Mijn eigen Einstein.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 10:42 schreef miss_sly het volgende:
renzel, wie weet is juul wel degene die het uit gaat vinden, terug in de tijd kunnen
Hij is weer leeg hoorquote:Op vrijdag 1 januari 2010 10:42 schreef freecell het volgende:
Hops!
Rewimo, je PM box is vol! Ik weet dat het fijn is als ik je niet kan PM-en nu, maar anderen kunnen het ook niet.
Hoezeequote:Op vrijdag 1 januari 2010 10:51 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Hij is weer leeg hoorEn als je je adres even stuurt, dan zal ik de DVD naar je toesturen die hier klaar ligt
Ja gezellig! Dan zal ik dit jaar eens de zolder opruimen.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 11:36 schreef Belana het volgende:
aaaaah Brammie
Heej Buuf, heb je nog gelezen dat we volgend jaar bij je komen logeren???
Ik heb je gewoon meteen je goeie voornemen voor 2010 bezorgdquote:Op vrijdag 1 januari 2010 11:37 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja gezellig! Dan zal ik dit jaar eens de zolder opruimen.![]()
Tijn ook 3 januari jarig? of 4? wij hebben zondag ook veel visite dus dat combineren we inderdaadquote:Op vrijdag 1 januari 2010 11:57 schreef E.T. het volgende:
Het 'opzitten en pootjes geven' hebben wij hier zondag pas![]()
DAn vieren we Tijn z'n verjaardag en dat combineren we gewoonWe passen toch niet met z'n allen bij oma in dat kamertje van het tehuis
5quote:Op vrijdag 1 januari 2010 12:00 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Tijn ook 3 januari jarig? of 4? wij hebben zondag ook veel visite dus dat combineren we inderdaad
Heb je het leuk gehad Pinq?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 12:10 schreef pinquit het volgende:
vervolgens ging ik naar de kroeg met betty_sue, en bleef max bij oma. Toen ik om 4:00 thuis kwam was ie nog wakker![]()
wel fijn voor mama though
![]()
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 10:52 schreef RockabeIIa het volgende:
En ik wou even zeggen dat moussy der vissen eten moet geven. En die bak mag ook wel es en keertje schoon! </mededeling>
Goed zo! Mooi begin van het nieuwe jaar.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 12:21 schreef pinquit het volgende:
[..]
Jaiets met ouderwets gezellig enzo
fijn is dat
goed hoorquote:Op vrijdag 1 januari 2010 11:13 schreef miss_sly het volgende:
lily, hoe gaat het met je en je meisje?
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 12:46 schreef lily het volgende:
[..]
goed hoor
De keizersnede heeft er wel vreselijk ingehakt moet ik zeggen, wat een verschil met een "gewone" bevalling. Dat is echt zoveel fijner, echt echt.
het lijkt me erg naar en zwaar, een keizersnede. vooral ook de genezing. heel veel sterkte dan, ik hoop dat je gauw wat opknapt, maar doe rustig aan, hoor. er staat niet voor niets een aantal weken voorquote:Op vrijdag 1 januari 2010 12:46 schreef lily het volgende:
[..]
goed hoor
De keizersnede heeft er wel vreselijk ingehakt moet ik zeggen, wat een verschil met een "gewone" bevalling. Dat is echt zoveel fijner, echt echt.
Ik onderschatte het totaal niet trouwens, maar het was nog erger eigenlijk...quote:Op vrijdag 1 januari 2010 12:48 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja, dat gevoel heb ik ook altijd gehad. en dat het ook eigenlijk veel te veel wordt onderschat door andere vrouwen. doe rustig aan hoor.en met je meisje-met-de-prachtige-naam?
oh, da's helemaal een domper.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 12:52 schreef lily het volgende:
[..]
Ik onderschatte het totaal niet trouwens, maar het was nog erger eigenlijk...
ja natuurlijkquote:Op vrijdag 1 januari 2010 12:59 schreef lily het volgende:
Met een jongen was ik zeker net zo blij geweest, Belana..
Oooooooooooh, ook helemaal gemist!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 12:52 schreef lily het volgende:
Ik onderschatte het totaal niet trouwens, maar het was nog erger eigenlijk...
met Leah gaat het goed![]()
we zijn dolblij met haar (de jongens ook en papa is dolverliefd op zijn meisje)
gister werd het ook nog aan cil gevraagd, ook om foto's te maken voor het unoxmeisje. Maar die paste ook even.quote:
ja hoor in Suriname ofzo.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 13:29 schreef Estrys het volgende:
Doen we volgend jaar een OUD nieuwjaarsduik?
Ik doe meequote:Op vrijdag 1 januari 2010 13:29 schreef Estrys het volgende:
Echt nietquote:Op vrijdag 1 januari 2010 13:29 schreef Estrys het volgende:
Wij hebben een keer op 18 december 's avonds om 11 uur gezwommen. Buiten tegen het vriespunt, water graadje of 5.quote:
Mijn neef is ook zo'n idioot.quote:
Kijk, daar ben ik dan wel voor te vindenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 13:43 schreef Estrys het volgende:
Nou ja dan slaan we het duiken over en gaan we meteen over op de chocolademelk met slagroom
Ik heb ook wel eens buiten gezwommen terwijl het vroor.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 13:43 schreef freecell het volgende:
[..]
Wij hebben een keer op 18 december 's avonds om 11 uur gezwommen. Buiten tegen het vriespunt, water graadje of 5.
Even héél koud en de rest van de dag gloei je
Ik pm je m wel vanavondquote:
Mooie tranen zijn dat Missquote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:25 schreef miss_sly het volgende:
Groofs, volgens mij raak je kraamtranen nooit meer echt kwijt. Misschien heten ze dan officieel anders, maar dat maakt het niet minder tranen. Lijkt me niet fijn dat je ouders weer weg zijn?
Ik had vanochtend ook een traan wegpink-momentje toen ik Senna zat te voeden. Het eerste wat ik deed in 2010 was mijn dochter voedenOngelofelijk dat ik zo nog eens een jaar zou starten
Ja, dat is echt even nodig. Dank voor je lieve woorden. We rijden strakjes naar T & K, das ook wel even fijn nu.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:30 schreef renzell het volgende:
Ach mop toch. Jank maar even lekker uit hoor.
ik ook niet, wat is dat nou weer voor sub gedoe? edit: ah oldbiesquote:
er is een update topic!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:39 schreef Belana het volgende:
[..]
ik ook niet, wat is dat nou weer voor sub gedoe? edit: ah oldbies
groof, ook jouw baby heb ik gemist! Van harte met je zoon! Hoe heet ie?
zelfs daarvoor ben ik hier vaak te weinigquote:
Dan kan je toch gewoon op dat linkje klikkenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:03 schreef Belana het volgende:
en heel eerlijk, vaak staan er van die cryptische omschrijvingen in dat topic, dat lijkt een sport te zijn...
en dan kom ik tot de ontdekking dat iemand van wie ik echt nog nooit heb gehoord een kind heeft gekregen..quote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:06 schreef moussy het volgende:
Nou dat topic gaat echt niet in een sneltreinvaart hoor
[..]
Dan kan je toch gewoon op dat linkje klikken
ik ook en dan klik ik gewoon weer verderquote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:33 schreef E.T. het volgende:
[..]
en dan kom ik tot de ontdekking dat iemand van wie ik echt nog nooit heb gehoord een kind heeft gekregen..
Oh, da's fijn inderdaad. Laat maar even een beetje voor je zorgen hoor!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:32 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Ja, dat is echt even nodig. Dank voor je lieve woorden. We rijden strakjes naar T & K, das ook wel even fijn nu.
ach gos... en? ga je het ook doen?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:12 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik heb gewoon zo'n zin om weer es te beginnen met roken zo op 1 januari
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:12 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik heb gewoon zo'n zin om weer es te beginnen met roken zo op 1 januari
Nee, maar het zou wel helpen denk ik...Alleen dan heb ik wel weer wat anders om me rot over te voelenquote:
Die dag duurt dan nog een uurtje, dat heb ik er niet voor over hoorquote:Op vrijdag 1 januari 2010 13:43 schreef freecell het volgende:
[..]
Wij hebben een keer op 18 december 's avonds om 11 uur gezwommen. Buiten tegen het vriespunt, water graadje of 5.
Even héél koud en de rest van de dag gloei je
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:13 schreef easy-going het volgende:
dat saffier zwanger is
trui, nog iets gehoord van je schoonzusje?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 17:58 schreef trui het volgende:
een heel gelukkig nieuw jaar, lieve OUD-ers!
Wooow, die is helemaal geweldig! Maar dat gaat me echt niet meer lukken dit jaar.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:24 schreef trui het volgende:
cattie, er is vast nog wel wat lekkers te krijgen bij een bakker of hema.en/of je gaat zelf nog even een leuk feeëntaartje in elkaar knutselen morgen.
[ afbeelding ]
Je hebt toch nog tijd zat joh! Schakel je gewoon Spuugtaartje inquote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:28 schreef cattie het volgende:
[..]
Wooow, die is helemaal geweldig! Maar dat gaat me echt niet meer lukken dit jaar.
Voor Fee's verjaardag dit jaar bedoelde ik he!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:58 schreef moussy het volgende:
[..]
Je hebt toch nog tijd zat joh! Schakel je gewoon Spuugtaartje in
Wij waren ook in Artis en Lis was niet van de schaatsbaan te slaanquote:Op vrijdag 1 januari 2010 17:14 schreef miss_sly het volgende:
Wij zijn net even emt de tram naar Artis gegaan, rondje dieren kijken en terug naar huis gewandeld. Het was heerlijk weer, lekker koud zonder nattigheid. Wel hier en daar nog glad door aangevroren sneeuw, ook in Artis zelf. En thuisgekomen lekker warme chocolademelk met slagroom
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |