Leg dat anders even de heren wetenschappers uit.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:35 schreef Baggert. het volgende:
TS heeft gelijk. Dergelijke hippie's kijken bovendien alleen naar de afgelopen paarhonderd jaar of minder. Als je het grotere plaatje bekijkt is er niks raars aan de hand. Die beredenering is net zo logisch als: Uit mijn onderzoek tijdens de afgelopen 10 minuten is gebleken dat we een nieuwe ijstijd in gaan.
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:37 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Leg dat anders even de heren wetenschappers uit.
gast, global warming is een FEIT.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:35 schreef Baggert. het volgende:
TS heeft gelijk. Dergelijke hippie's kijken bovendien alleen naar de afgelopen paarhonderd jaar of minder. Als je het grotere plaatje bekijkt is er niks raars aan de hand. Die beredenering is net zo logisch als: Uit mijn onderzoek tijdens de afgelopen 10 minuten is gebleken dat we een nieuwe ijstijd in gaan.
Ditquote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:22 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
gast, global warming is een FEIT.
het enige waar nu nog onderzoek naar wordt gedaan is of de versnelling van global warming door de toevoer van de mens komt.
zeer veel onderzoeken neigen naar de "ja"-kant.
Gast heb je mn post uberhaupt gelezen?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:22 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
gast, global warming is een FEIT.
het enige waar nu nog onderzoek naar wordt gedaan is of de versnelling van global warming door de toevoer van de mens komt.
zeer veel onderzoeken neigen naar de "ja"-kant.
ja.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:47 schreef Baggert. het volgende:
[..]
Gast heb je mn post uberhaupt gelezen?
Klopt. Heel normaal dus.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:48 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
ja.
je praat over het "normale" global warming die elke cyclus weer eens langskomt.
Het is nog niet dicht, het neemt alleen niet verder af. Groot verschil, maar daardoor niet sexy meer (geen apocalyptische proporties waar films over gemaakt kunnen worden helaas)quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:57 schreef Ensaf het volgende:
Het gat in de ozonlaag is wel mooi dicht gegaan na maatregelen!
Ditquote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:48 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
ja.
je praat over het "normale" global warming die elke cyclus weer eens langskomt.
Sinds wanneer moet je een mening vormen over wetenschap?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:52 schreef GSbrder het volgende:
Leest niemand mijn OP ofzo?
Ik zeg niet dat het hoax'en zijn oid. Ik heb het over de burgerlulletjes die dwepen met deze theorieën zonder zelf een mening te vormen en het gebruiken om dingen als het weer te beschrijven.
Wetenschap? Dus het is "wetenschap" dat indien het nu buiten -5 is het ligt aan de CO2-uitstoot van je auto?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:58 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Sinds wanneer moet je een mening vormen over wetenschap?
'Oh, ja, je kunt wel zeggen dat de aarde om de zon draait, maar ik ben van mening dat ik liever zelf nadenk en ik vind dat de maan om de aarde draait, dus dan zal de zon dat ook wel doen.'
Een mening over wetenschap. Waarom?
Warme zomers en koude winters, ik zie het probleem nietquote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:04 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wetenschap? Dus het is "wetenschap" dat indien het nu buiten -5 is het ligt aan de CO2-uitstoot van je auto?
Feit: de aarde warmt op.
Reden: CO2-uitstoot.
Mening: ik denk dat we zo'n warme zomer hadden vanwege het broeikaseffect
Ik geef het opquote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:08 schreef Drinky het volgende:
[..]
Warme zomers en koude winters, ik zie het probleem niet
Dankjequote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:06 schreef stoel123 het volgende:
Laat het lekkere weer maar komen
+al dat gezeik over CO2-uitstoot, word er schijtziek van.
Elke lul die denkt een beetje cool te zijn met zn linkse praatjes denkt dat ze goed voor de aarde bezig zijn, terwijl ze niet eens weten wat het eigenlijk is/betekent en waar het uit voort komt.
Bijv. komt maar 1/3 van alle CO2 van de mensen, de rest is natuur.
Nederland is hierbij een onmeetbare fractie, laat die Chinezen en Amerikanen maar voorgaan. Daarna Afrika en de rest van ons allemaal.
Ook vergeten veel mensen vaak dat CO2 niet de enige vorm van milieuvervuiling is, linkse propaganda en negermuziek ook. Naast alle CFK's en zuren.
waarom moet china en amerika voorgaan?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:06 schreef stoel123 het volgende:
Elke lul die denkt een beetje cool te zijn met zn linkse praatjes denkt dat ze goed voor de aarde bezig zijn, terwijl ze niet eens weten wat het eigenlijk is/betekent en waar het uit voort komt.
Nederland is hierbij een onmeetbare fractie, laat die Chinezen en Amerikanen maar voorgaan. Daarna Afrika en de rest van ons allemaal.
Ook vergeten veel mensen vaak dat CO2 niet de enige vorm van milieuvervuiling is, linkse propaganda en negermuziek ook. Naast alle CFK's en zuren.
China doet al meer aan het verminderen van energieverbruik dan de EU.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:06 schreef stoel123 het volgende:
Mischien ging het zonder maatregelen ook dicht. Maar creer angst en een geweten en vraag geld voor. Et voila!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:57 schreef Ensaf het volgende:
Het gat in de ozonlaag is wel mooi dicht gegaan na maatregelen!
Zoveel ten opzichte van wat? Een Amerikaan die de auto gebruikt omdat hij niet die 300 meter wil lopen, of de gemiddelde Keniaan?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:16 schreef stoel123 het volgende:
Leuke avatar, funky
Wij zijn op gebieden alternatieve energie veeeeeel verder.
In Amerika bestaan de meeste huizen uit hout, iedereen heeft een dikke auto en een airco.
(Om niet iedereen over 1 kam te scheren, bedoel ik eig. 95% van alle amerikanen. Sorry)
In China is het de industrie.
Ik zie bijv. steeds vaker hybride-auto's etc. rondrijden en zonnepanelen verschijnen op daken
Zelf draait onze verwarming ook voor een deel op zonnekracht,
auto verbruikt 6L/100km
brommer verbruikt 6L/100km
Mijn hobby, motorvliegen, kost me 10 liter benzine per week.
Verder neemt men in ons huis ook graag de fiets voor de boodschappen.
Zoveel stoten wij niet uit
Oneens, China gebruikt de volgende tactiek:quote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:15 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
China doet al meer aan het verminderen van energieverbruik dan de EU.
En nu? Wil je een ander argument?
Persoonlijk zou ik voor zonnevlekken gaan. Doet het ook altijd goed.
meh.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:16 schreef stoel123 het volgende:
Leuke avatar, funky
Wij zijn op gebieden alternatieve energie veeeeeel verder.
In Amerika bestaan de meeste huizen uit hout, iedereen heeft een dikke auto en een airco.
(Om niet iedereen over 1 kam te scheren, bedoel ik eig. 95% van alle amerikanen. Sorry)
In China is het de industrie.
Ik zie bijv. steeds vaker hybride-auto's etc. rondrijden en zonnepanelen verschijnen op daken
Zelf draait onze verwarming ook voor een deel op zonnekracht,
auto verbruikt 6L/100km
brommer verbruikt 6L/100km
Mijn hobby, motorvliegen, kost me 10 liter benzine per week.
Verder neemt men in ons huis ook graag de fiets voor de boodschappen.
Zoveel stoten wij niet uit
Nogmaals, wat is niet zoveel? Goed dat je zorgvuldig omgaat met brandstof hoor, daar niet van.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:21 schreef stoel123 het volgende:
Bowlingbal, wat ben jij verschrikkelijk moeilijk.
Ik vatte jouw en funky's commentaar persoonlijk op, en probeerde daarom even te zeggen dat wij (mijn gezin) helemaal niet zoveel verbruikt.
Wat ik eigenlijk ook wil zeggen is dat Nederland t.o.v. grotere landen weinig verbruikt.
EN NEE, BILL O' REILLY, DAT IS NIET OMDAT NEDERLAND KLEINER IS,
het klopt ook per percentage.
Ik citeer jouw signature ook even, bowlingbal, gewoon omdat het kan.
"Een mening is sneller gevormd dan de tijd die het kost om je in te lezen."
Even een korte vraag om mijn sub-klacht te spekken: hoe groot is jouw gezin?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:21 schreef stoel123 het volgende:
Bowlingbal, wat ben jij verschrikkelijk moeilijk.
Ik vatte jouw en funky's commentaar persoonlijk op, en probeerde daarom even te zeggen dat wij (mijn gezin) helemaal niet zoveel verbruikt.
Wat ik eigenlijk ook wil zeggen is dat Nederland t.o.v. grotere landen weinig verbruikt.
EN NEE, BILL O' REILLY, DAT IS NIET OMDAT NEDERLAND KLEINER IS,
het klopt ook per percentage.
Ik citeer jouw signature ook even, bowlingbal, gewoon omdat het kan.
"Een mening is sneller gevormd dan de tijd die het kost om je in te lezen."
wat een belachelijk iets, zeggen dat iemand niet milieubewust is omdat hij/zij een kind heeft.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:26 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Even een korte vraag om mijn sub-klacht te spekken: hoe groot is jouw gezin?
Als ik er nu even vanuit ga dat je 2 kinderen hebt, maakt het niet uit of jij elke dag loopt naar je werk, niet op vakantie gaat en zoveel mogelijk CO2 neutraal probeert te spelen, aangezien iemand zonder kinderen z'n hele leven 4 x per jaar met het vliegtuig kan en nog niet dezelfde hoeveelheid CO2 produceert
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |