dus volgend jaar lees en post je ook mee????quote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:39 schreef blckbb het volgende:
Ik wist heul niet dat hier een topicreeks over was
Vond het weer heel interessant dit jaar, wel een teleurstellende nummer 1.
Veel geleerd van die Leo Blokhuis
Dit jaar is er al weer een Top2000quote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
dus volgend jaar lees en post je ook mee????
oke oke... dit jaar... over een dag of 350 ofzoquote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:28 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dit jaar is er al weer een Top2000
Wel saai zo zonder de Top2000 nu...
Ja, enorm afkicken... maar kom nu wel weer eindelijk aan m'n audiobewerking toequote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:28 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dit jaar is er al weer een Top2000
Wel saai zo zonder de Top2000 nu...
Heb ik dit jaar niet eens last van moet ik eerlijk bekennenquote:
Is daar ook een lijst van?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 17:46 schreef TheZapster het volgende:
Ik vind de muziek in de SubTop2000 leuker dan de eigenlijke lijst
Hier en hierquote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:35 schreef _Arual_ het volgende:
Is daar ook een lijst van?
Valt wel mee hoor.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:01 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Kennelijk is er nog wat structurele heropvoeding nodig in huize Peaceman![]()
![]()
(Dus gelijk reden om aan de nieuwe bijkeuken/uitbouw/serre te gaan beginnen)
hier is de kerstboom ook afgetuigd. moet de spullen nog wel even op zolder zetten en de kerstboom de deur uit.quote:Op zondag 3 januari 2010 10:22 schreef Diaan73 het volgende:
nog even eenin het nieuwe jaar... na al die dagen vol met muziek en achter de pc zitten even 2 pc-vrije dagen ingelast... vandaag mag het weer een beetje. Zo eerst al het kerstspul opruimen.
We hebben inmiddels ook al een groot deel van de a gogo's gezien. Ik vind ze een beetje tegenvallen, eerlijk gezegd.
Ik vind de reportages tussendoor minder leuk/interessant. Ook de stamtafelverhalen zijn minder leuk... Ook de lessen van Leo Blokhuis raken een beetje uitgeput heb ik het gevoel. De quiz vind ik nu wel leuker dan vorig jaar. De lijstduwers zijn altijd wel leuk...quote:Op zondag 3 januari 2010 10:24 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
hier is de kerstboom ook afgetuigd. moet de spullen nog wel even op zolder zetten en de kerstboom de deur uit.
wat vind je tegenvallen aan de a-gogo's ?
ook helden kunnen van hun voetstuk vallenquote:Op zondag 3 januari 2010 10:28 schreef peaceman het volgende:
Leo is een held, dus dat kan nooit tegenvallen.
Maar dat is nog niet gebeurd!quote:Op zondag 3 januari 2010 10:31 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ook helden kunnen van hun voetstuk vallen
Dankjewel!quote:Op zondag 3 januari 2010 00:42 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Hier en hier
Is het trouwens nog uit te houden met Pheno ??![]()
Je bent niet de enige, de laatste paar afleveringen had ik ook zo'n gevoel van "dit heb ik nul wel gezien" . . .quote:Op zondag 3 januari 2010 10:22 schreef Diaan73 het volgende:
We hebben inmiddels ook al een groot deel van de a gogo's gezien. Ik vind ze een beetje tegenvallen, eerlijk gezegd.
quote:
Is het weer zover ?? Doe hem maar de groeten uit deze levende wereldquote:Op zondag 3 januari 2010 10:39 schreef _Arual_ het volgende:
Pheno leidt nu even een FOK!-loos bestaan, zit nu in een periode waarin ie weer helemaal hooked is aan een of ander spel, deze keer met een assasijn of zo.
Als we ooit heel veel geld winnen in de staatsloterij oid. Het bevalt eigenlijk hier ook veel te goed om een ander huis te gaan kopen. Maar dit natuurlijk geheel terzijde...quote:Op zondag 3 januari 2010 11:28 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Je bent niet de enige, de laatste paar afleveringen had ik ook zo'n gevoel van "dit heb ik nul wel gezien" . . .![]()
[..]
![]()
Ander huis kopen![]()
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |