Trouble, Yellow, Don't Panic, Green eyes zijn allemaal prachtige liedjes van Coldplay, maar ja....je raadt het vast al: die staan dus weer niet in de lijst.quote:Op donderdag 31 december 2009 16:04 schreef Roi het volgende:
Sommige nummers van Coldplay zijn gewoon goed/mooi. Het is jammer dat die nummers zo hoog staan en dat het er zo veel zijn in de lijst, dat wekt afgunst op.
Dan neem ik de trap welquote:Op donderdag 31 december 2009 16:03 schreef D. het volgende:
[..]
Het is best aardige muziek, voor in de lift ofzo, niet voor de top 2000
Inderdaad. Dat vorige nummer kende ik niet zo goed, en vond ik best aardig.quote:Op donderdag 31 december 2009 16:04 schreef Roi het volgende:
Sommige nummers van Coldplay zijn gewoon goed/mooi. Het is jammer dat die nummers zo hoog staan en dat het er zo veel zijn in de lijst, dat wekt afgunst op.
ja zo vult t nog meer...quote:Op donderdag 31 december 2009 16:05 schreef FritsFlits het volgende:
A long time ago came a man on a track
Walking thirty miles with a sack on his back
[..]
From all of these signs saying 'sorry but we're closed'
All the way down the telegraph road
ik hoorde the scientist nog even in de auto. lekker nummerquote:Op donderdag 31 december 2009 16:01 schreef peaceman het volgende:
Net nog Coldplay gehoord en ik was eerder te aardig. Baggernummer.
Ik vind Parachutes een mooie plaat en een paar nummers van A rush of blood ook nog wel, maar daarna haak ik af.quote:Op donderdag 31 december 2009 16:08 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ik hoorde the scientist nog even in de auto. lekker nummer
beter dan clocks in ieder geval
Dit nummer, en eigenlijk alles van de Dire Straits.quote:
Schaam jequote:Op donderdag 31 december 2009 16:08 schreef nomar83 het volgende:
Nummer 80 en 81 ken ik dus echt niet.
nummer 80 zegt mij van naam ook niets trouwens....quote:
Dan moet je deze kopen:quote:Op donderdag 31 december 2009 16:10 schreef Roi het volgende:
[..]
Dit nummer, en eigenlijk alles van de Dire Straits.![]()
quote:Op donderdag 31 december 2009 16:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dit is muziek. In haar puurste vorm.
Was ook de eerste keer dat ik 'm hoorde . . .quote:Op donderdag 31 december 2009 16:11 schreef Fred_B het volgende:
Deze is pas in 2006 toegelaten tot de lijst, merkte ik zojuist op.
Box, ik heb ook op Telegraph Road gestemdquote:Op donderdag 31 december 2009 16:13 schreef Norrage het volgende:
2 van mijn inzendingen achter elkaar!!! Telegraph Road en Loadout!!!!![]()
![]()
Helaas nietquote:Op donderdag 31 december 2009 16:13 schreef JuiceJuice het volgende:
Wie gaan er in Juni naar Knopfler?
Hij is wel erg lang ja, een kwartier ofzo..quote:Op donderdag 31 december 2009 16:13 schreef Diaan73 het volgende:
Nummer 80 is zoooo mooi
Ik vind dit ook wel mooi, maar wat mij betreft duurt ie een beetje te lang.
Hier ook.quote:Op donderdag 31 december 2009 16:13 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Box, ik heb ook op Telegraph Road gestemd
De eerste ker dat ie in de top 2000 stond, kapten ze hem af..(of nouja, ze begonnen halverwegequote:Op donderdag 31 december 2009 16:16 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij is wel erg lang ja, een kwartier ofzo..
Alchemy is helemaal dope. Van de week maar even de dvd zoekenquote:Op donderdag 31 december 2009 16:16 schreef D. het volgende:
Als 10 jarige, op de achterbank genietend van Alchemy wat mijn vader vaak en hard draaide tijdens langere autoritten genoot ik altijd het meest van...
quote:Op donderdag 31 december 2009 16:17 schreef Nizno het volgende:
DUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUURT TE KORT!
13 minuten exact.quote:Op donderdag 31 december 2009 16:16 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij is wel erg lang ja, een kwartier ofzo..
Geniet er nou vanquote:Op donderdag 31 december 2009 16:17 schreef Nizno het volgende:
DUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUURT LANG!
Dat vind ik sowieso, ze lullen echt bijna door elke intro heen en ook de laatste tonen gaan gepaard met commentaar.quote:Op donderdag 31 december 2009 16:17 schreef Norrage het volgende:
[..]
De eerste ker dat ie in de top 2000 stond, kapten ze hem af..(of nouja, ze begonnen halverwege)
maar goed ook dat hij minder lang duurt.... Ik heb hier de juiste concentratiespanne niet voor om zo lang naar 1 nummer te luisteren..quote:Op donderdag 31 december 2009 16:17 schreef Norrage het volgende:
De volgende gaat ook lang duren mensjes(ietsje minder land)
quote:Op donderdag 31 december 2009 16:13 schreef Roi het volgende:
Dit nummer doet me iig niks.. Lekkere achtergrond muziek hoor, maar ik kan er niet van 'genieten',
pfffffffffffffffff lukt niet voor ZO lang!!quote:
Schaam je.quote:Op donderdag 31 december 2009 16:08 schreef nomar83 het volgende:
Nummer 80 en 81 ken ik dus echt niet.
preciesquote:Op donderdag 31 december 2009 16:19 schreef nomar83 het volgende:
Niks tegen lange platen... maar een beetje variatie vind ik wel leuk. Niet minuten achtereen hetzelfde riedeltje.
ik zal ff luisterenquote:Op donderdag 31 december 2009 16:19 schreef Diaan73 het volgende:
Pff is het al afgelopen??? Het volgende nummer vind ik de lange versie wel erg mooi..
Na Sultans of Swingquote:Op donderdag 31 december 2009 16:20 schreef Modus het volgende:
Niet te geloven dat deze man ook Calling Elvis en Heavy Fuel heeft geschreven. Waar is het misgegaan denk je dan he..
Ik heb net meegekregen dat wij ons horen te schamen nu. Naja, nu ik het zo hoor, vind ik het niet zo vreemd dat ik het niet ken.quote:
ik niet neequote:Op donderdag 31 december 2009 16:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nou, eens kijken of iedereen dit wel kan waarderen.
Hartelijk dank!quote:Op donderdag 31 december 2009 16:20 schreef Diaan73 het volgende:
Voor de muziekbespelers onder ons, ook de noten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |