Op Windows 7 64-bit nog geen enkele keer vasteglopen in elk geval.quote:Op zondag 3 januari 2010 14:08 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Is die Betaversie, voor een betaversie, een beetje stabiel?
Even installeren dan maarquote:Op zondag 3 januari 2010 14:18 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Op Windows 7 64-bit nog geen enkele keer vasteglopen in elk geval.
MDF al besteld?quote:Op zondag 3 januari 2010 14:11 schreef KaMo het volgende:
Begonnen aan de Tele deluxe
Ik begin altijd even met een fotosoep of een 3d ontwerp, deze keer fotosoep:
[ afbeelding ]
Zwart en tort, word ws de kleurstelling
Cool. Welke elementen ga je erin stoppen?quote:Op zondag 3 januari 2010 14:11 schreef KaMo het volgende:
[ afbeelding ]
Heb je de boom al uitgezocht die je voor het hout gaat gebruiken?quote:Op zondag 3 januari 2010 14:11 schreef KaMo het volgende:
[ afbeelding ]
Nee!quote:
Ws ga ik er GFS's inleggenquote:Op zondag 3 januari 2010 14:28 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Cool. Welke elementen ga je erin stoppen?
Stevig dingetje dan toch hoor.quote:Op zondag 3 januari 2010 15:29 schreef -Menn0- het volgende:
De aller aller aller goedkoopste versieMaar wel het zelfde model inderdaad
Geen idee welkhoutsoort het is, en nee het is niet dik genoeg, maar ik maak 2 body's die ik op elkaar plak. Dan kom ik aan bijna 4 cm, de gemiddelde dikte van een gitaar. Eventueel kan ik als het nog te dun is er nog wel een plankje als top op doen.quote:Op zondag 3 januari 2010 16:43 schreef Meursault het volgende:
Wat voor hout is dat? Is dat dik genoeg?
Offtopic:
Is dat jouw duiklogboek?
Wie wat waar?quote:Op zondag 3 januari 2010 16:49 schreef guitarist het volgende:
Wtf, waarom luister je naar The Party Squad?
Waar duik je zoal? Zit je bij een vereniging? Welk brevet heb je?quote:
gitarist van normaal heeft ook zoiets gedaan, maar dan van een oude eettafelquote:Op zondag 3 januari 2010 17:00 schreef wimjongil het volgende:
Volgens mij kun je beter voor een paar euro naar de lokale houtzagerij gaan, en daar een stuk hout van 4cm dik halen.
Al is het natuurlijk wel een leuk verhaal voor als je later beroemd bent en je nog steeds op die gitaar speelt: "Ja, hij is gemaakt van een bureau".
Doe er voor mij nog 5 setjes .010 snaren bij, was ik helemaal vergeten!quote:Op zondag 3 januari 2010 18:57 schreef The_Dean het volgende:
PayPal doet het weer, laatste kans nog eventuele extra dingetjes door te geven
quote:Op zondag 3 januari 2010 19:01 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Doe er voor mij nog 5 setjes .010 snaren bij, was ik helemaal vergeten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |