sorry, dacht toch echt dat ik ze allemaal had verkleind :-)quote:Op woensdag 9 december 2009 22:11 schreef Dubbeldrank het volgende:
Hoi, zou je die twee foto's van 2,5MB per stuk wat willen verkleinen aub!
Hij is af te halen in Utrecht, tijdens kerst bevind ik mij in Zeeuws-Vlaanderen, dus dat is tevens een optie.quote:
ik had er nooit opgelet op het verschil van de 4 knoppen en de 2 knoppen, maar het heeft er in ieder geval mee te maken dat dit het junior model is. verder is hij naar mijn weten gelijk.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:53 schreef m0ridin het volgende:
tvp, ben zeer geinteresseerd... wat kost het om zo'n nieuwe snaar erop te zetten (ik weet niet of jij dat eventueel zou kunnen doen_? En waar in Utrecht ongeveer is hij op te halen? Woon zelf ook in Utrecht maa rheb geen auto ofzo dus moet dan ff wat regelen
Heb zelf een leengitaar van een vriend nu en daarbij zelf ook kabel + plektrum ed gekocht dus dat is geen probleem. Eventueel een fotootje van 'de beschadiging' bij de kabel input? Zie namelijk wel een krasje denk ik maar lijkt me op het eerste gezicht nog best meevallen.
Even alvast een bod van 125 voor gitaar+versterker onder voorbehoud...?
ps. Waarom krijg ik als ik google naar deze gitaar een andere te zien, namelijk deze?
http://www.rockpalace.com/product/Epiphone-G310-Ebony
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |