ik geef altijd ruim van te voren aan wat de potenties zijnquote:Op zondag 3 januari 2010 19:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar dan is het toch wel sort of potentieel, niet alleen vriendschappelijk? Of ligt dat aan mij?
Je moet prive ook niet met werk verwarren he.quote:Op zondag 3 januari 2010 19:49 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik maak onderscheid tussen date dates en dat soort dates.
en wat weerhield je ervan om weer naar binnen te gaan?quote:Op zondag 3 januari 2010 19:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb anderhalf uur op het uitzichtdek van Eindhoven Airport staan wachten totdat het vliegtuig van mijn zus gepushbackt zou worden, dus praat me niet van de kou. Zonder turk bovenop me
. Of welke andere nationaliteit dan ook.
daar zeg je zowat!!!quote:Op zondag 3 januari 2010 19:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je moet prive ook niet met werk verwarren he.
Dat ik vanuit binnen geen zicht had op waar ik naar wilde kijken. En dat ze dan gewoon weg kon vliegen zonder dat ik het doorhad (en ja, dat zou ik ook gedaan kunnen hebben, maar er is ook nog zoiets wat familie en zuster/broederliefde heet, en ze gaat voor 8 maanden weg, dus ik wilde 'r vliegtuig uitzwaaien).quote:Op zondag 3 januari 2010 19:51 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Jen wat weerhield je ervan om weer naar binnen te gaan?
De volgende keer zal ik op je komen zittenquote:Op zondag 3 januari 2010 19:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb anderhalf uur op het uitzichtdek van Eindhoven Airport staan wachten totdat het vliegtuig van mijn zus gepushbackt zou worden, dus praat me niet van de kou. Zonder turk bovenop me
. Of welke andere nationaliteit dan ook.
jij bent zo erg voor mensen die op je vallen....quote:Op zondag 3 januari 2010 19:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee ik ook niet
Maar vandaag was leukOndanks het feit dat ik op m'n rug in de sneeuw belande met een turk + sneeuwbal bovenop me
quote:Op zondag 3 januari 2010 19:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat ik vanuit binnen geen zicht had op waar ik naar wilde kijken. En dat ze dan gewoon weg kon vliegen zonder dat ik het doorhad (en ja, dat zou ik ook gedaan kunnen hebben, maar er is ook nog zoiets wat familie en zuster/broederliefde heet, en ze gaat voor 8 maanden weg, dus ik wilde 'r vliegtuig uitzwaaien).
oh lordy....quote:Op zondag 3 januari 2010 20:00 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
jij bent zo erg voor mensen die op je vallen....
brengt filmherinneringen naar bovenquote:
hij houdt ze aan het lijntjequote:
Vertel het eens dan, hoe?quote:
Halsband?quote:
O letterlijk aan het lijntje? Ja vandaag welquote:
door in het midden te laten of gevoelens die ze voor je hebben wederzijds zijn, weet bijv. mister litle shop of horrors of hij jou hem net zo leuk vind, of je Turkse sneeuwbalvriendjequote:
Wederzijds? Geen van allen hebben hun gevoelens aan mij bekend gemaakt dus er is niet eens sprake van een wederzijdsquote:Op zondag 3 januari 2010 20:21 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
door in het midden te laten of gevoelens die ze voor je hebben wederzijds zijn, weet bijv. mister litle shop of horrors of hij jou hem net zo leuk vind, of je Turkse sneeuwbalvriendje
oh hmz sja.. je hoeft natuurlijk zelf ook niet te gaan zitten wachten,.. dan..quote:Op zondag 3 januari 2010 20:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wederzijds? Geen van allen hebben hun gevoelens aan mij bekend gemaakt dus er is niet eens sprake van een wederzijds
Als ze gaan bekennen dat ze verliefd zijn dan zal ik zeggen dat het niet wederzijds is en dat ze sowieso te jong zijn. Maar tot die tijd geniet ik van de aandacht. En er is trouwens niets gebeurd, behalve met eentje een x gezoend op stap. Kort.quote:Op zondag 3 januari 2010 20:33 schreef Xiance het volgende:
[..]
oh hmz sja.. je hoeft natuurlijk zelf ook niet te gaan zitten wachten,.. dan..
quote:Op zondag 3 januari 2010 20:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als ze gaan bekennen dat ze verliefd zijn dan zal ik zeggen dat het niet wederzijds is en dat ze sowieso te jong zijn. Maar tot die tijd geniet ik van de aandacht. En er is trouwens niets gebeurd, behalve met eentje een x gezoend op stap. Kort.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |