Nee, alles behalve de onderkantquote:Op donderdag 31 december 2009 15:54 schreef PiRANiA het volgende:
Wat tape je dicht dan? Onderkant ook?
Ik hoop dat ie in je capuchon terecht komt, ontploft, en dat je stukjes half ontplofte vuurpijl in je ruggenmerg krijgt.quote:Op donderdag 31 december 2009 15:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wat gebeurt daar mee als je 'm de lucht in schiet?
quote:Op donderdag 31 december 2009 15:56 schreef Zeroku het volgende:
Test het uit, film het, en post 't hier.
Da's ook best een goeie.quote:Op donderdag 31 december 2009 15:57 schreef Jahr00n het volgende:
Zet er een stalen buis omheen, gegarandeerd dat ie harder klapt.
Moet het wel een beste vuurpijl zijn om genoeg drug op te bouwen om het te laten knappen.quote:Op donderdag 31 december 2009 15:57 schreef Jahr00n het volgende:
Zet er een stalen buis omheen, gegarandeerd dat ie harder klapt.
Dat zien we dan welquote:Op donderdag 31 december 2009 16:05 schreef Scarface2004 het volgende:
niet
want hij gaat in je gezicht ontploffen
Ik denk dat die pijl zich niet anders zal gedragen, hetzelfde heb ik wel eens met een astronaut geprobeerd en het maakt niet uit.quote:Op donderdag 31 december 2009 16:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Kan de USB-kabel zo even niet vinden. Maar ik heb dus isolatietape over de gehele bovenkant geplakt... paar keer rond
Filmen doe ik het vanavond ook, maar ik weet niet waneer ik 't kan posten
Hmmm, okequote:Op donderdag 31 december 2009 16:09 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Ik denk dat die pijl zich niet anders zal gedragen, hetzelfde heb ik wel eens met een astronaut geprobeerd en het maakt niet uit.
Test het uit, film het, en post een pic van je handen hier.quote:Op donderdag 31 december 2009 15:56 schreef Zeroku het volgende:
Test het uit, film het, en post 't hier.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |