Wat gezellig !quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:33 schreef Paul het volgende:
[..]
Stefan
Paul
Biogarde
Dirkh
Cerror
Yvonne
Huppelmuts
Murp
the legend killer
de boswachter
ijsmeis
Remlof
Hehe.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:38 schreef Paul het volgende:1. De all-round leukste/ gezelligste topicopener en poster (90 inzendingen / 13%)
1. Tong80 (26)
2. Ensaf (6)
3. Paul (3)
Oom?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:28 schreef blckbb het volgende:
Je verdient 't, allerbeste oom van de hele wereld
Je snappen is wat anders. Je bent Patricia Paay van fok. Zonder de naaktfoto's. Gelukkig.quote:
Ik ben al de Johan Vlemmix van fok, zelfde verhaalquote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:39 schreef cerror het volgende:
[..]
Je snappen is wat anders. Je bent Patricia Paay van fok. Zonder de naaktfoto's. Gelukkig.
Heb je een wapencollectie? Puik.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:40 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik ben al de Johan Vlemmix van fok, zelfde verhaal
Vlemmix heeft/had een wapencollectie. Enige toffe aan die zwakzinnige vent.quote:
Ik doelde meer op dat hij ook aandachtsgeil is en onzin uitkraamt net als Patricia Paay iddquote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:44 schreef cerror het volgende:
[..]
Vlemmix heeft/had een wapencollectie. Enige toffe aan die zwakzinnige vent.
En jij.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:45 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik doelde meer op dat hij ook aandachtsgeil is en onzin uitkraamt net als Patricia Paay idd
U ook meneer tong, voorbeeldquote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:51 schreef tong80 het volgende:
1. De all-round leukste/ gezelligste topicopener en poster (90 inzendingen / 13%)
1. Tong80 (26)
2. Ensaf (6)
3. Paul (3)
Gefeliciteerd Paul.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |