Hier ook hoor.quote:Op donderdag 31 december 2009 19:35 schreef Harajuku. het volgende:
Wij noemen de kofferbak de kattebak. Ben ik echt de enige? Ik weet nog dat Qwea me uit zat te lachen.
Ik hoorde dat vroeger ook weleens. Dus ben je niet de enige.quote:Op donderdag 31 december 2009 19:35 schreef Harajuku. het volgende:
Wij noemen de kofferbak de kattebak. Ben ik echt de enige? Ik weet nog dat Qwea me uit zat te lachen.
Hang een touwtje uit de brievenbus.quote:Op donderdag 31 december 2009 19:38 schreef Cat22 het volgende:
Kan iemand dadelijk de deur opendoen als dinnetje komt? Er liggen wat veel katten op schoot.
quote:Op donderdag 31 december 2009 19:37 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
De kofferbak in de auto dus hè
mnquote:Op donderdag 31 december 2009 19:35 schreef Harajuku. het volgende:
Ik ken het als héél oude uitdrukking voor kofferbak inderdaad, als ik het nu iemand zou horen gebruiken zou ik toch ook lichtelijk moeten lachenquote:Op donderdag 31 december 2009 19:35 schreef Harajuku. het volgende:
Ik ken meer mensen die het zo noemen hoor...quote:Op donderdag 31 december 2009 19:35 schreef Harajuku. het volgende:
Fijne jaarwisseling Cat!quote:Op donderdag 31 december 2009 19:48 schreef Cat22 het volgende:
Ik ga afsluiten, dinnetje komt zo en ik moet het touwtje nog uit de brievenbus hangen.![]()
![]()
![]()
Ik wens jullie allemaal een heel fijne jaarwisseling toe met niet teveel knallen voor de beestjes en een goed begin van 2010!
![]()
![]()
![]()
echt niet!?quote:Op donderdag 31 december 2009 19:56 schreef DeZwabber het volgende:
ik vervoer mijn bagage niet in de kattenbak en een kat niet in de kofferbak
hier ook!!!!quote:Op donderdag 31 december 2009 20:06 schreef Greys het volgende:
Oh als wij vroeger een kinderfeest hadden gilde ook iedereen 'ik wil in de kattebakkkkk!' als we met 7 koters in de auto naar het zwembad werden gereden
Veel plezier en pas op je vingersquote:Op donderdag 31 december 2009 20:07 schreef Barbaaf het volgende:
Ik ben ook weg, fijne jaarwisseling allemaal
Ik denk eerst niet, maar later misschien wel ouders met kinderen? Hoewel ze daar natuurlijk ook de rest van de kerstvakantie voor hebben gehadquote:Op donderdag 31 december 2009 20:10 schreef Greys het volgende:
Zou het op Nieuwjaarsdag druk zijn in Blijdorp?
Oh wauw, dat vuurwerk in Hongkong!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |