Waar duik je zoal? Zit je bij een vereniging? Welk brevet heb je?quote:
gitarist van normaal heeft ook zoiets gedaan, maar dan van een oude eettafelquote:Op zondag 3 januari 2010 17:00 schreef wimjongil het volgende:
Volgens mij kun je beter voor een paar euro naar de lokale houtzagerij gaan, en daar een stuk hout van 4cm dik halen.
Al is het natuurlijk wel een leuk verhaal voor als je later beroemd bent en je nog steeds op die gitaar speelt: "Ja, hij is gemaakt van een bureau".
Doe er voor mij nog 5 setjes .010 snaren bij, was ik helemaal vergeten!quote:Op zondag 3 januari 2010 18:57 schreef The_Dean het volgende:
PayPal doet het weer, laatste kans nog eventuele extra dingetjes door te geven
quote:Op zondag 3 januari 2010 19:01 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Doe er voor mij nog 5 setjes .010 snaren bij, was ik helemaal vergeten!
je hebt daar 1 merk toch via GFS?quote:Op zondag 3 januari 2010 19:01 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Doe er voor mij nog 5 setjes .010 snaren bij, was ik helemaal vergeten!
Ja, Xaviere.quote:
Heb er genoeg, stuur je wel even een op. Geef je adres even via PMquote:Op zondag 3 januari 2010 19:09 schreef Gitaarmat het volgende:
Hoe duur wordt 1 pakje snaren incl. opsturen? (Via jou bedoel ik dan, Dean)
Precies! Je moet gewoon wat merken uitproberen en uiteindelijk vind je je favoriet!quote:Op zondag 3 januari 2010 19:17 schreef The_Dean het volgende:
Heel veel goede andere merken hoor. Het is gewoon een persoonlijk ding van klank en hoe ze aanvoelen.
Dat hebben ze al eens met Mike Magini gedaanquote:Op zondag 3 januari 2010 12:48 schreef The_Dean het volgende:
drums worden bekeken [golvende bekkens
Heb zo'n ding gehad. Op zich niets op aan te merken, qua bespeelbaarheid, of feel. Maar wel miste ik de body tijdens het staand spelen: te weinig steun om je rechteronderarm tegen de body aan te drukken.quote:Op zondag 3 januari 2010 02:27 schreef -Menn0- het volgende:
http://www.feedback.nl/el(...)/synapse-st-2-fpa-sb
Zou er bijna 1 kopen gewoon voor de lol, omdat hij er zo vet uit ziet!
Das een folder van een festival, kreeg ik vorig jaar bij Kunstbende (damn ik moet mijn kamer echt opruimenquote:
Ik duik vooral in Spanje, Costa Brava en vroeger op Oesterdam (oosterschelde) en Putje van Eekeren (zoetwaterplas vlakbij Antwerpen)quote:Op zondag 3 januari 2010 17:39 schreef Meursault het volgende:
[..]
Waar duik je zoal? Zit je bij een vereniging? Welk brevet heb je?
je username loopt achterquote:Op zondag 3 januari 2010 20:58 schreef 2009 het volgende:
[..]
Heb zo'n ding gehad. Op zich niets op aan te merken, qua bespeelbaarheid, of feel. Maar wel miste ik de body tijdens het staand spelen: te weinig steun om je rechteronderarm tegen de body aan te drukken.
2009 belde, wil zijn username terugquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |