abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75460691
ik heb een tijd geleden deze elektrische gitaar nieuw gekocht, dat was in de tijd dat ik nog gitaar speelde. Gitaar spelen doe ik al bijna 6 jaar niet meer en daarom wil ik mijn gitaren verkopen. in deze advertentie wil ik graag mijn Epiphone G-310 te koop aanbieden.

Ik heb het altijd een mooie gitaar gevonden, jammer genoeg heb ik er nooit vaak op gespeeld. toen ik hem kocht had ik al een klein beetje spijt, mede doordat ik op gitaarles zat waar ik klassieke gitaar leerde spelen. Verder dan nothing else mather ben ik dus eigenlijk nooit gekomen

affijn, de gitaar heeft de afgelopen jaren stof staan happen bij mijn ouders en nu wil ik hem een tweede leven geven. zoals ik al zei gaat het hierbij om een mooie gitaar, jammer genoeg wel met twee kleine min puntjes; zo mist er een snaar (e snaar) en er zit een beschadiging boven de kabel input. verder is de gitaar in orde. ik heb zelfs de doos nog

om het helemaal compleet te maken verkoop ik ook de versterker die ik er toen ter tijd heb bijgekocht. het gaat hierbij om een London City MVG-100 versterker van ongeveer 30cm hoog, 30cm breed en 25cm diep. het is een kleine handige versterker.

het enige dat ik niet kan aanbieden zijn kabels en plectrums, ook zit er geen schouderband bij de gitaar.

de prijzen zijn richtprijzen en eigenlijk ook de minimum prijzen.

richtprijs gitaar: 100 euro
richtprijs versterker 35 euro

[ Bericht 4% gewijzigd door stavast op 10-12-2009 00:13:19 ]
pi_75460722
Tvp.
  woensdag 9 december 2009 @ 21:27:48 #3
138547 VASND
Happen naar het baasje
pi_75460905
tvp voor amp.
-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
Op woensdag 28 juli 2010 23:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
het zou mij een eer zijn om alles voor u te doen wat uw hartje begeert.
pi_75462672
Hoi, zou je die twee foto's van 2,5MB per stuk wat willen verkleinen aub!
Powered by Janetje®
pi_75463001
quote:
Op woensdag 9 december 2009 22:11 schreef Dubbeldrank het volgende:
Hoi, zou je die twee foto's van 2,5MB per stuk wat willen verkleinen aub!
sorry, dacht toch echt dat ik ze allemaal had verkleind :-)
pi_75604085
tijd voor kickje
  Moderator maandag 14 december 2009 @ 14:23:55 #7
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_75612715
waar eventueel op te halen ?

tevens tvp
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_75617080
quote:
Op maandag 14 december 2009 14:23 schreef Jimbo het volgende:
waar eventueel op te halen ?

tevens tvp
Hij is af te halen in Utrecht, tijdens kerst bevind ik mij in Zeeuws-Vlaanderen, dus dat is tevens een optie.
pi_75733569
hij is er nog!
pi_76256490
hij staat best wel in de weg
pi_76328466
tvp, ben zeer geinteresseerd... wat kost het om zo'n nieuwe snaar erop te zetten (ik weet niet of jij dat eventueel zou kunnen doen_? En waar in Utrecht ongeveer is hij op te halen? Woon zelf ook in Utrecht maa rheb geen auto ofzo dus moet dan ff wat regelen

Heb zelf een leengitaar van een vriend nu en daarbij zelf ook kabel + plektrum ed gekocht dus dat is geen probleem. Eventueel een fotootje van 'de beschadiging' bij de kabel input? Zie namelijk wel een krasje denk ik maar lijkt me op het eerste gezicht nog best meevallen.

Even alvast een bod van 125 voor gitaar+versterker onder voorbehoud...?

ps. Waarom krijg ik als ik google naar deze gitaar een andere te zien, namelijk deze?

http://www.rockpalace.com/product/Epiphone-G310-Ebony

[ Bericht 12% gewijzigd door m0ridin op 02-01-2010 16:58:47 ]
pi_76365605
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 16:53 schreef m0ridin het volgende:
tvp, ben zeer geinteresseerd... wat kost het om zo'n nieuwe snaar erop te zetten (ik weet niet of jij dat eventueel zou kunnen doen_? En waar in Utrecht ongeveer is hij op te halen? Woon zelf ook in Utrecht maa rheb geen auto ofzo dus moet dan ff wat regelen

Heb zelf een leengitaar van een vriend nu en daarbij zelf ook kabel + plektrum ed gekocht dus dat is geen probleem. Eventueel een fotootje van 'de beschadiging' bij de kabel input? Zie namelijk wel een krasje denk ik maar lijkt me op het eerste gezicht nog best meevallen.

Even alvast een bod van 125 voor gitaar+versterker onder voorbehoud...?

ps. Waarom krijg ik als ik google naar deze gitaar een andere te zien, namelijk deze?

http://www.rockpalace.com/product/Epiphone-G310-Ebony

[ afbeelding ]
ik had er nooit opgelet op het verschil van de 4 knoppen en de 2 knoppen, maar het heeft er in ieder geval mee te maken dat dit het junior model is. verder is hij naar mijn weten gelijk.

125 euro is wat mij betreft prima en ik zou er wel een snaar op kunnen zetten, dit is heel erg simpel. alhoewel dan moet ik wel even de tijd hebben om een snaar te kunnen kopen bij die winkel aan de Voorstraat. omdat ik door de weeks pas rond half 7 thuis ben is dit lastig voor mij. ik zal hier morgen even op terug komen, misschien dat ik deze week een dag thuis kan werken dan kan ik dit wel even doen. ik zal hier morgen even op terug komen, evenals de foto van de beschadiging.

owja, ik wil hem best komen langs brengen aangezien je zelf in Utrecht woont. heb alle dozen er bij.

groeten, Kevin
  zondag 3 januari 2010 @ 22:48:55 #13
98135 TeleluvR
Maar een Gretsch is ook goed!
pi_76384567
Een junior model, wat houdt dat precies in? Alleen wat simpeler (2 knoppen ipv ed) of ook daadwerkelijk kleiner? En die snaar heeft geen enorme haast hoor, ik heb dus een leengitaar op het moment dus kan nog even wat geduld opbrengen maar het zou voor mij fijn zijn omdat ik dus zelf nog maar net aan het pielen ben met gitaren en dna graag meteen aan de slag zou kunnen ermee

Dat je hem langs zou willen/kunnen brengen is ook super! Hoor graag van je wat betreft die snaar nog... tnx voor de reactie iig (en jij ook TeleluvR, altijd fijn om te horen )
  maandag 4 januari 2010 @ 08:25:55 #15
98135 TeleluvR
Maar een Gretsch is ook goed!
pi_76388659
Een junior G310 is een wat simpelere uitvoering van een gewone. Waar een 'normale' G310 2 elementen heeft (hals en brug) heeft de junior enkel een brug element. Daarom 'mis' je ook 2 knoppen, deze zijn voor volume en toon van elk element. In theorie zou dat kunnen betekenen dat je iets minder mogelijkheden hebt qua klank, maar in de praktijk valt dit alles mee. Er zijn zelfs gitaristen die een sterke voorkeur hebben voor gitaren met 1 element (Greenday/Stones).
pi_76389665
@TeleluvR: Ah ok, duidelijk... tnx! Misschien voor mij ook wat handiger om een simpele uitvoering te nemen

@stavast: Mocht je die snaar kunnen regelen, heel graag, dan wil ik hem graag van je overnemen.
pi_76777230
deze mag dicht. hij is verkocht!
pi_76802470
slotje
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')