Die kun je toch zo vinden in het vorige topicquote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Nou heb ik alleen alle verjaardagen niet meer
Heb de oude OP uit de wiki weggegooid
Juistquote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:41 schreef norich het volgende:
[..]
Die kun je toch zo vinden in het vorige topic
Jaquote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:41 schreef norich het volgende:
[..]
Die kun je toch zo vinden in het vorige topic
Hoe kom je op die bewerkpagina dan?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik snap er niks van... de OP is in de bewerkpagina van de wiki helemaal in orde, maar op de "info-pagina" niet
Moet je even inloggen op die wikipagina, rechtsboven.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:43 schreef bambino het volgende:
[..]
Hoe kom je op die bewerkpagina dan?
Ik kan wel ff wat dingen proberen, heb namelijk hetzelfde geouwehoer vaak op mijn eigen forum, dat ze tijdens het bewerken onderelkaar staan, en in topic achter elkaar T_T
Weet alleen niet precies hoe je dat het beste veranderd
Die rechter ken ik ergens vanquote:
Nee, ik zit er neit meer inquote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:49 schreef bambino het volgende:
Ok ik ga er ff mee bezig ik zal wel zeggen voordat ik save voor het geval jij toevallig net wat veranderd heb
Kan ze mooi je kamer opruimen, of niet?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo dan, doe mij die rechter ff voor een nachtje
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Kan ze mooi je kamer opruimen, of niet?
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:01 schreef Samzz het volgende:
Yeah, ik ga Wup zadelmak maken en inrijden
hmm ja hou wel van zulk soort muziekquote:
Ik hou niet van digitale muziekquote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:09 schreef STTSJT het volgende:
[..]
hmm ja hou wel van zulk soort muziek
Maar andere muziek (als bijvoorbeeld hardstyle) is ook niet verkeerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |