Ben benieuwd naar het battle concept. Beetje holland vs italy wat ik gemist heb, zal ik zeker willen meemaken.quote:Op maandag 4 januari 2010 16:44 schreef poiuytr het volgende:
27 Maart weer Knock Out in Silverdome, hieronder trailer:
klinkt goed inderdaadquote:
ben benieuwd wie ze allemaal een battle gaan laten strijdenquote:Op maandag 4 januari 2010 16:44 schreef poiuytr het volgende:
Ran-D vs. Crypsisquote:Op maandag 4 januari 2010 19:35 schreef ReMcOrE het volgende:
ben benieuwd wie ze allemaal een battle gaan laten strijden
Toegevoegd aan persoonlijke agenda als optie.quote:Op maandag 4 januari 2010 16:44 schreef poiuytr het volgende:
De rest is prima, maar zij mogen thuisblijvenquote:Op maandag 4 januari 2010 19:42 schreef T-Force het volgende:
Frontliner vs. Headhunterz
ik denk dat ze het bij eenmalig gaan houden maar ik zou het graag terug zien want Loudness was vetquote:Op maandag 4 januari 2010 19:49 schreef Da_Ripper het volgende:
Wat is er trouwens gebeurd met Loudness?? Of was dat maar een eenmalig feest?
ow jaquote:Enne Bartman/Huig, are we still on voor het Euforische uitstapje met de dames?
Ok, dealquote:Op maandag 4 januari 2010 20:10 schreef Tha_Bartman het volgende:
De rest is prima, maar zij mogen thuisblijven
Doe dan wildstylez vs A-lusion ofzo
Jezus wat slecht, lijkt echt nergens opquote:Op maandag 4 januari 2010 20:44 schreef mstx het volgende:
Mijn god wat is die site van seedance.nl (voormalig ticketonline) lelijk zeg, en op sommige schermen kun je de tekst alleen lezen als je het selecteert_!
[ afbeelding ]
Ja al meerdere keren, lekker plaatjequote:Op maandag 4 januari 2010 22:00 schreef Devz het volgende:
Weet iemand wanneer de Qlimax dvd uit komt?
Deze trouwens al langsgekomen?
En dankjewel hequote:Op maandag 4 januari 2010 23:01 schreef T_Killer het volgende:
Leuk pics van de meet, K herken Huig, bartman, ripper, eldani (strikje ziet er echt gay uit).
quote:Op maandag 4 januari 2010 21:33 schreef T-Force het volgende:
[..]
Ok, deal![]()
Iemand die even de namen van alle fokkerts kan zeggen v.l.n.r. ofzo? Dan herken ik jullie op meetings die nog moeten gaan komen![]()
ook al op de Frontpage gezegd, maar inderdaad leuk verslag en ik kan me overal zeker in vinden. En je houdt het netjes wat betreft gostosa.quote:@ Sethje, super review manLeuk om te lezen
quote:Op maandag 4 januari 2010 21:33 schreef T-Force het volgende:
@ Sethje, super review manLeuk om te lezen
Thnxquote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:19 schreef de_huig het volgende:
ook al op de Frontpage gezegd, maar inderdaad leuk verslag en ik kan me overal zeker in vinden. En je houdt het netjes wat betreft gostosa.
Had 'm al paar keer langs zien komen maar dit is eerste keer dat ik hem echt luister en kan alleen maar zeggen dat ik veel respect heb voor die JDXquote:Op maandag 4 januari 2010 22:00 schreef Devz het volgende:
Weet iemand wanneer de Qlimax dvd uit komt?
Deze trouwens al langsgekomen?
Welk licht heeft dat verzonnenquote:Op maandag 4 januari 2010 20:44 schreef mstx het volgende:
Mijn god wat is die site van seedance.nl (voormalig ticketonline) lelijk zeg, en op sommige schermen kun je de tekst alleen lezen als je het selecteert_!
[ afbeelding ]
Die kerel die ze pils uit zijn schoen drinkt danquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:57 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Dat cd'tje in het begin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |