Het is ook allemaal jouw schuldquote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:28 schreef ondeugend het volgende:
Wrom niet dan ?
Ik schaar me onder en anderen maar ben enorm onschuldig !
Cool, prima !quote:
quote:
Wat je ook gedaan hebt, niet meer doenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:34 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Wat heb ik nu weer gedaan?![]()
ff bier halen brb
Gelukkig Nieuwjaar Lamonquote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:35 schreef Lamon. het volgende:
Hihi, nieuwjaar op FOK! is leuk nadat je thuiskomt, je wilt gaan slapen, maar het is toch te geinig om niet te lezen, en neemt nog een biertje.
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wat je ook gedaan hebt, niet meer doenVoor je het weet zit je met een koffer opgescheept
Jij ook Yvonne.quote:
Jawel. Het winnen van de staatsloterij. Ik mag zaterdag gewoon weer gaan werkenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:38 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Jij ook Yvonne.
Vooral veel gezondheid toegewenst, want al klinkt het cliche, niets belangrijker dan dat toch?
Het enig belangrijke lamon!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:38 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Jij ook Yvonne.
Vooral veel gezondheid toegewenst, want al klinkt het cliche, niets belangrijker dan dat toch?
Ik vanavond weerquote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:39 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Jawel. Het winnen van de staatsloterij. Ik mag zaterdag gewoon weer gaan werken
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:35 schreef Lamon. het volgende:
Hihi, nieuwjaar op FOK! is leuk nadat je thuiskomt, je wilt gaan slapen, maar het is toch te geinig om niet te lezen, en neemt nog een biertje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |