Jacobse & Van Es toch?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:14 schreef tong80 het volgende:
'Is uw man thuis ?'
'Mooi, we komen namelijk uw tuin winterklaar maken'
'Ik zie het al, bladschurft'
Ja en noem me geen tochquote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:31 schreef Repeat het volgende:
Half 9 toch?
Hans Alders en Bert de Vries (de saaiste man ooit?) hebben ze ook briljant gepersifleerd.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 01:00 schreef tong80 het volgende:
Dat vergeet je Hirsch Ballin, Karel Timofeef, Frank de Grave, Klazien uut Zalk, erc...
Ach er zijn ook mensen die Seth Gaaikema leuk vindenquote:
Wat een vergelijkingquote:Op zondag 10 juni 2007 10:19 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ach er zijn ook mensen die Seth Gaaikema leuk vinden
Onzin, andere tijden, ander publiek en andere humor. Het is/was allebei briljant namelijk.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:46 schreef Pietverdriet het volgende:
Koot en Bie waren een slordige 5-6 jaar voor ze ophielden al over hun hoogtepunt en het kopspijkers cabaret was beter, leuker en intelligenter dan K&B ooit geweest zijn.
Jij zegt andere tijden, maar ik vind het juist zo frappant dat als je oude afleveringen van Koot en Bie kijkt dat dat gewoon nu nog gekund had. Ze kaartten vaak maatschappelijke misstanden aan die nu nog geen haar beter, of zelfs slechter zijn geworden.quote:Op maandag 11 juni 2007 00:29 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Onzin, andere tijden, ander publiek en andere humor. Het is/was allebei briljant namelijk.
In de goeie volgorde snap ik je tong.quote:Op maandag 11 juni 2007 00:40 schreef tong80 het volgende:
Nee het ene was leuk het andere was briljant
Ja, qua thema's en ideeen waren ze tijdloos. In tijden van grove, shockerende humor doet het wel braaf aan.quote:Op maandag 11 juni 2007 01:30 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Jij zegt andere tijden, maar ik vind het juist zo frappant dat als je oude afleveringen van Koot en Bie kijkt dat dat gewoon nu nog gekund had. Ze kaartten vaak maatschappelijke misstanden aan die nu nog geen haar beter, of zelfs slechter zijn geworden.
Wat bedoel je daarmee?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:00 schreef Haaibaaike het volgende:
Van sommige fok!kers word je toch gek om de handse ... een topic te openen pfffffffff
HE TONG8080
![]()
Nee, da's niet waar, ze waren niet tijdloos. Dat is bijvoorbeeld Jiskefet wel, die kaarten geen actuele onderwerpen aan. Maar dat deden zij wel. Het rare is juist dat diezelfde onderwerpen van 15, 20 jaar geleden nu vaak nog actueel zijn!quote:Op maandag 11 juni 2007 10:29 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Ja, qua thema's en ideeen waren ze tijdloos. In tijden van grove, shockerende humor doet het wel braaf aan.
Dat ze niet spoortquote:
Sorry, je hebt gelijk. Ik had dit topic nooit mogen openen.quote:Op maandag 11 juni 2007 23:56 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Begin jij weerKIjk zelf wat je geflikt hebt.
![]()
Ik ookquote:Op dinsdag 12 juni 2007 01:07 schreef bloodymary het volgende:
Maar, ik vind het eigenlijk wel een interessant topic......
Best ironisch, je rept over Pim Fortuyn in de OP en na het geciteerde bericht leefde Fortuyn nog maar 2 uur...quote:Op maandag 6 mei 2002 16:16 schreef tong80 het volgende:
Da's nu dus op Nederland 2.quote:20.50-22.00 uur VAN KOOTEN EN DE BIE
Van oude jongens krentenbrood
Compilatie van scènes uit de archieven
van het Simplisties Verbond rond het
thema van de Boekenweek.Van Ouwe
Lullen en Krasse Knarren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |