Dat moest je toch! En dat bedrag is nu zelfs iets lager dan bij topprijzen!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:05 schreef raptorix het volgende:
Klopt, wat alleen een beetje zuur is, dat je natuurlijk wel weer een keer de overdrachts belasting moet betalen
Jawel, maar ik doelde meer op de mensen die min of meer gedwongen moeten verhuizenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:06 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat moest je toch! En dat bedrag is nu zelfs iets lager dan bij topprijzen!
leuke jongensquote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:12 schreef raptorix het volgende:
Wat loop je trouwens in me fotoboek te gluren
Bron?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:16 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
de oorzaak: 30 jaar onversneden neoliberalisme in dit land waar andere europese landen een stuk voorzichtiger mee waren.
Dat zal in Nederland alleen gebeuren als de rente erg stijgt of wanneer er echt een groot percentage werkloos wordt. Dat zie ik beiden nog niet gebeuren. Zo is er voorlopig op dat vlak dus niet veel aan de hand.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:47 schreef LXIV het volgende:
Klappen op de huizenmarkt a la UK of VS, waar er snel 20% afgaat, zullen goed gevoeld worden in Den Haag.
Hahaha, dat zou ook nog kunnen inderdaad. Voor die Amerikanen is Kopenhagen ook de hoofdstad van Holland, dat aan de Baltische zee ligt!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:07 schreef du_ke het volgende:
Haal uit het artikel ook niks over Nederland. En Frankrijk en Portugal waar het voor een deel wel over gaat zijn niet eens rood. Zou dus best kunnen dat de stagiaire die het grafiekje heeft gemaakt niet zo goed was in de Europese topografie.
Nederland stort niet ineen. Onnodige en onzinnige angstzaaierij.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:30 schreef Farenji het volgende:
Stel nou dat Nederland ineenstort. Komt de Europese Unie ons dan redden?
Welk gedeelte begrijp je niet aan "stel nou"? Als in: "hypothetisch"?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:35 schreef Reya het volgende:
[..]
Nederland stort niet ineen. Onnodige en onzinnige angstzaaierij.
Ja dat is altijd een beetje sneu calimero-achtig gedrag.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:03 schreef ijdod het volgende:Overigens denk ik dat de TS er goed aan zou doen termen als 'staatsjournaal' achterwege te laten. Het doet zijn geloofwaardigheid geen goed.
Grootste deel van de schulden van de NL consument is een hypothecaire schuld, geen consumptief crediet. Daar staat een huis tegenover.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:48 schreef Dauthi het volgende:
Ik snap ook niet dat dit artikel de schuldenlast van de Nederlandse consument niet aanhaalt. Die was tussen 2003 en begin 2009 gegroeid van 490 miljard naar boven de 800 miljard. Waarbij der in 06 en 07 voor 80 miljard aan schuld extra is ontstaan. Omdat de banken in nederland 80 miljard aan gebakken lucht verkopen.
Dit systeem wordt ondersteunt door de makelaars die de markt kunstmatig in stand houden. Huizenprijzen en huurprijzen zijn de afgelopen 10 jaar als een raket omhoog geschoten. Volgens de website van de hypotheker zijn de huizenprijzen sinds de eeuwwisseling zo'n tot 200% in waarde gestegen. Het is een wonder dat systeem nog niet in elkaar geklapt is.
Dat is bij veel producten het geval, onder druk van de inflatie.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:48 schreef Dauthi het volgende:
Ik snap ook niet dat dit artikel de schuldenlast van de Nederlandse consument niet aanhaalt. Die was tussen 2003 en begin 2009 gegroeid van 490 miljard naar boven de 800 miljard. Waarbij der in 06 en 07 voor 80 miljard aan schuld extra is ontstaan. Omdat de banken in nederland 80 miljard aan gebakken lucht verkopen.
Dit systeem wordt ondersteunt door de makelaars die de markt kunstmatig in stand houden. Huizenprijzen en huurprijzen zijn de afgelopen 10 jaar als een raket omhoog geschoten. Volgens de website van de hypotheker zijn de huizenprijzen sinds de eeuwwisseling zo'n tot 200% in waarde gestegen. Het is een wonder dat systeem nog niet in elkaar geklapt is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |