Nee. Maar dat is geen nieuws.quote:Op donderdag 31 december 2009 20:15 schreef Stefan het volgende:
JJ vd Wal, Vara, 22.05 uur
De oudejaarsconference kent een lange traditie die begon bij Wim Kan in 1954. In 2007 mocht cabaretier Jan Jaap van der Wal die traditie voortzetten. Dit jaar is hij weer aan de beurt. Heeft hij gekozen voor dezelfde aanpak?
2,4 miljoen kijkers doorgaans voor cabaret op Nederland 1quote:Op donderdag 31 december 2009 20:18 schreef Klopkoek het volgende:
Ik vraag me af of dit fenomeen niet een beetje overleefd is. Het is niet meer van deze tijd.
Mwa de kijkcijfers zijn niet meer zoals toen en het massale is wel af, maar volgens mij nog steeds wel de moeite waard.quote:Op donderdag 31 december 2009 20:18 schreef Klopkoek het volgende:
Ik vraag me af of dit fenomeen niet een beetje overleefd is. Het is niet meer van deze tijd.
Waarom is het niet meer van deze tijd?quote:Op donderdag 31 december 2009 20:18 schreef Klopkoek het volgende:
Ik ga kijken. Hopen dat het net zo goed is als de laatste show van Lebbis. Die was geweldig.quote:Op donderdag 31 december 2009 20:17 schreef Klopkoek het volgende:
Als ik zijn conference van twee jaar geleden vergelijk met de conference van vorig jaar door van het hek dan moet gezegd worden dat hij daar niet aan kon tippen. Misschien dit keer wel.
Altijd nog beter dan Lebbis
Die was wel grappig ja. Verder een beetje onrustig.quote:
Ik kijk IK HOU VAN HOLLAND en dat is verbazendgenoeg het grappigst van alle zenders.quote:
Inderdaad, denk dat ze de strijd om de kijkcijfers ook weer winnen bij RTL en terecht.quote:Op donderdag 31 december 2009 22:33 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik kijk IK HOU VAN HOLLAND en dat is verbazendgenoeg het grappigst van alle zenders.
Eensquote:Op donderdag 31 december 2009 22:33 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik kijk IK HOU VAN HOLLAND en dat is verbazendgenoeg het grappigst van alle zenders.
Kloptquote:
Als je de show zo bekijkt is het wel oké.quote:Op donderdag 31 december 2009 23:04 schreef Drassss het volgende:
Jan Jaap is niet van de grappen, maar iets meer van het denken en zijn mening geven. Ik vin het best prima tot nu toe.
Ik wil schuddenbuiken Bluezzquote:Op donderdag 31 december 2009 23:28 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Als je de show zo bekijkt is het wel oké.
Eensch. Wat dat betreft was Javier Guzman (waarvan ik alleen 't laatste stuk zag) op Veronica een stuk leuker.quote:
Het is gewoon triest gesteld dus, volgend jaar weer Youpquote:Op vrijdag 1 januari 2010 12:12 schreef geinig het volgende:
Ik vond Guido grappiger en beter. Helaas... Want eigenlijk is die Guido een irritant mannetje...
Nou, het was enorm diepgaand idd.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 12:54 schreef evert het volgende:
heb absoluut genoten. niet schuddebuikend maar juist wat dieper nadenken kan geen kwaad!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |