zeg ik niet, want dan zeg jij als ik het fout heb dat ik het fout gedacht hebquote:Op donderdag 31 december 2009 17:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
fout gedacht....
welke dacht je dat t hoogste van ramses was?
en van midler?
daarom staat ie ook hoger natuurlijkquote:Op donderdag 31 december 2009 17:29 schreef Homdeck het volgende:
Dit vind ik veel mooier dan stef bos
Straks witlof met ham en kaas uit de ovenquote:Op donderdag 31 december 2009 17:26 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
Tot zo..
Eten, ik heb nog helemaal geen zin in eten... straks gebakken krieltjes met witlof.
Wij doen witlof met ham/kaas saus met extra kaas en ham. Witlof fijn gesnedenquote:Op donderdag 31 december 2009 17:30 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Straks witlof met ham en kaas uit de oven
quote:Op donderdag 31 december 2009 17:32 schreef OutOfThisWorld het volgende:
[..]
Ik niet, maar het had gekund
Ik zal een keer naar enkele liedjes van The Beatles luisteren volgend jaar.quote:Op donderdag 31 december 2009 17:29 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
hup!!
Onze zoon Lennon is nu 11 maanden, maar hij zal zeker The Beatles wel goed kennen als hij 18 jaar is...daar zorgt Peace wel voor.
quote:Op donderdag 31 december 2009 17:34 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Ik zal een keer naar enkele liedjes van The Beatles luisteren volgend jaar.
altijd weer dat uitstellen tot volgend jaar!!quote:Op donderdag 31 december 2009 17:34 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Ik zal een keer naar enkele liedjes van The Beatles luisteren volgend jaar.
3quote:Op donderdag 31 december 2009 17:35 schreef Nizno het volgende:
hierna komt het veelbesproken nummer... Oude maasweg... Kwart voor 2!
Ik ookquote:
Krijg je met de winter- en zomertijdquote:
Dan mag je wel opschieten.quote:Op donderdag 31 december 2009 17:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
altijd weer dat uitstellen tot volgend jaar!!
Doe eens braaf gewoon dit jaar!!!
4quote:
Ja, dat krijg je met nummers die iedereen 'wel leuk' vindt.quote:
Ja vind er geen klap meer aanquote:
Niet opdringen, bijbrengen, hoort bij de opvoeding!!quote:
Ik ook niet hoor, ik ben ook blij als ze hem bij een concert niet spelen... R.E.M. is welquote:
hee jij ook weer terug???quote:Op donderdag 31 december 2009 17:37 schreef Kaat38 het volgende:
pffff ik hoor zoooooooo mijn muziek, heerlijk dit REM en hiervoor ook al de Cure! Genieten.
Had ik mijn dochter maar Stevie genoemd (Stevie Nicks)quote:Op donderdag 31 december 2009 17:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Niet opdringen, bijbrengen, hoort bij de opvoeding!!![]()
En als je Lennon heet, moet je ook gewoon (een aantal) nummers van The Beatles kennen.
quote:Op donderdag 31 december 2009 17:39 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Had ik mijn dochter maar Stevie genoemd (Stevie Nicks)
Ja, waarom heb je dat niet gedaan??quote:Op donderdag 31 december 2009 17:39 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Had ik mijn dochter maar Stevie genoemd (Stevie Nicks)
Mijn zus laat mn neef ook al vroeg genieten van de muziek.. Elk reisje in de auto drumt ze mee met de top2000... en dan zit DJ ook heerlijk te bewegen in zn stoeltje... Je kan er niet vroeg genoeg mee beginnen.quote:Op donderdag 31 december 2009 17:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Niet opdringen, bijbrengen, hoort bij de opvoeding!!![]()
En als je Lennon heet, moet je ook gewoon (een aantal) nummers van The Beatles kennen.
Vlaag van verstandsverbijstering of mijn ex vond het niet mooi, is wel een mooi nummer over haar: Nathaliequote:Op donderdag 31 december 2009 17:39 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
[..]
Ja, waarom heb je dat niet gedaan??
Die ja. Dan gaat mijn moeder sowieso huilen.quote:Op donderdag 31 december 2009 17:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
Het Dorp van Sonneveld?
Staat op 40
Ja, dat is ook een hele mooie naam. Klassieke naam vind ik dat. Ex-enquote:Op donderdag 31 december 2009 17:41 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Vlaag van verstandsverbijstering of mijn ex vond het niet mooi, is wel een mooi nummer over haar: Nathalie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |