Het hoogtepunt van mijn oud en nieuw vond vanmiddag plaats. Nadat ik om kwart voor 7 dronken maar niet te dronken naar huis was gegaan, werd ik om half 3 wakker gebeld door vriend R, die me eraan herinnerde dat ik 's nachts toegezegd had om met hem een nieuwjaarsren te gaan doen door het vondelpark om daarna bij vriendin F. op de thee te gaan. Om 4 uur kwam hij me ophalen, maar de telefoontjes met F. verliepen moeizaam. Toen we bij haar huis aankwamen zagen we pas haar smsje dat er nog een man in haar huis was en of we wat later konden komen. Maar goed, het was koud en we stonden er toch al, dus uiteindelijk verscheen haar hoofd uit het raam dat zei dat ze naar beneden zou komen. Vervolgens kwam er naast haar een totaal onbekende jongen naar beneden, die we hartelijk een hand hebben gegeven en aan wie we ons hebben voorgesteld. Daarna hebben we ze discreet afscheid laten nemen en gingen we thee drinken.
De loop beviel me zo goed dat ik vanavond nog even lekker de kroeg ingeweest ben. 2010, ik hou er nu al van!
Het gaat slecht, verder gaat het goed.