quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:00 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Haha, gister had ik wel een mooi paars jurkje aanmaar daar zijn dan weer geen foto's van. Zal wel zo even m'n huidige outfit fotograferen
.
edit: wat ik vandaag draag. Zo naar de familie!
tas kleurt een beetje raar maar staat er in het eggie wel mooi bij.
quote:
quote:Op donderdag 31 december 2009 14:31 schreef WHATSHESAID het volgende:
Voor vanavond. Zara, Sonia Rykiel for H&M, H&M, Topshop.
quote:
quote:
Leuk!quote:
Ik vind het tof, vooral voor oud en nieuwquote:Op donderdag 31 december 2009 17:10 schreef wolvendagen het volgende:
Ik heb zo een heul nieuw shirtje. En een spijkerbroek, wat niet echt boeiend is het gaat om het shirtje.![]()
[ afbeelding ]
Hmm nu je het zegt. Ik heb hem al een tijd niet meer aangehadquote:Op vrijdag 1 januari 2010 17:39 schreef couleurs het volgende:
[..]
Nice!
Alleen jammer van je shirt, je Bowie-shirt was cooler
De volgende keer meer werk van je OP makenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:12 schreef Tamashii het volgende:
Maar maar, het was mijn eerste wat-draag-je-vandaag-topic.
Lol, had gewoon de oude OP overgenomen, dacht dat dat moest.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:17 schreef Mylene het volgende:
[..]
De volgende keer meer werk van je OP maken.
wat zit daar onder je overhemd?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:35 schreef don-diablo het volgende:
Vandaag naar mn broer met familie
[ link | afbeelding ]
Jasje is licht geruit maar dat is niet goed te zien op de foto.
Klopt, overhemd is Matthew Williamson for H&M dus felle kleuren en patronen aan de binnenkantquote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:40 schreef choclat het volgende:
[..]
wat zit daar onder je overhemd?
edit; oh wacht, dat is gewoon de binnenrand
Tofquote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:35 schreef don-diablo het volgende:
[ link | afbeelding ]
thnxquote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:48 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
TofZou alleen wel een andere kleur riem kiezen.
En nog bedankt voor de leuke reacties in het vorige deel
Nice! Maar laarzen?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:37 schreef JAY-T het volgende:
Mijn outfit met oud&nieuwLet niet op degene die op de grond zit, er was niemand meer nuchter die avond
![]()
[ afbeelding ]
Cold Method
Nudie RR Dry Selvage
Desert Boots
Heb het even opgezocht, maar die ken ik wel ja. Oh die zijn wel nicequote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:02 schreef JAY-T het volgende:
Hehe, nee geen laarzenClarks desert boots ken je wel toch? Zoiets is het..
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:35 schreef don-diablo het volgende:
[ link | afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
Komt door mijn zware portemonnee.quote:Op zondag 3 januari 2010 22:27 schreef JaapTrekhaak het volgende:
Je moet je broek even ophijsen. Hij hangt nu op je knieën.
Nou, ik moet toegeven dat m'n broek op die foto wel overdreven laag zitquote:Op maandag 4 januari 2010 14:09 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Loopt dit nu fijn? Heb je nooit dat hij ineens helemaal wil afzakken ?
Dat. Maar die broek moet echt omhoog en die pijpen aan de onderkant moeten eigenlijk geretoucheerd worden.quote:Op maandag 4 januari 2010 16:17 schreef tliciouz het volgende:
Wat een reacties, heb wel slechtere outfits voorbij zien komen, en de broek zit wel iets te laag maar verder is er niets mis met die outfit.
Mooi jurkje! Maar heb je geen koude benen?quote:
dat eet ik de hele dag doorquote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:16 schreef niet_toegestaan het volgende:
[..]
Jij moet is meer choclat gaan eten.
Waar heb je die jas vandaan?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:29 schreef rknelissen het volgende:
Ook maar eens een keer wat posten, wel een foto van vorige week.
[ afbeelding ]
http://www.asos.com/quote:
Volgens mij heb jij grote voeten, of niet?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:29 schreef rknelissen het volgende:
Ook maar eens een keer wat posten, wel een foto van vorige week.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |