abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 1 januari 2010 @ 15:56:29 #1
281402 Kardash
[NSDAP] Leider / Voerer
pi_76293618
Bonjour,

Als 18-jarige heb ik studie-tegemoetkoming, verder heb ik geen inkomen. Is m'n toetsingsinkomen dus...¤0?
is getting his nerd on..
.. en een vleugje moslim
  vrijdag 1 januari 2010 @ 15:58:02 #2
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_76293665
Lijkt het wel op ja.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
  vrijdag 1 januari 2010 @ 16:03:10 #3
281402 Kardash
[NSDAP] Leider / Voerer
pi_76293844
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 15:58 schreef Zeroku het volgende:
Lijkt het wel op ja.
Dat scheelt . Thx!
is getting his nerd on..
.. en een vleugje moslim
  vrijdag 1 januari 2010 @ 16:03:43 #4
17153 DeWaasheid
Gematigd extremist
pi_76293859
Klopt
/-=]
|o-0
~~~`
pi_76294417
krijg je geen zakgeld dan? werk je niet zwart?
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
  vrijdag 1 januari 2010 @ 16:28:45 #6
17153 DeWaasheid
Gematigd extremist
pi_76294649
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 16:22 schreef Chinless het volgende:
Ja zakgeld telt wel mee voor je toetsingsinkomen....
/-=]
|o-0
~~~`
  vrijdag 1 januari 2010 @ 16:45:29 #7
281402 Kardash
[NSDAP] Leider / Voerer
pi_76295152
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 16:22 schreef Chinless het volgende:
Nope.

En zoals De Waarheid zegt: al had ik zakgeld dat maakt geen ruk uit voor je toetsingsinkomen
is getting his nerd on..
.. en een vleugje moslim
  woensdag 6 januari 2010 @ 13:45:15 #8
279364 Medewerker-2
het Juridisch Loket
pi_76480259
Als je studiefinanciering ontvangt, mag je wel wat bijverdienen maar tot een bepaalde grens. Als je zelf meer dan een bepaald normbedrag bijverdient, gaat de overheid ervan uit dat er geen financiële barrière is en dat je geen financiële hulp nodig hebt om een opleiding te volgen. Dat normbedrag noemt IB-Groep de bijverdiengrens. In 2009 is de bijverdiengrens ¤ 13.215,83.

Ze kijken niet naar je nettoloon, maar naar je verzamelinkomen. Doe je geen aangifte bij de Belastingdienst? Dan controleren ze je belastbaar loon. Het maakt niet uit of je een inkomen uit loondienst of uitkering óf een inkomen uit een eigen bedrijf hebt. Het telt allemaal mee als inkomen. Zakgeld lijkt mij geen inkomen aangezien je daarover ook geen belastingaangifte hoeft te doen.

Met andere woorden, als je verder geen inkomen hebt, is je toetsingsinkomen indd ¤ 0!
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 6 januari 2010 @ 16:04:35 #9
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_76485939
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 13:45 schreef Medewerker-2 het volgende:
Als je studiefinanciering ontvangt, mag je wel wat bijverdienen maar tot een bepaalde grens. Als je zelf meer dan een bepaald normbedrag bijverdient, gaat de overheid ervan uit dat er geen financiële barrière is en dat je geen financiële hulp nodig hebt om een opleiding te volgen. Dat normbedrag noemt IB-Groep de bijverdiengrens. In 2009 is de bijverdiengrens ¤ 13.215,83.

Ze kijken niet naar je nettoloon, maar naar je verzamelinkomen. Doe je geen aangifte bij de Belastingdienst? Dan controleren ze je belastbaar loon. Het maakt niet uit of je een inkomen uit loondienst of uitkering óf een inkomen uit een eigen bedrijf hebt. Het telt allemaal mee als inkomen. Zakgeld lijkt mij geen inkomen aangezien je daarover ook geen belastingaangifte hoeft te doen.

Met andere woorden, als je verder geen inkomen hebt, is je toetsingsinkomen indd ¤ 0!
wat heeft bijverdienen te maken met de vraag van TS?

TS geeft gewoon aan geen bijbaan te hebben en alleen studiefinanciering. De vraag was al beantwoord door DeWaasheid en deze reactie (5 dagen later) lijkt bijna op extra informatie geven zodat het TS onduidelijker wordt gemaakt.

Misschien een flauwe opmerking.. Maar probeer eens gewoon antwoord te geven op de vraag een topicstarter ipv hele verhalen er om heen te zetten.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_76490168
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 16:04 schreef Nizno het volgende:

wat heeft bijverdienen te maken met de vraag van TS?

TS geeft gewoon aan geen bijbaan te hebben en alleen studiefinanciering. De vraag was al beantwoord door DeWaasheid en deze reactie (5 dagen later) lijkt bijna op extra informatie geven zodat het TS onduidelijker wordt gemaakt.

Misschien een flauwe opmerking.. Maar probeer eens gewoon antwoord te geven op de vraag een topicstarter ipv hele verhalen er om heen te zetten.
WIjze woorden
"I intend to live forever. So far, so good."
"I have enough money to last me the rest of my life, unless I buy something"
  woensdag 6 januari 2010 @ 17:54:34 #11
281402 Kardash
[NSDAP] Leider / Voerer
pi_76491050
Nou nou... ik waardeerde het eigenlijk wel - toch handig om te weten dat ze boven een bepaald inkomen wel mijn fiscale bijdrage aan de maatschappij willen. Uit m'n vraag bleek best duidelijk dat ik er geen fuck van afwist.

Toch lief dat jullie voor mij als knuffelallochtoon opkomen, want zelf kan ik dat natuurlijk niet

[ Bericht 0% gewijzigd door Kardash op 06-01-2010 17:55:05 (typo) ]
is getting his nerd on..
.. en een vleugje moslim
pi_76491326
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 17:54 schreef Kardash het volgende:

Toch lief dat jullie voor mij als knuffelallochtoon opkomen, want zelf kan ik dat natuurlijk niet
Ik kan niet beoordelen of jij een knuffelallochtoon bent
quote:
Knuffelallochtoon is een pejoratieve benaming voor een allochtoon die door media, politici en anderen omhelsd wordt wegens zijn/haar voorbeeldfunctie voor andere allochtonen. Hij/zij voldoet niet aan de negatieve stereotypen van allochtonen, maar is bijvoorbeeld uitstekend geïntegreerd in de Nederlandse samenleving, spreekt goed Nederlands en staat (in het geval van moslims) een gematigde islam voor.

Sommige knuffelallochtonen zouden hun maatschappelijke positie meer te danken hebben aan hun afkomst dan aan hun capaciteiten (de zogenaamde "alibi-Ali's"). Zo worden politieke partijen er in de publieke opinie vaak van verdacht knuffelallochtonen op de kandidatenlijst te plaatsen. Een allochtoon die in de Nederlandse maatschappij een toonaangevende positie inneemt, wordt soms ook door zijn eigen gemeenschap verweten niets meer dan een knuffelallochtoon te zijn.
Bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Knuffelallochtoon
"I intend to live forever. So far, so good."
"I have enough money to last me the rest of my life, unless I buy something"
  donderdag 7 januari 2010 @ 12:38:33 #13
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_76518726
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 17:54 schreef Kardash het volgende:
Nou nou... ik waardeerde het eigenlijk wel - toch handig om te weten dat ze boven een bepaald inkomen wel mijn fiscale bijdrage aan de maatschappij willen. Uit m'n vraag bleek best duidelijk dat ik er geen fuck van afwist.

Het gaat niet zozeer om dit topic of jouw persoontje maar om de mederwerkers van het JL die in ieder topic waar gereageerd wordt antwoorden geven die niets tot weinig met de vraag te maken hebben.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  donderdag 7 januari 2010 @ 15:52:01 #14
281402 Kardash
[NSDAP] Leider / Voerer
pi_76525716
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 12:38 schreef sanger het volgende:

[..]

Het gaat niet zozeer om dit topic of jouw persoontje maar om de mederwerkers van het JL die in ieder topic waar gereageerd wordt antwoorden geven die niets tot weinig met de vraag te maken hebben.
Ik vond het anders best nuttige informatie - het had betrekking tot m'n vraag over mijn toetsinsinkomen. Maar goed - volgens mij kan er nu wel een slotje op?
is getting his nerd on..
.. en een vleugje moslim
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')