dan kan ze er vast even aan wennen..... komt er aan..... nog 25 nummertjesquote:Op donderdag 31 december 2009 17:41 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Die ja. Dan gaat mijn moeder sowieso huilen.
We'll see.quote:Op donderdag 31 december 2009 17:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan kan ze er vast even aan wennen..... komt er aan..... nog 25 nummertjes
Mijn voorkeur ging uit naar Natasia maar ja weer die ex he haha!quote:Op donderdag 31 december 2009 17:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, dat is ook een hele mooie naam. Klassieke naam vind ik dat. Ex-en
Dan behoor je al hun albums te hebben en van voor tot achter en terug van buiten te kennenquote:Op donderdag 31 december 2009 17:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Niet opdringen, bijbrengen, hoort bij de opvoeding!!![]()
En als je Lennon heet, moet je ook gewoon (een aantal) nummers van The Beatles kennen.
Eensquote:Op donderdag 31 december 2009 17:43 schreef fratsman het volgende:
Dit nummer vind ik dan weer kapotgedraaid...
Het gaat ook niet om zin, meer om het feit dat we daarna richting vrienden gaan, en ik toch een bodempje moet leggen voor al het bierquote:Op donderdag 31 december 2009 17:26 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
Tot zo..
Eten, ik heb nog helemaal geen zin in eten... straks gebakken krieltjes met witlof.
quote:Op donderdag 31 december 2009 17:44 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
yep, speciaal geschreven voor die serie
quote:Op donderdag 31 december 2009 17:44 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Mijn voorkeur ging uit naar Natasia maar ja weer die ex he haha!
Paint it Black zo onwijs gaaf!
een van mn vroegere buurjongens was helemaal gek van die serie... Wist alleen niet meer zeker of die zo heette of net ff anders ofzo... Ik was er niet zo'n fan van....quote:Op donderdag 31 december 2009 17:44 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
yep, speciaal geschreven voor die serie
Ja, dat is wel nodig dan. Heb je nog niet genoeg oliebollen op dan??quote:Op donderdag 31 december 2009 17:44 schreef D. het volgende:
[..]
Het gaat ook niet om zin, meer om het feit dat we daarna richting vrienden gaan, en ik toch een bodempje moet leggen voor al het bier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |