Ik kraak niet af, ik stel een vraagquote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Kraak die arme jongen eens niet af op die spelfout
das een smaakquote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik hou niet van digitale muziek
Nee, want ik ben niet gemeen. Als ik dat wel was, had ik daar niet eens een vraag van gemaakt, maar er een dikke afbrander neer gezet.quote:
Maar, ik ben ook een schatjequote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, want ik ben niet gemeen. Als ik dat wel was, had ik daar niet eens een vraag van gemaakt, maar er een dikke afbrander neer gezet.
Maar, zoals ik al zei, ik ben een schatje. Dus ik doe dat soort dingen nietLaat ik aan jou over!
ga toch niet ruziën over een foutje die ik heb gemaaktquote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, want ik ben niet gemeen. Als ik dat wel was, had ik daar niet eens een vraag van gemaakt, maar er een dikke afbrander neer gezet.
Maar, zoals ik al zei, ik ben een schatje. Dus ik doe dat soort dingen nietLaat ik aan jou over!
Ze meent het niet echt hoorquote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:15 schreef STTSJT het volgende:
[..]
ga toch niet ruziën over een foutje die ik heb gemaakt
Voor jou nietquote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Pardon, San? Jij zei pas geleden nog dat je helemaal geen lief meisje bent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Voor jou niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brutal. Fucking. Metal.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Tukker Wall of Fame!Zijn er ook Tukker-Regels?quote:-_Guitarist_- = David
ACT-F= Teun/ Mr.T/ Harry
bambino = Sjoerd
Blawh = Bas
Bob-B = Bob
Chr1st1aan = Christiaan
Damzkieee = Gijs
Drizzt_DoUrden = Justin
haaKon = Machiel
Lamzak_ = Timo
LilDutchPrincess = Andrea
MarkoAlmelo = Marko
Mdrop = Martijn
MinderMutsig = Kirsten
norich = Henrike
Oldenzaal = Daniël
Panzerknacker666 = Sander
Redbaron = Bas
ReMcOrE = Remco
Rikketik = Bart
Robinhoo = Robin
Roycooooo = Roy
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
STTSJT = Steven
TheGirlNextDoor = Nathalie
JA!
- Om in de wall of fame te komen moet je minstens 15 delen actief meegepost hebben! (Hoeft niet aansluitend te zijn)
- Ook is het noodzakelijk af en toe te blijven posten, anders word je uit de WoF verwijderd, en moet je weer 15 delen actief zijn.
- Maak je het deeltje vol, open dan wel een nieuw deeltje, of vraag het iemand anders
De OP vind je onder deze link!
- Post niet alleen maar onzin, zeg af en toe ook eens wat zinnigs
- Heb veel lol met elkaar!
Tukkers op Fok! wiki door David en Sjoerd geperfectioneerd
Halelujahquote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:19 schreef bambino het volgende:
Blijkbaar heeft Mdrop een paar dingen aangepast.
Hier kun je zien wat
Zoals je kunt zien stond er eerst <pre> voor en </pre> achter.
Dat was dus het verschil
http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Tukker_Topic
I know I rock![]()
Die hoeft er van mij ook niet meer in hoorquote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:22 schreef bambino het volgende:
Hij heeft dit plaatje ook weggehaald
[ afbeelding ]
Why? I dont know
Thanksquote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
bambino, zie de allerlaatste regel van de OP
quote:
hehequote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Naja, 't was wel fucking belangrijk wat jij deed?
Naja, ik zat te denken aan een schemaatje onder een spoiler ofzo, anders wordt het zo druk.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:25 schreef bambino het volgende:
[..]
hehe
Ik zal ff iets verzinnen op de verjaardagen
Ooooh, jij bent de een! Wie is de ander dan?quote:
* -_Guitarist_- steekt heel voorzichtig een vingertje opquote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ooooh, jij bent de een! Wie is de ander dan?
Fuck zeg, werd vanmiddag om 4 uur wakkerquote:
Het is de schuld van de jenever!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
* -_Guitarist_- steekt heel voorzichtig een vingertje op
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:30 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Fuck zeg, werd vanmiddag om 4 uur wakker
Kan het zijn dat ik jou heb gesmst vannacht?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ooooh, jij bent de een! Wie is de ander dan?
Ja ik zat ook te denken aan een spoiler.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Naja, ik zat te denken aan een schemaatje onder een spoiler ofzo, anders wordt het zo druk.
Hoe is het hier verder? iedereen leeft nog?quote:
quote:
Naja, het probleem is dan wel dat als iemand de UI aanpast, dat je de hele image aan moet passenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:30 schreef bambino het volgende:
[..]
Ja ik zat ook te denken aan een spoiler.
Ik zal proberen een of andere image te maken met alle UI en namen, op datum volgorde.
Als dat je wat lijkt ten minste
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |