Zeer leuke shoot gehad met -Trinity-!quote:Op maandag 25 januari 2010 20:05 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
U heeft PM als het goed is.
Tevens tvp.
Leuke foto van Trinity, tenminste de digitale versie dan.quote:Op donderdag 13 mei 2010 18:21 schreef bl0emetjE het volgende:
Zeer leuke shoot gehad met -Trinity-!
Ik heb haar ook analoog gefotografeerd, met de Holga:
quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:02 schreef mrmpro het volgende:
[..]
Leuke foto van Trinity, tenminste de digitale versie dan.
De analoge foto's vind ik zelf wat minder. Maar dat is een kwestie van smaak denk ik.
Komen er nog meer voorbeelden?
Zoals ze in Brabant zeggen: Wendy89 is een schatje!quote:Op maandag 10 mei 2010 23:07 schreef Wendy89 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hallo, ik ben Wendy, 20 jaar, 1.60m 55 kg
Heb geen ervaring op dit gebied, maar het lijkt me onwijs leuk om ervaring op te doen, sta voor veel open.
Ik woon zelf op de Veluwe tussen Apeldoorn en Zwolle, ben wel bereid te reizen maar niet te ver
Ik hoor het vanzelf wel
Ben benieuwd.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:14 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Zoals ze in Brabant zeggen: Wendy89 is een schatje!
Mooie meid, lekkere babbel, beweegt zich goed, ik heb een leuke middag gehad!
En nu aan het bewerken!
Zij ookquote:
Ben benieuwd. Heb met haar gemaild en op haar verzoek toegevoegd op MSN, maar daar reageert ze nooitquote:Op zondag 16 mei 2010 20:14 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Zoals ze in Brabant zeggen: Wendy89 is een schatje!
Mooie meid, lekkere babbel, beweegt zich goed, ik heb een leuke middag gehad!
En nu aan het bewerken!
Ik zal haar vanavond even aanstoten en op haar mailbox wijzenquote:Op maandag 17 mei 2010 14:07 schreef sanger het volgende:
[..]
Ben benieuwd. Heb met haar gemaild en op haar verzoek toegevoegd op MSN, maar daar reageert ze nooit
Wijs haar dan op haar MSNquote:Op maandag 17 mei 2010 14:09 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik zal haar vanavond even aanstoten en op haar mailbox wijzen
Ook goedquote:
Dank jequote:
Tipje: als je je aanmeldt, zorg dan voor een fotootje (of twee) in je Fotoboek of dit topic, en geef een beetje aan in welke regio je te bewonderen bent.quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:46 schreef EllaN het volgende:
Ik lees dit even mee. Lijkt me leuk om een keer model te staan voor een fok fotograaf.
Yes, komt er allemaal aanquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:16 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Tipje: als je je aanmeldt, zorg dan voor een fotootje (of twee) in je Fotoboek of dit topic, en geef een beetje aan in welke regio je te bewonderen bent.
Waarom halve modellen? Welke helft?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:17 schreef bateend het volgende:
Ik ben op zoek naar 1/2 modellen (v)
Ah, de ene helft is in Eindhoven en de andere in Amsterdam? Kun je niet makkelijker met photoshop de modellen in 2-en hakken?quote:voor een portretshoot in Eindhoven & Amsterdam!
Niet om het een of ander, maar als de shoot in Amsterdam/Eindhoven is, wat heeft deze info dan voor zin?quote:Woonachtig in Weert en bereid om ver te reizen (afhankelijk van OV). Zelf ben ik vaak te vinden in Eindhoven / Rotterdam / Amsterdam / Utrecht / Nijmegen
Ik wil dat wel hoorquote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:58 schreef EchnaDarr het volgende:
En nee, ik ben geen model, dat wil ook niemand.
Zal het een en ander verduidelijken:quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:31 schreef -Trinity- het volgende:
Wat EchnaDarr zegt, wat is het thema? Eindhoven en Amsterdam zijn vrij grote steden, wat versta je onder een openbare plek, de Dam of een zijstraatje in een buitenwijk?
Wel jammer dat je geen portfolio kunt laten zien met eerdere portretwerken, nu kun je als model ook niet inschatten op welke stijl, kleding en nabewerking je kan rekenen.
Die was al gemaakt dus dat doe ik niet meer.quote:
Vind het vreemd dat niemand zijn of haar gezicht op het internet wil tegen komen. De meeste mensen die ik fotografeer zetten zichzelf wel op internet met mijn foto's.quote:Heb helaas geen voorbeelden van portretfoto's, eerdere deelneemsters hebben aangegeven zichzelf niet op internet tegen te willen komen. Voor een indruk van mijn foto's : klikkert.nl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |