Ik bleef daar steken bij de determinatie, had dit bladergedeelte nog niet gevonden.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:19 schreef sigme het volgende:
Lienekien, had je de soortenbank ook bekeken? Mooie site, mooie plaatjes van vogeltjes. De hele collectie zangvogels doorbladeren is te doen.
Zojuist gedaan, op zoek naar die van DaMart. Niet gedetermineerd..
De specht laat zich nu goed bekijken,quote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:23 schreef Z het volgende:
Welke van de drie zou ik ook niet kunnen bepalen, dat is voor de echte nerds. Laten we het op de middelste houden. In Amsterdam zitten ook redelijk veel Bonte Spechten, ik heb ze gezien (en gehoord) en het Vondel- en het Rembrandtpark.
Mijn lief had het lumineuze plan opgevat om hem achter ons gebouw eens lekker los te laten lopen. Toen hij nog een heel jonge pup was deden we dat wel vaker. Afijn, hij is langs een hek gekropen, over een kruispunt gevlogen - en hij was weg. Toen ik de lift uit kwam om mee te helpen zoeken hoorde ik een kind in de parkeergarage krijsen. Jimmy.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 10:47 schreef sigme het volgende:
Weggelopen? Was de deur open?
Je hebt 'm wel al terug, zo te lezen.
Even denken. Ik ben gister naar buiten geweest omdat ik van de auto naar het consultatiebureau moest lopen (20 meter). De keer daarvoor was met kerst, toen ik van de auto naar het huis van mijn schoonzusje liep (10 meter).quote:Op zaterdag 9 januari 2010 10:53 schreef sigme het volgende:
Nou ja, gelukkig heb je een hond om op te oefenen.
En zo kwam je toch weer net niet buiten. Al eens buiten geweest na half november?
Ik heb inmiddels de 'earth-friendly' versie van de website in mijn bookmarks. Het weer in Rotterdam:quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:49 schreef ShadyLane het volgende:
Ik wil graag nog even terugkomen op www.thefuckingweather.com. Het blog is hilarisch.
Ik ken geen Tim die bij het corps heeft gezeten en die nu ergens redacteur is, maar wellicht bedoelde ze hardhoofd.quote:Op zondag 10 januari 2010 19:58 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik sprak vrijdag iemand die me de groeten deed van ene tim die bij het corps gezeten had en nu ergens redacteur was en dat ik me ook moest gaan verdiepen daarin omdat ik wel eens doelgroep kon zijn.
Kleine wereld..
(Ben alleen vergeten hoe het heette)
Ja, bij nader inzien bedoelde ze dat.quote:Op maandag 11 januari 2010 10:08 schreef MeneerTim het volgende:
[..]
Ik ken geen Tim die bij het corps heeft gezeten en die nu ergens redacteur is, maar wellicht bedoelde ze hardhoofd.
Benever!quote:Op maandag 11 januari 2010 10:47 schreef Gellius het volgende:
Bdo. Be bandarbs beeft bijn abgebroken bies berbijderd en bij een bieuwe bebeven.Bu baar bachten bot be bedobing is uidbeberkt.
.
Een verdoving behandelen met een ander verdovend middel?quote:Op maandag 11 januari 2010 11:23 schreef Lienekien het volgende:
Ibuprofen.
Nee, een pijnstiller slikken voordat de verdoving is uitgewerkt.quote:Op maandag 11 januari 2010 15:39 schreef beeer het volgende:
[..]
Een verdoving behandelen met een ander verdovend middel?
Ach, G. toch! Was al het technologische rundvlees uitverkocht?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 09:22 schreef Gellius het volgende:
Ach, ik heb zulk mooi biologisch rundvlees meegebracht uit Sauwerd, wie heeft er nog een mooi stoofschotelrecept?
' Die hoef je niet meer op te zetten', of ' en nu malen en aan de kippen voeren' .quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:42 schreef ShadyLane het volgende:
Broodje aap of geen broodje aap, bizar is het in elk geval
Wie, ik? IK?quote:Op woensdag 13 januari 2010 13:50 schreef Lienekien het volgende:
Je hebt de originele taal- en spelfouten gehaald. Had je dat al gezien?
Ik zeg bestaand omdat je toch wel wat hits krijgt als je googelt. En zolang je die gevallen niet kunt verklaren met een verhaspeling, ga ik ervan uit dat die mensen 'm ook bewust gebruiken.quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:13 schreef Frollo het volgende:
Nou ja, bestaand, dat zou ik niet weten hoor. Mijn vrouw en ik zeggen het en het interesseert me verder niet hoe wijdverbreid het is.
Ik ben wel benieuwd wat Kees dacht dat ik bedoelde.
Of niet van recepten.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:30 schreef Gellius het volgende:
Ik wacht nog op 'n mooi stoofpotrecept. Maar kennelijk houden zie hier niet van stoofpotten.
Het Grote Stoofpotten Topicquote:Op maandag 13 november 2006 16:47 schreef Duderinnetje het volgende:
Mensen, vrienden, onbekenden,
Wat ziet mijn oog??? Geen stoofpottentopic in CUL?! Schande!
Vandaar nu eentje.
Och stoofpotten... Ik kan er wel om janken zo dol ben ik erop. Het eten ervan, maar ook de bereiding! Die geur die doordringt tot in elke porie van het huis. Het zacht gepruttel op het fornuis. Het Urenlang Roeren in een Grote Zware Pan met Grote Stukken Weerbarstig Vlees en Hompen Ui en Takkenbossen Kruiden. Ik word er zo tja... óér van. Dan wil ik een schort! Pollepels! Kindermonden om te voeden! Een man die houthakt! Mijn haar in een knot en weldadige hangborsten in een boerse blommenjurk!
Zwaaiende oertieten, ik had het wel redelijk.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:51 schreef Gellius het volgende:
Goeie hemel, dit is wel een erg eh.. aardse introductie.
Waarom voel ik me hierdoor aangesproken?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:32 schreef sigme het volgende:
[..]
Of niet van recepten.
Er is een stoofpottenreceptenreeks. Met zwaaiende oertieten, als ik het wel heb. Doe ik je een plezier als ik deze voor je opduikel?
Echt waar? Ik zie zelf de gelijkenis niet. Hier begin ik die pas te zien (mijn broertje was ook geen knappe baby):quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:40 schreef Gellius het volgende:
Ik ga hier natuurlijk geen vrinden maken als ik zeg dat ik Claudia wel onmiddellijk herken, als baby.
Wat een geweldige vader! En je was niet alleen een prachtig kind, maar ook een prachtige baby. Ik zie er een kleine Spock in.quote:En ik vrees dat ik dat alleen kan afkopen met een eigen babyfoto, met mijn vader (zaliger).
[ afbeelding ].
Ik ga dit weekend ook weer eens een stoofpotje maken, maar daar is niets bijzonders aan. Gewoon vlees, wijn, bouillon, groenten en kruiden.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:30 schreef Gellius het volgende:
Ik wacht nog op 'n mooi stoofpotrecept. Maar kennelijk houden we hier niet van stoofpotten. En ik heb nog wel zo'n mooie gietijzeren stoofpottenpan die ik nog nooit gebruikt heb, omdat er geen wijn in schijnt te mogen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |