Het jaar 2009 was een emotionele achtbaan met zowel zeer negatieve als zeer positieve emoties. In de slechte tijden heb ik geleerd dat ik zelf een zeer sterk persoon ben, door te erkennen dat "zwakke momenten" juist je kracht weer opbouwen. Het fijnst is dat ik emoties weer kan voelen en ook intens kan beleven. Het is zelfs zodanig dat ik zelfs de negatieve emoties ook als positief ervaar omdat ik gewoonweg weer kan VOELEN.
Op het vlak van studie heb ik mijn doelstelling gehaald. Helaas is de volgende doelstelling door de negatieve dingen wat achtergebleven, maar aangezien ik het negatieve al zag aankomen was het al redelijk ingecalculeerd. Ik ben in ieder geval tevreden over hoe ik het heb aangepakt en over mijn keuzes qua studie. Ik voel me eindelijk thuis in wat ik doe en studeer.
Op sociaal vlak heb ik afscheid genomen van mensen waarvan ik niet genoeg energie terugkreeg. Maar, ik heb veel nieuwe mensen ontmoet, waarvan sommigen echt

zijn.
En één van die nieuwe mensen heeft een zeer speciaal plekje in mijn hart en mag mij als enige nachtenlang wakker houden.