oh damnquote:
date je veel?quote:Op zondag 3 januari 2010 17:46 schreef Xiance het volgende:
[..]
het was gezellig
ben net thuis, nu zo lekker eten
Net pas thuis zozo!quote:Op zondag 3 januari 2010 17:46 schreef Xiance het volgende:
[..]
het was gezellig
ben net thuis, nu zo lekker eten
Denk niet dat ie helemaal naar nabraska is gevlogen.quote:Op zondag 3 januari 2010 17:57 schreef MisterO het volgende:
[..]
Net pas thuis zozo!
Was je op date met die jongen waar je gisteren een link van postte?
Ah okquote:Op zondag 3 januari 2010 18:10 schreef Xiance het volgende:
TMM, niet elke week, maar ook niet 2x per jaar.. het verschild
MisterO
dat was een model
Yuri nee.. maar voor dat joch zou ik t doen hoor
Naief +10quote:
Ik hoop dat het verschilt.quote:Op zondag 3 januari 2010 18:10 schreef Xiance het volgende:
TMM, niet elke week, maar ook niet 2x per jaar.. het verschild
jij!quote:
Mensen die dachten dat dat profiel echt wasquote:
het was niet neerbuigend bedoeld hoor, dat kan niet vanaf de bodemquote:Op zondag 3 januari 2010 18:33 schreef Xiance het volgende:
TMM, ik ben niet sommige mensen, en iki ben ook niet wanhopig, dus ik heb voldoende eisen
MisterO het was erg gezellig, we hebben lekker door de binnenstad gewandeld, en her en der wat gedronken!
Je kunt toch kuilen graven?quote:Op zondag 3 januari 2010 19:05 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
het was niet neerbuigend bedoeld hoor, dat kan niet vanaf de bodem
nee jij hebt al genoeg te verstellen met je flirts uit de kroeg, en het theaterquote:Op zondag 3 januari 2010 18:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik hoop dat het verschilt.
Ik heb nooit dates
Als in date-dates en zo.
Jamaar da's toch anders!quote:Op zondag 3 januari 2010 19:07 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
nee jij hebt al genoeg te verstellen met je flirts uit de kroeg, en het theater
ik ook niet maar ik doe dan ook niet aan dates.quote:Op zondag 3 januari 2010 18:39 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb nooit dates
Als in date-dates en zo.
En dat is omdat?quote:Op zondag 3 januari 2010 19:22 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik ook niet maar ik doe dan ook niet aan dates.
Waarom niet?quote:Op zondag 3 januari 2010 19:22 schreef Yurithemaster het volgende:
ik ook niet maar ik doe dan ook niet aan dates.
Ehm ja, ik let dan ook neit echt goed op ofzo, had ff snel alles doorgelezenquote:Op zondag 3 januari 2010 18:59 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
omdat jij dacht dat die foto ook echt van diegene was die Xiance postte
natuurlijkquote:Op zondag 3 januari 2010 19:35 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ehm ja, ik let dan ook neit echt goed op ofzo, had ff snel alles doorgelezen
We hebben echt ontzettend gelachen, het was weer een leuke, bizarre, grappige avond in het exit cafequote:Op zondag 3 januari 2010 18:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mensen die dachten dat dat profiel echt was
Hoe was 't met de kale cdp?
Sexdates tellen ook als datesquote:
Maar de vriendschappelijke koffiedates zijn ook met total strangers?quote:Op zondag 3 januari 2010 19:37 schreef Xiance het volgende:
ik heb heel soms date-dates, maar da's alleen als ik iemand echt super leuk en mega geil sexy hot woest aantrekkelijk vind...
anders zijn het gewoon vriendschappelijke koffiedates
TMM, ik dacht ook niet dat het neerbuigend bedoeld was
maar het valt me wel op dat sommige jongens echt wanhopig met iedereen daten die maar wil.. om maar die ene ware te vinden
ik heb dat niet
uhh nee.. tis niet zo dat ik morgen iemand tegen kom in de kroeg - of op het net - en er vervolgens de volgende dag mee ga drinkenquote:Op zondag 3 januari 2010 19:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar de vriendschappelijke koffiedates zijn ook met total strangers?
Nee ik ook nietquote:Op zondag 3 januari 2010 19:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Daten. Niet voor m'n plezier zeg maar.
Maar dan is het toch wel sort of potentieel, niet alleen vriendschappelijk? Of ligt dat aan mij?quote:Op zondag 3 januari 2010 19:42 schreef Xiance het volgende:
[..]
uhh nee.. tis niet zo dat ik morgen iemand tegen kom in de kroeg - of op het net - en er vervolgens de volgende dag mee ga drinken
er zit altijd wel een maand of wat tussen..
Weet je hou vervelend een natte spijkerbroek is een uur lang in de kou!quote:
I mind you altijdquote:
Ik heb anderhalf uur op het uitzichtdek van Eindhoven Airport staan wachten totdat het vliegtuig van mijn zus gepushbackt zou worden, dus praat me niet van de kouquote:Op zondag 3 januari 2010 19:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Weet je hou vervelend een natte spijkerbroek is een uur lang in de kou!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |