Koko!quote:Op donderdag 31 december 2009 18:20 schreef Koko_Banana het volgende:
Suckt voor jou Twizu.
En ik heb trek in biefstuk.
Wat 'n eer.quote:
Ik moest opzoeken wat shout-out was.quote:Op donderdag 31 december 2009 18:21 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Zou je er meteen een shout-out naar mij in kunnen zetten? Dat zou ik zeer waarderen.
Ouwe vent, ga jij nou maar lekker om 0.30 in bed liggenquote:Op donderdag 31 december 2009 18:22 schreef Rekkie het volgende:
Goed zo..... minder aantrekkelijk maken om 'uit te gaan'
Inderdaad. Maarja, het is toch weer uitverkocht.quote:Op donderdag 31 december 2009 18:23 schreef Splutje het volgende:
Wel sneu inderdaad, plaatsen waar je normaal komt kosten nu ineens 25euro__! Voor een kut kroegje
Eeuwig respect.quote:Op donderdag 31 december 2009 18:22 schreef Twizu het volgende:
[..]
Ik moest opzoeken wat shout-out was.![]()
En dat wil ik wel doen hoor. Wat schuift het?
XTC: Vragen & Antwoorden #101: Met uitgesloten dip-dagen!quote:Op donderdag 31 december 2009 18:19 schreef Twizu het volgende:
Bovendien mag ik door bepaalde medicijnen eigenlijk geen alcohol drinken, dus ik kan mijn diepe verdriet niet wegdrinken.
Normaal doe ik dat alleen voor mooie vrouwen.quote:
Neen, ik heb dan nog een huis vol met mensen zitten, als gastheer is dat niet erg fatsoenlijk,quote:Op donderdag 31 december 2009 18:23 schreef Repeat het volgende:
[..]
Ouwe vent, ga jij nou maar lekker om 0.30 in bed liggen
quote:Op donderdag 31 december 2009 18:26 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Neen, ik heb dan nog een huis vol met mensen zitten, als gastheer is dat niet erg fatsoenlijk,
quote:
Sloebers en einzelgangers bedoel je.quote:Op donderdag 31 december 2009 18:26 schreef RickoKun het volgende:
Echte straatsoldaten gaan gewoon buiten staan de hele nacht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |