whehequote:Op donderdag 31 december 2009 19:00 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
HIJ HAD ER OOK GEEN KRACHT MEER VOOR![]()
Waar komen die scheuren anders door die zitten er niet zomaar. Probeer jij maar 'ns zonder sokken in de deze kou te lopen in je schoenen. Na een maandje praten we verder. ok?quote:Op donderdag 31 december 2009 18:57 schreef Fascination het volgende:
"scheuren in zn hiel van de kou"
Of niet.
Och heb je ook al geen geld voor sokken?quote:Op donderdag 31 december 2009 19:00 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Waar komen die scheuren anders door die zitten er niet zomaar. Probeer jij maar 'ns zonder sokken in de deze kou te lopen in je schoenen. Na een maandje praten we verder. ok?
quote:Op donderdag 31 december 2009 18:49 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik vier oudjaar (weer) in mijn eentje helaas. ik denk' dat ik vroeg naar bed ga omdat ik ziek ben. Vamiddag zakte ik voor het eerst in mekaar omdat ik geen kracht meer had. Ik werd gedwongen door mijn rug en hoofd en moest op mn knieen met mn hoofd op de vloer. Niet van dat meisje maar ik heb migraine en denk ik dat ik nu ook suikerziekte heb. En als ik opsta is het weer licht en nieuwjaar.
quote:
quote:Op donderdag 31 december 2009 19:05 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Ik ga in 2010 met Thomas eendjes voeren
Is dat pistool van jou?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |