abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81388042
quote:
Op maandag 25 januari 2010 20:05 schreef -Trinity- het volgende:

[..]

U heeft PM als het goed is .
Tevens tvp .
Zeer leuke shoot gehad met -Trinity-!

Ik heb haar ook analoog gefotografeerd, met de Holga:

FOK!fotograaf donderdag 13 mei 2010 @ 22:02:32 #77
301593 mrmpro
pi_81396905
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 18:21 schreef bl0emetjE het volgende:

Zeer leuke shoot gehad met -Trinity-!

Ik heb haar ook analoog gefotografeerd, met de Holga:

Leuke foto van Trinity, tenminste de digitale versie dan.
De analoge foto's vind ik zelf wat minder. Maar dat is een kwestie van smaak denk ik.
Komen er nog meer voorbeelden?
pi_81402642
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 22:02 schreef mrmpro het volgende:

[..]

Leuke foto van Trinity, tenminste de digitale versie dan.
De analoge foto's vind ik zelf wat minder. Maar dat is een kwestie van smaak denk ik.
Komen er nog meer voorbeelden?

De analoge zijn gemaakt met een lomo-camera (Holga), ik hou altijd van de onverwachte effecten die ontstaan, zoals de lightleaks. De analoge foto's waren wel iets donkerder uitgevallen dan ik had verwacht, maar dat mag de pret niet drukken Het was ook om een beetje te oefenen en voor de leuk.
Ik heb niet heel veel digitale foto's gemaakt, maar wel een paar.

Hier nog een digitale van dezelfde dag:
  zondag 16 mei 2010 @ 20:14:49 #79
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_81503195
quote:
Op maandag 10 mei 2010 23:07 schreef Wendy89 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Hallo, ik ben Wendy, 20 jaar, 1.60m 55 kg

Heb geen ervaring op dit gebied, maar het lijkt me onwijs leuk om ervaring op te doen, sta voor veel open.
Ik woon zelf op de Veluwe tussen Apeldoorn en Zwolle, ben wel bereid te reizen maar niet te ver
Ik hoor het vanzelf wel
Zoals ze in Brabant zeggen: Wendy89 is een schatje!
Mooie meid, lekkere babbel, beweegt zich goed, ik heb een leuke middag gehad!
En nu aan het bewerken!
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 zondag 16 mei 2010 @ 20:16:12 #80
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_81503277
quote:
Op zondag 16 mei 2010 20:14 schreef RonaldV het volgende:

[..]

En nu aan het bewerken!
Ben benieuwd.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  zondag 16 mei 2010 @ 20:17:02 #81
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_81503322
quote:
Op zondag 16 mei 2010 20:16 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Ben benieuwd.
Zij ook en eerst!
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
  maandag 17 mei 2010 @ 14:07:38 #82
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_81533307
quote:
Op zondag 16 mei 2010 20:14 schreef RonaldV het volgende:

[..]

En nu aan het bewerken!
Ben benieuwd. Heb met haar gemaild en op haar verzoek toegevoegd op MSN, maar daar reageert ze nooit
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  maandag 17 mei 2010 @ 14:09:01 #83
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_81533353
quote:
Op maandag 17 mei 2010 14:07 schreef sanger het volgende:

[..]

Ben benieuwd. Heb met haar gemaild en op haar verzoek toegevoegd op MSN, maar daar reageert ze nooit
Ik zal haar vanavond even aanstoten en op haar mailbox wijzen
- Privacy Matters
  maandag 17 mei 2010 @ 14:10:16 #84
65960 sanger
pi_81533402
quote:
Op maandag 17 mei 2010 14:09 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Ik zal haar vanavond even aanstoten en op haar mailbox wijzen
Wijs haar dan op haar MSN
  maandag 17 mei 2010 @ 14:17:40 #85
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_81533683
quote:
Op maandag 17 mei 2010 14:10 schreef sanger het volgende:

[..]

Wijs haar dan op haar MSN
Ook goed
- Privacy Matters
  maandag 17 mei 2010 @ 14:23:15 #86
65960 sanger
pi_81533905
quote:
Op maandag 17 mei 2010 14:17 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Ook goed
Dank je
pi_81647608
Ik lees dit even mee. Lijkt me leuk om een keer model te staan voor een fok fotograaf .
  woensdag 19 mei 2010 @ 23:16:23 #88
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_81654023
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 21:46 schreef EllaN het volgende:
Ik lees dit even mee. Lijkt me leuk om een keer model te staan voor een fok fotograaf .
Tipje: als je je aanmeldt, zorg dan voor een fotootje (of twee) in je Fotoboek of dit topic, en geef een beetje aan in welke regio je te bewonderen bent.
- Privacy Matters
pi_81655463
oh tvp..... zal even wat pics voor mijn fobo op andere laptop zoeken
“With or without religion you’d have good people doing good things and evil people doing evil things. But for good people to do evil things, it takes religion.”Steven Weinberg
pi_81656090
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 23:16 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Tipje: als je je aanmeldt, zorg dan voor een fotootje (of twee) in je Fotoboek of dit topic, en geef een beetje aan in welke regio je te bewonderen bent.
Yes, komt er allemaal aan . Ik krijg over een week mijn rooster voor de zomer, dus dan weet ik of ik tijd heb om shoots te plannen. Wil niemand (inc mezelf) teleurstellen .
pi_81794072
Ik lees even mee.
pi_81877355
Oproep

Ik ben op zoek naar 1-2 modellen (v) met een vriendelijke uitstraling die het leuk vinden om model te staan voor een portretshoot in Eindhoven & Amsterdam! Locatie is buiten op openbare plekken, liefst bij mooi zonnig weer. De insteek is om meer ervaring op te bouwen met wisselende omgevingen en lichtsituaties.

Woonachtig in Weert en bereid om ver te reizen (afhankelijk van OV). Zelf ben ik vaak te vinden in Eindhoven / Rotterdam / Amsterdam / Utrecht / Nijmegen

Wat de model betreft: ervaring is niet vereist (net als make up, liefst zo min mogelijk) Ik heb zelf een idee hoe ik de foto's wil hebben, mocht jezelf idee-en hebben of een andere interessante locatie : laat horen

Portretshoot zal op Time For Print (TFP) basis zijn, foto's zijn na afloop beschikbaar als download. Je foto's zijn vrij te gebruiken onder naamsvermelding , als de kwaliteit goed genoeg is zal ik ze gebruiken voor mijn analoge portfolio (eventueel zullen enkele foto's op mijn website komen)

Heb helaas geen voorbeelden van portretfoto's, eerdere deelneemsters hebben aangegeven zichzelf niet op internet tegen te willen komen. Voor een indruk van mijn foto's : klikkert.nl

[ Bericht 0% gewijzigd door bateend op 26-05-2010 23:32:23 ]
Eend : het meest onderschatte stukje vlees.
pi_81881916
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 17:17 schreef bateend het volgende:
Ik ben op zoek naar 1/2 modellen (v)
Waarom halve modellen? Welke helft?
quote:
voor een portretshoot in Eindhoven & Amsterdam!
Ah, de ene helft is in Eindhoven en de andere in Amsterdam? Kun je niet makkelijker met photoshop de modellen in 2-en hakken?
quote:
Woonachtig in Weert en bereid om ver te reizen (afhankelijk van OV). Zelf ben ik vaak te vinden in Eindhoven / Rotterdam / Amsterdam / Utrecht / Nijmegen
Niet om het een of ander, maar als de shoot in Amsterdam/Eindhoven is, wat heeft deze info dan voor zin?

Even serieus: geef voor de duidelijkheid even aan voor foto's je wil maken, bij wat voor locaties. Enne, ook handig als je aangeeft wanneer ongeveer.

En nee, ik ben geen model, dat wil ook niemand.
pi_81882186
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 18:58 schreef EchnaDarr het volgende:
En nee, ik ben geen model, dat wil ook niemand.
Ik wil dat wel hoor
pi_81882451
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 19:03 schreef Puala het volgende:

[..]

Ik wil dat wel hoor
Pardon?
pi_81883478
Wat EchnaDarr zegt, wat is het thema? Eindhoven en Amsterdam zijn vrij grote steden, wat versta je onder een openbare plek, de Dam of een zijstraatje in een buitenwijk?
Wel jammer dat je geen portfolio kunt laten zien met eerdere portretwerken, nu kun je als model ook niet inschatten op welke stijl, kleding en nabewerking je kan rekenen.
pi_81883706
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 19:09 schreef EchnaDarr het volgende:

[..]

Pardon?
Geintje, zie PI
pi_81883828
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 19:35 schreef Puala het volgende:

[..]

Geintje, zie PI
Ik schrok al.
pi_81898207
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 19:31 schreef -Trinity- het volgende:
Wat EchnaDarr zegt, wat is het thema? Eindhoven en Amsterdam zijn vrij grote steden, wat versta je onder een openbare plek, de Dam of een zijstraatje in een buitenwijk?
Wel jammer dat je geen portfolio kunt laten zien met eerdere portretwerken, nu kun je als model ook niet inschatten op welke stijl, kleding en nabewerking je kan rekenen.
Zal het een en ander verduidelijken:

De locatie voor beiden steden is het Centraal Station. Voor Eindhoven zoek ik iemand met een beschikbaarheid voor een doordeweekse dag tussen 16:00 - 18:00, voor Amsterdam op zaterdagavond tegen zonsondergang (liefst bij goed weer) Aanvullende locatie voor Eindhoven is een park wat vlakbij het station ligt.

Thema: is er niet. Het vertrekpunt is een model in een setting en vanuit daar werk ik het verder uit.
Het voornaamste bij de shoot is dat ze centraal staat als persoon en ik meer ervaring opdoe met het omgaan van wisselende omgevingen en lichtsituaties. Nabewerking laat ik achterwege, het zijn SOOC foto's.

Ik heb geen specifieke kleding voorkeur. Iets wat goed staat en waar jij je lekker in voelt is prima.
Eend : het meest onderschatte stukje vlees.
  FOK!fotograaf woensdag 26 mei 2010 @ 22:16:18 #100
301593 mrmpro
pi_81945573
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 17:17 schreef bateend het volgende:
Oproep

Ik ben op zoek naar 1/2 modellen

Die was al gemaakt dus dat doe ik niet meer.
quote:
Heb helaas geen voorbeelden van portretfoto's, eerdere deelneemsters hebben aangegeven zichzelf niet op internet tegen te willen komen. Voor een indruk van mijn foto's : klikkert.nl

Vind het vreemd dat niemand zijn of haar gezicht op het internet wil tegen komen. De meeste mensen die ik fotografeer zetten zichzelf wel op internet met mijn foto's.
Is daar een reden voor dat de modellen dat niet wilden?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')