Ik had het anders voorgesteld, maar nu ik er toch ben, doe ik wel meequote:Op donderdag 31 december 2009 21:16 schreef Belana het volgende:
[..]
Ik ben wel in voor een avondje dom lullen hoor
M. luistert nu naar naar de nieuwste cd van Kathleen.. tis echt erg! Wat een zoetsappige kut cdquote:Op donderdag 31 december 2009 21:19 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik had het anders voorgesteld, maar nu ik er toch ben, doe ik wel mee
maar Nick en Simon...nee hedie stonden zelfs in de top2000 ergens, geloof ik!
Dat is K1 toch?quote:Op donderdag 31 december 2009 21:21 schreef Vicky het volgende:
[..]
M. luistert nu naar naar de nieuwste cd van Kathleen.. tis echt erg! Wat een zoetsappige kut cd
quote:Op donderdag 31 december 2009 21:19 schreef moussy het volgende:
Ja hoi! Er is er 1 uit zichzelf naar bed gegaan
ja die ja..quote:
Oke oke Rob is leukerquote:Op donderdag 31 december 2009 21:23 schreef Belana het volgende:
Vicky....meisje....Nick en Simon is NIET leukecht niet hoor! luister nog maar es goed
ik zeg: scheiding aanvragen!quote:Op donderdag 31 december 2009 21:24 schreef Vicky het volgende:
[..]
ja die ja..
om mèn nu luistert ie naar Samson en Gert
`quote:
gewoon lekker niks doen dusquote:Op donderdag 31 december 2009 21:30 schreef miss_sly het volgende:
koorts is volgens mij wel zo'n beetje weg. En alles vanaf mijn sleutelbeen naar omhoog doet pijn en zit vol ofzo. Lang leve paracetamol, dan is het een beetje uit te houden. En als ik dan niet beweeg, lijkt het net alsof er niets is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |