat slecht is voor het bedrijfsleven (en dus voor het BNP en ieders levensstandaard) dan is het wel overloze regelgeving, torenhoge belasting en continue onzekerheid over wat er straks weer voor wetjes uitgevaardigd worden. Maak het ze vooral het leven zuur, dan mag je straks met z'n allen de hand ophouden in plaats van 'slechts' een paar miljoen uitkeringstrekkers.

Het ergste is nog wel dat ik hier maar een half uur topics hoef te lezen om te zien dat 75% van de Fokkertjes zo links als de pest is. De levenslange linkse indoctrinatie op school en door de media heeft goed z'n werk gedaan dus. Verketter het bedrijfsleven, want alle problemen zijn hun schuld! Snel, pak de pek en veren voor de rijken, want die buiten iedereen uit! Hogere belasting! Meer regels!

Zak maar lekker in de stront, want jullie oogsten wat je zaaide. Hier wordt die Maobama er binnenkort weer uitgeschopt -jammer dat we eens in de ~15 jaar vergeten hoe achterlijke die linkse kliek is en er iemand uit verkiezen- maar NL is gewoon verloren.

Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')