Is dat zo? Vindt Gellius dat wij matige grappen maken?quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:45 schreef Frollo het volgende:
[..]
God, en dan beticht men mij en Lienekien van het maken van matige grappen.
Nee, Claudia.quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:47 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Is dat zo? Vindt Gellius dat wij matige grappen maken?
Er zaten ramen in de kantine.quote:
En dan val je zelf in slaap?quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:58 schreef Claudia_x het volgende:
Ivan Max Update.
Hij kent een nieuw kunstje. Als ik voor hem zing om hem in slaap te laten vallen, dan gaat hij meezingen. En lachen. Niet helemaal de bedoeling, maar wel grappig!
quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:59 schreef Claudia_x het volgende:
Je bent echt te bescheiden, Lienekien.
Ik denk dat je hier een belangrijk maatschappelijk probleem bij de kladden hebt. Kan jij je invloed niet aanwenden om een gemeentelijk programma op poten te zetten dat hier voor eens en altijd korte metten mee maakt, want DAT KAN TOCH NIET MEER IN DEZE TIJD!!!!quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:18 schreef I.R.Baboon het volgende:
Volgens mij is ons schoeisel ook niet aangepast voor dit soort omstandigheden, dan krijg je al snel dit soort taferelen bij een beetje ongemak.
Ik sprak enige tijd geleden een collega (jong) die uberhaupt niet durfde te fietsen in Amsterdam. Ze durfde wel bij mij achterop, dus dat was nog wat raarder.quote:Op donderdag 7 januari 2010 10:33 schreef Lienekien het volgende:
Toch vind ik je stoer. Ik fiets helemaal niet met dit weer.
quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:34 schreef Lienekien het volgende:
Hield ze je een beetje prettig vast, toen ze achterop zat?
Dat ben ik elke jaarwisseling 3 weken, als KWT open is. En daar hoeft niet gemod te worden, dus da's makkelijk.quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:54 schreef Gellius het volgende:
Zeg, sinds wanneer ben jij eigenlijk weer blauw, IR?
Jij valt meer op alcoholisten met doodsverachting?quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:42 schreef I.R.Baboon het volgende:
Volgens mij woonde ze samen. Bovendien is het type meisje dat niet durft te fietsen meestal niet het type meisje waarmee ik heel snel liefde zie opbloeien. Volgens mij dronk ze ook niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |