Trouble, Yellow, Don't Panic, Green eyes zijn allemaal prachtige liedjes van Coldplay, maar ja....je raadt het vast al: die staan dus weer niet in de lijst.quote:Op donderdag 31 december 2009 16:04 schreef Roi het volgende:
Sommige nummers van Coldplay zijn gewoon goed/mooi. Het is jammer dat die nummers zo hoog staan en dat het er zo veel zijn in de lijst, dat wekt afgunst op.
Dan neem ik de trap welquote:Op donderdag 31 december 2009 16:03 schreef D. het volgende:
[..]
Het is best aardige muziek, voor in de lift ofzo, niet voor de top 2000
Inderdaad. Dat vorige nummer kende ik niet zo goed, en vond ik best aardig.quote:Op donderdag 31 december 2009 16:04 schreef Roi het volgende:
Sommige nummers van Coldplay zijn gewoon goed/mooi. Het is jammer dat die nummers zo hoog staan en dat het er zo veel zijn in de lijst, dat wekt afgunst op.
ja zo vult t nog meer...quote:Op donderdag 31 december 2009 16:05 schreef FritsFlits het volgende:
A long time ago came a man on a track
Walking thirty miles with a sack on his back
[..]
From all of these signs saying 'sorry but we're closed'
All the way down the telegraph road
ik hoorde the scientist nog even in de auto. lekker nummerquote:Op donderdag 31 december 2009 16:01 schreef peaceman het volgende:
Net nog Coldplay gehoord en ik was eerder te aardig. Baggernummer.
Ik vind Parachutes een mooie plaat en een paar nummers van A rush of blood ook nog wel, maar daarna haak ik af.quote:Op donderdag 31 december 2009 16:08 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ik hoorde the scientist nog even in de auto. lekker nummer
beter dan clocks in ieder geval
Dit nummer, en eigenlijk alles van de Dire Straits.quote:
Schaam jequote:Op donderdag 31 december 2009 16:08 schreef nomar83 het volgende:
Nummer 80 en 81 ken ik dus echt niet.
nummer 80 zegt mij van naam ook niets trouwens....quote:
Dan moet je deze kopen:quote:Op donderdag 31 december 2009 16:10 schreef Roi het volgende:
[..]
Dit nummer, en eigenlijk alles van de Dire Straits.![]()
quote:Op donderdag 31 december 2009 16:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dit is muziek. In haar puurste vorm.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |