Heerlijk nummer zegquote:Op zondag 3 januari 2010 15:30 schreef Tha_Bartman het volgende:
En mensen zich nog afvragen waarom B-front rookie of the year won
Het is dan ook geen discussiesite.quote:Op zondag 3 januari 2010 16:46 schreef MrDice het volgende:
Zit voor de grap weer eens de comments op lsdb een beetje te lezen. Maar wat een bedroevend niveau daar zeg... Dan zijn onze Showtek / Ruffian / nu-style discussies van bijzonder hoogstaand niveau.
Toch raar. Een van de betere downloadsites voor livesets en dan geen gemeenschap om erover te kletsen... Mensen blijven rare wezens.quote:
Ik download gewoon alles via music in control of hardtraxx hoef ik al die reacties eronder tenminste ook niet te lezen waar ik me toch blauw aan erger..quote:Op zondag 3 januari 2010 18:19 schreef MrDice het volgende:
[..]
Toch raar. Een van de betere downloadsites voor livesets en dan geen gemeenschap om erover te kletsen... Mensen blijven rare wezens.
Heldenplaat!quote:Op zondag 3 januari 2010 15:30 schreef Tha_Bartman het volgende:
En mensen zich nog afvragen waarom B-front rookie of the year won
De vocalen zijn in ieder geval beter dan die van de gebroeders Jansen. En het muzikale stuk ook nog eens.quote:Op zondag 3 januari 2010 19:51 schreef NLS04 het volgende:
ik weet nooit goed wat ik van die tracks van dutchmaster/ slim shore moet vinden. Enerzijds zijn ze fris en uniek maar die vocals vind ik meestal zo gaar klinkenVoorderest ;euke setjes van qountdown
Same. Op Qountdown vond ik het wel vet, vernieuwend en sfeervol, maar nuchter vind ik die vocals maar vaag.quote:Op zondag 3 januari 2010 19:51 schreef NLS04 het volgende:
ik weet nooit goed wat ik van die tracks van dutchmaster/ slim shore moet vinden. Enerzijds zijn ze fris en uniek maar die vocals vind ik meestal zo gaar klinkenVoorderest ;euke setjes van qountdown
vocals wel beter dan die van Saaitek, maar echt hoogstaand zijn ze inderdaad niet... afgezien daarvan zijn de nummers echt dikke poepquote:Op zondag 3 januari 2010 19:51 schreef NLS04 het volgende:
Duurt inderdaad erg lang! Vraag me ook af waarom, want het heeft geen enkele zin. Het is al lang uitverkocht.quote:Op maandag 4 januari 2010 10:12 schreef JortK het volgende:
Wanneer komt nou godverdomme die lijn omhoog van XQ
quote:Op maandag 4 januari 2010 10:36 schreef Sethje het volgende:
http://frontpage.fok.nl/review/365119/1/1/100/danceparty-qountdown-2009-the-q-dance-awards.html
Hehequote:Ik zie liever dat ze de lasers wat vaker gebruiken in plaats van deze pseudo-flitskasten.
Heb hier jammer genoeg weinig mee.quote:
haha ja dat is toch!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |