pure kwaliteit !quote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:40 schreef Falco het volgende:
Gefeliciteerd Paultjuhhh. Dat je nog lang van toegevoegde waarde mag zijn op FOK!.
Wat ga je doen ?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:42 schreef Paul het volgende:
Bedankt, teveel eer
Maar dit jaar doe ik mee met xfactor en dan kan heel NL niet meer om me heen
OMG m'n ouders vragen waarom ik zo hard lachquote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:44 schreef LudoSanders het volgende:
Ik moet eerlijk toegeven steeds vaker het woord 'kwaliteit' door 'paul' te vervangen. Dan zeg ik zo van: "ik ga even naar de paul slager."
Laat ze dit topic zienquote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:44 schreef Paul het volgende:
[..]
OMG m'n ouders vragen waarom ik zo hard lach
Die heeft er geen verstand vanquote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:46 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik leg het uit, mijn moeder zegt: hoezo kwaliteit
Oh en mijn vader zit op zn ipod touch dus die hoorde het niet, misschien moeten ze hier maar een reallife soap makenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:47 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Die heeft er geen verstand van
SBS6 - de paultjuhsquote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:47 schreef Paul het volgende:
[..]
Oh en mijn vader zit op zn ipod touch dus die hoorde het niet, misschien moeten ze hier maar een reallife soap maken
Dan heb je sowieso al heel Fok! als publiekquote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:47 schreef Paul het volgende:
[..]
Oh en mijn vader zit op zn ipod touch dus die hoorde het niet, misschien moeten ze hier maar een reallife soap maken
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:57 schreef webhostvraag het volgende:
Van Harte Paul, ik had op je gestemd.
Nou ja als je daardoor oprot van FOK, is dat het overwegen waard.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:47 schreef Paul het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, die soap gaat er dan over dat ik op fok zit en in het weekend karaoke zing in het cafe. 's avonds kook ik bami en dan zie je me ook bier drinken en van m'n fiets vallenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:00 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Nou ja als je daardoor oprot van FOK, is dat het overwegen waard.
Stefanquote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:23 schreef the_legend_killer het volgende:
Big brother ala fok zou wel vet zijn.
12 users in 1 huis !
En dan via fok stemmen enzo
Wat gezellig !quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:33 schreef Paul het volgende:
[..]
Stefan
Paul
Biogarde
Dirkh
Cerror
Yvonne
Huppelmuts
Murp
the legend killer
de boswachter
ijsmeis
Remlof
Hehe.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:38 schreef Paul het volgende:1. De all-round leukste/ gezelligste topicopener en poster (90 inzendingen / 13%)
1. Tong80 (26)
2. Ensaf (6)
3. Paul (3)
Oom?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:28 schreef blckbb het volgende:
Je verdient 't, allerbeste oom van de hele wereld
Je snappen is wat anders. Je bent Patricia Paay van fok. Zonder de naaktfoto's. Gelukkig.quote:
Ik ben al de Johan Vlemmix van fok, zelfde verhaalquote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:39 schreef cerror het volgende:
[..]
Je snappen is wat anders. Je bent Patricia Paay van fok. Zonder de naaktfoto's. Gelukkig.
Heb je een wapencollectie? Puik.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:40 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik ben al de Johan Vlemmix van fok, zelfde verhaal
Vlemmix heeft/had een wapencollectie. Enige toffe aan die zwakzinnige vent.quote:
Ik doelde meer op dat hij ook aandachtsgeil is en onzin uitkraamt net als Patricia Paay iddquote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:44 schreef cerror het volgende:
[..]
Vlemmix heeft/had een wapencollectie. Enige toffe aan die zwakzinnige vent.
En jij.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:45 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik doelde meer op dat hij ook aandachtsgeil is en onzin uitkraamt net als Patricia Paay idd
U ook meneer tong, voorbeeldquote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:51 schreef tong80 het volgende:
1. De all-round leukste/ gezelligste topicopener en poster (90 inzendingen / 13%)
1. Tong80 (26)
2. Ensaf (6)
3. Paul (3)
Gefeliciteerd Paul.
Toch wel knap dat je die hele zwakzinnigenact voor elkaar krijgt.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:49 schreef Paul het volgende:
[..]
Ja dat bedoelde ik toch dat ik erop lijk, sjeempie
Ik speel dat helemaal nietquote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:55 schreef cerror het volgende:
[..]
Toch wel knap dat je die hele zwakzinnigenact voor elkaar krijgt.
Kudo's, nog beter, een oscar voor jou. Want een geestelijk gehandicapte spelen levert altijd een oscar op.
Tuurlijk wel. Kan niet anders.quote:
Een zwakzinnige zal nooit zeggen dat hij/zij zwakzinnig is.quote:
Ik wel hoor.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:59 schreef cerror het volgende:
[..]
Een zwakzinnige zal nooit zeggen dat hij/zij zwakzinnig is.
Om de link met Giel te houdenquote:
Ik blijf proberen tot mijn doodquote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:12 schreef Noorseviking het volgende:
[..]
Om de link met Giel te houden
Dat er geen Sunchaser in het Glazen huis was dit jaar ! sinds die naaistreek van SHE vorig jaar
Ohja, gefeliciteerd met je awards![]()
Die awards helpen vast wel bij een open solicitatie als mod Paul
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |