bijna 4 uurquote:
de bus heeft netjes op tijd geredenquote:
Vast verhoogd.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 06:43 schreef goldfinger1963 het volgende:
maandag eens met de boekhouder gaan praten![]()
btw tarief is veranderd hier maar hoe en wat en voor wie kom ik niet echt uit
Goeie nieuws is dat deze niet rechtsgeldig is, nu dus nog niet.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 07:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
en ja hoor uit de nieuwe rook wet komt een normaal persoon ook niet meer uit![]()
zoals ik het lees en begrijp vallen wij daar niet onder maar echt duidelijk is het niet
Het was rustig op de weg.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 07:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
de bus heeft netjes op tijd gereden
quote:
vanaf maandag of dinsdag welquote:Op zaterdag 2 januari 2010 07:10 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Goeie nieuws is dat deze niet rechtsgeldig is, nu dus nog niet.
dit jaar wordt voor ons ook het jaar van de grote veranderingenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 07:11 schreef indahnesia.com het volgende:
Ben inmiddels maar weer aan de slag gegaan met mijn grote project voor januari.
Ah, lekker handig, tee BTW-tarieven.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 07:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
het is juist verlaagd van 21% naar 12% maar alleen voor eten wat ik er uit heb begrepen
haha, ja dan kan het ineens wel ja.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 07:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
vanaf maandag of dinsdag wel
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 07:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dit jaar wordt voor ons ook het jaar van de grote veranderingen![]()
vooral de eerste 3 tot 6 maanden gaan we een hoop veranderen
in Belgie zijn ze nog beterquote:Op zaterdag 2 januari 2010 07:19 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ah, lekker handig, tee BTW-tarieven.
Klonkquote:Op zaterdag 2 januari 2010 07:20 schreef Klonk het volgende:
goeiemorgen
gedeelde eerste plaats weblogger meldt zich voor de eerste vroege dienst in het nieuwe jaar
dan is de publicatie in het staatsblad aangepastquote:Op zaterdag 2 januari 2010 07:20 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
haha, ja dan kan het ineens wel ja.
oa.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 07:20 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]wat gaat er allemaal gebeuren?
klonkquote:Op zaterdag 2 januari 2010 07:20 schreef Klonk het volgende:
goeiemorgen
gedeelde eerste plaats weblogger meldt zich voor de eerste vroege dienst in het nieuwe jaar
whehe.. hier hebben ze er overigens ook 2.. 10% voor alle producten behalve verse eerste levensbehoeften, die zijn 0% sinds 2 jaar en 2 dagen.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 07:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
in Belgie zijn ze nog beter![]()
vanaf nu zijn er 3 btw tarieven![]()
en het minder leuke is dat wij waarschijnlijk onder alle 3 de tarieven vallen
dan hebben wij er 4 die van 0% was ik vergetenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 07:27 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
whehe.. hier hebben ze er overigens ook 2.. 10% voor alle producten behalve verse eerste levensbehoeften, die zijn 0% sinds 2 jaar en 2 dagen.
morgen al? Werken ambtenaren ineens op zaterdagen en zondagen ja?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 07:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan is de publicatie in het staatsblad aangepast
maandag of dinsdag wordt het opnieuw gepubliceerd.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 07:30 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
morgen al? Werken ambtenaren ineens op zaterdagen en zondagen ja?
Indah heb jij al gezien dat jij ook in de verkiezing lijsten voorkomtquote:
aah, grootse plannen dus.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 07:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
oa.
ander restaurant meubilair![]()
personeel in vaste dienst gaan aannemen![]()
en nog veel meer
en vanaf maart zijn alle betalingsachterstanden ook weg gewerkt![]()
aah, dus niet op zondag werken. Vond het al een nieuwsartikel waardig.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 07:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
maandag of dinsdag wordt het opnieuw gepubliceerd.
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 07:33 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
aah, grootse plannen dus.
vooral het betalen van achterstanden is vrij essentieel op een gegeven moment.
neequote:Op zaterdag 2 januari 2010 07:32 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Indah heb jij al gezien dat jij ook in de verkiezing lijsten voorkomt
quote:23. Fanatiekste nachtbraker op FOK! (63 inzendingen / 9%)
8. indahnesia.com (2)
10. goldfinger1963 (1)
aah, okay. dus ze komen je tent niet leeghalen binnenkort.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 07:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]ik moet nou toch maar eens belasting gaan betalen hier
![]()
daar zijn allemaal betalingsregelingen mee gemaakt en die zijn dan ook afgelopen
dat zou sowieso niet kunnen lukkenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 07:41 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
aah, okay. dus ze komen je tent niet leeghalen binnenkort.
je mocht niet op jezelf stemmen dacht ikquote:Op zaterdag 2 januari 2010 07:42 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Zo zo, twee hele stemmen. Ik heb zelfs niet eens gestemd, dus dat is een aanzienlijk aantal.![]()
quote:Top 100 van vrijdag 1 januari 2010
Plaats / aantal berichten / gebruiker
70. 071 goldfinger1963
80. 067 Symphonic
tot maandag Symquote:Op zaterdag 2 januari 2010 08:05 schreef Symphonic het volgende:
Goedemorgen,
de auto is ingepakt, ik ga rijden
Tot maandag
hmjah, daar zit wel wat in ja.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 07:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat zou sowieso niet kunnen lukken![]()
met alles in verschillende bedrijven los je dat op
Goede reis terug!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 08:05 schreef Symphonic het volgende:
Goedemorgen,
de auto is ingepakt, ik ga rijden
Tot maandag
daar heb ik over nagedachtquote:Op zaterdag 2 januari 2010 08:10 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hmjah, daar zit wel wat in ja.
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 01-01-2010
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
02. 039 DaMart
03. 026 Symphonic
04. 019 marcb1974
05. 009 indahnesia.com
06. 005 Dark_Angelus
07. 004 OA
08. 004 cablegunmaster
09. 004 Nijns
10. 004 FFSletop
11. 003 Bengeltje
12. 001 MPG
13. 001 Papierversnipperaar
14. 001 wel.o.k
15. 001 john-frusciante
16. 001 --Tweety--
17. 001 patrickpsv
18. 001 friemelaar
19. 001 Klonk
Reeks-statistieken!
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 09:25 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
Wie waren gisteren bij de prijsuitreiking aanwezig naast de voorspelbare nummer 1?
[..]
nou is het duidelijk!quote:
Let anders gewoon even op, lees de laatste pagina's van het vorige topic terug en kom tot de conclusie dat je er gisteren zelf over begonnen bent in de KSCquote:
Ik dacht dat ik die post had ge-edit...?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 10:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Let anders gewoon even op, lees de laatste pagina's van het vorige topic terug en kom tot de conclusie dat je er gisteren zelf over begonnen bent in de KSC.
Soms wordt een post sneller gelezen dan hij geëdit wordtquote:Op zaterdag 2 januari 2010 10:02 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik die post had ge-edit...?
Creepy...quote:Op zaterdag 2 januari 2010 10:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Soms wordt een post sneller gelezen dan hij geëdit wordt.
Je oorspronkelijke post heeft er 8 minuten gestaan, dus ja, dan hebben mensen tijd genoeg gehad om hem te lezen.quote:
DMquote:Op zaterdag 2 januari 2010 09:25 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
Wie waren gisteren bij de prijsuitreiking aanwezig naast de voorspelbare nummer 1?
[..]
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 09:26 schreef DaMart het volgende:
Het heeft trouwens weer gesneeuwd vannacht!
smakelijkquote:
Ja, een irritante spammer is het, erg hequote:
quote:
dit dusquote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:44 schreef marcb1974 het volgende:
Ik zie er hier nog niets van anders hoor
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, een irritante spammer is het, erg he
Dat krijg je als er zo weinig anderen online zijnquote:
Dan moet je eens gaan stofzuigen en dweilen, daarna merk je het welquote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:44 schreef marcb1974 het volgende:
Ik zie er hier nog niets van anders hoor
Hier is het alweer weg.quote:
Ik denk dat zijn ontbijt wel al op was hoorquote:
...zei de nummer 4 van gisterenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, een irritante spammer is het, erg he
Dat zeg je alleen maar omdat je er dan weer een post bij hebtquote:
smoesjesquote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat krijg je als er zo weinig anderen online zijn![]()
.
quote:[..]
Dan moet je eens gaan stofzuigen en dweilen, daarna merk je het wel.
hier is het helemaal niet geweestquote:[..]
Hier is het alweer weg.
zou je denkenquote:[..]
Ik denk dat zijn ontbijt wel al op was hoor.
...zei de nummer 4 van gisteren.
Dat zeg je alleen maar omdat je er dan weer een post bij hebt![]()
.
Ja, dus ook daarvoor geldt:quote:
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:05 schreef DaMart het volgende:
Dat zeg je alleen maar omdat je er dan weer een post bij hebt![]()
.
Zei ik toch!quote:
maar wel in een multiquotequote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, dus ook daarvoor geldt:
[..]
[..]
Zei ik toch!.
dit welquote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
smoesjes![]()
[..]
![]()
[..]
hier is het helemaal niet geweest![]()
[..]
zou je denken![]()
[..]
![]()
ook een spammer
[..]
Maar daar had ik het niet over!quote:
Ik heb niet eens de helft van het aantal posts dat jij hebtquote:
Een post meer en je had meer dan de helft gehad!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb niet eens de helft van het aantal posts dat jij hebt
maar ik welquote:
wie zegt er dat ik logisch benquote:En het is ook logisch om met een multiquote op een multiquote te reagen, natuurlijk.
Ja, maar die is er nietquote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een post meer en je had meer dan de helft gehad!
maar dat had hij nietquote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een post meer en je had meer dan de helft gehad!
Dat is waar. Voor een paar posts extra zou jij een multiquote nog in stukken knippen en per deel een aparte reactie plaatsenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
maar ik wel![]()
[..]
wie zegt er dat ik logisch ben
quote:
hihihiquote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is waar. Voor een paar posts extra zou jij een multiquote nog in stukken knippen en per deel een aparte reactie plaatsen.
Ik snap dus echt niet wat het probleem daarbij is en waar het 'gezeur' hierover ineens vandaan komtquote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is waar. Voor een paar posts extra zou jij een multiquote nog in stukken knippen en per deel een aparte reactie plaatsen.
plus dat ik regelmatig heb dat ik ze wil posten en ze ineens zijn verdwenenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:52 schreef marcb1974 het volgende:
Daarnaast vind ik multiquotes nog eens uitermate onhandig te lezen en klote te maken
omdat "men" denkt dat je dan aan post opkrikken doetquote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik snap dus echt niet wat het probleem daarbij is en waar het 'gezeur' hierover ineens vandaan komt
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik snap dus echt niet wat het probleem daarbij is en waar het 'gezeur' hierover ineens vandaan komt
Ik ga voor GF's antwoordquote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
omdat "men" denkt dat je dan aan post opkrikken doet
Maken is simpel: gewoon quickquoten.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:52 schreef marcb1974 het volgende:
Daarnaast vind ik multiquotes nog eens uitermate onhandig te lezen en klote te maken
Dan moet je niet naar een vorige pagina surfen terwijl er een multiquote klaarstaat.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
plus dat ik regelmatig heb dat ik ze wil posten en ze ineens zijn verdwenen
de laatste tijd is het anders steeds drukkerquote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
Ik ga voor GF's antwoord.
Een beetje gespam is leuk, maar te vaak kan als vervelend worden ervaren door sommigen.
En ik heb het idee dat een aantal mensen de KSC nu minder frequent bezoeken omdat het in hun ogen grotendeels vol staat met gespam. En dat is ook weer zonde.
Maar het is nu vooral een mooi moment voor goede voornemens. En daar help ik GF even bij.
dat doe ik ookquote:[..]
Maken is simpel: gewoon quickquoten.
ik krijg het ook gewoon als ik het op dezelfde pagina blijfquote:[..]
Dan moet je niet naar een vorige pagina surfen terwijl er een multiquote klaarstaat.
.... zeg ik uit ervaring.
welke layout gebruik jij ?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:04 schreef marcb1974 het volgende:
Maken is niet simpel in deze layout, Quickquoten gaat niet
Ik wil wel eens weten welke mensen er dan niet meer komen hier.
Foksilver of text-only. De baggerlayout vind ik echt helemaal niets.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
welke layout gebruik jij ?
ik eigenlijk ook wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |