quote:IS dat in of exclusief neutronenkorrels.
Op dinsdag 16 december 2003 07:12 schreef DennisMoore het volgende:[..]
www.dvdoutlet.nl : 159,95 euro
Thanxquote:Op dinsdag 6 april 2004 10:35 schreef Frollo het volgende:
@vdo28
Dan moet je Ons Kijkt Ons 1: 'Het wel en wee van Arie en Gé' hebben, denk ik. Daar staat 'Wo ist de Bahnhof?' op.
http://www.theaterboekwin(...)m
Nee! Vond ik geen lekkere bonbon. Getverdemme, vieze bonbon... Ik moet er bijna een beetje van overgeven... blup... blup... maar dat ken natuurlijk niet hè, dan moeten mensen eerst over zo'n grote uitsmijter van de kots om bij de bonbons te komen.quote:
Het is gewoon griezelig, hoeveel u, op mijn moeder lijkt, die heb namelijk net zo'n stoel.quote:Op woensdag 17 december 2003 23:09 schreef DennisMoore het volgende:
Scheurgras. Al 't gras hep de scheur, mevrôwtje.
Ben ik het helemaal mee eens!!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:43 schreef TNA het volgende:
Mag ik deze even een schopje geven dan? Wat een geniale televisie hebben deze twee heren gemaakt. Met humor, scherpte en cabaret - zoiets uitgebreids en goeds is daarna nooit meer op televisie gekomen.
[afbeelding]
Dáág... Ik zou wel een eh... een bonbonnetje lusten.
Same herequote:Op maandag 14 mei 2007 01:23 schreef ZoneKill het volgende:
[..]
Ben ik het helemaal mee eens!!
Ik keek vroegah ook met pa mee en begreep er nog weinig van maar naar mate de jaren verstrijken ging ik steeds meer inzien wat voor een toppers die 2 zijn/waren.
De alleenstaande vandaal dat ie een hand met zand richting de langsrijdende trein gooit, ge-wel-dig!![]()
Dirk
Dr. Clavan
en vooral Ed van Thijn was geweldig.
Veel onderwerpen zijn nu actueel en dat is lachen als je die 2 nu bekijkt.![]()
Als je ziet wat er vandaag de dag op TV is, alleen maar trpoep.
Weet iemand waar je DVDs van Kooten en de Bie kunt kopen?
Op jouwbuis staan er ook genoeg!
Tot de volgende keek.![]()
Dat zie ik!quote:
Inderdaad. Als je ze vergelijkt met koefnoen, die wel heel veel "echte typetjes" doen, dan vindt ik ze wat betreft variatie van de typetjes en zeker ook wat betref diepgang en de "raakheid" van de humor een stuk verder.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 01:00 schreef tong80 het volgende:
Dat vergeet je Hirsch Ballin, Karel Timofeef, Frank de Grave, Klazien uut Zalk, erc...
Van die kan ik me idd alleen Klazien uut Zalk herinneren, maar dat zegt meer over mijquote:Op dinsdag 15 mei 2007 01:00 schreef tong80 het volgende:
Dat vergeet je Hirsch Ballin, Karel Timofeef, Frank de Grave, Klazien uut Zalk, erc...
quote:Kees van Kooten en Wim de Bie kijken op zaterdag 9 juni in het VARA-programma "De zomer draait door" terug op veertig jaar unieke satire. In Studio De Plantage in Amsterdam praten Matthijs van Nieuwkerk en tafelheer Marc-Marie Huijbregts met het legendarische duo over hun samenwerking.
Tentoonstelling
Het gesprek vindt plaats naar aanleiding van een tentoonstelling bij Beeld en Geluid in Hilversum, die donderdag 14 juni aanstaande feestelijk wordt geopend: "Van Kooten en De Bie: En wel hierom!". Het is gelukkig niet de laatste keer dat Van Kooten & De Bie op televisie te zien zijn. Ook zullen ze woensdag nog een persconferentie geven over hun tentoonstelling.
40 jaar
De samenwerking tussen Kees van Kooten en Wim de Bie staat voor meer dan 40 jaar aan sketches, publicaties, taalvernieuwing ("regelneef'" en "doemdenken"), liedjes, televisie- en radioprogramma’s.
Invloed
Hun werk is van grote invloed geweest op de Nederlandse televisiesatire en -humor. Alleen al daarom verdient het voormalige duo een overzichtstentoonstelling. Of, in de woorden van beroepsquerulant Cor van der Laak, een van de vele door Van Kooten en De Bie verzonnen typetjes: "En wel hierom! ".
"De zomer draait door", met Matthijs van Nieuwkerk, Marc-Marie Huijbregts en Erik van Muiswinkel, op zaterdagavond 9 juni 2007 om 20.25 uur bij de VARA op Nederland 1.
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:46 schreef Pietverdriet het volgende:
Koot en Bie waren een slordige 5-6 jaar voor ze ophielden al over hun hoogtepunt.
Formuleer deze zin eens in correct Nederlandsquote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:50 schreef Pietverdriet het volgende:
En dat de Vpro een klasse beter was als omroep dan de rest is ook zeker 20 jaar al niet meer het geval.
Als ik weer nuchter ben, okay?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Formuleer deze zin eens in correct Nederlands
Ikquote:
Ja hier heb ik ook spijt van. Als het nu echte helden waren. Maar het bleken twee niet ter zaken doende lolbroeken te zijn. Je hebt gelijk haaibaaike. Zelden zo'n spijt gehad van een topic.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:00 schreef Haaibaaike het volgende:
Van sommige fok!kers word je toch gek om de handse ... een topic te openen pfffffffff
HE TONG8080
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |