UI's:quote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
Om in de wall of fame te komen moet je minstens 15 delen actief meegepost hebben! (Hoeft niet aansluitend te zijn)Ook is het noodzakelijk af en toe te blijven posten.quote:-_Guitarist_- = David -> jarig op 21 april
ACT-F= Teun/ Mr.T/ Harry
Blawh = Bas
Bob-B = Bob
Chr1st1aan = Christiaan
Damzkieee = Gijs
Drizzt_DoUrden = Justin -> jarig op 10 december
Fems = Femke
haaKon = Machiel -> Jarig op 8 november
Jjstyle333 = Joost -> Jarig op 21 Januari
Lamzak_ = Timo
LilDutchPrincess = Andrea -> jarig op 9 mei
Luiheid = Gerben
MarkoAlmelo = Marko -> Jarig op 6 januari
Mdrop = Martijn
MinderMutsig = Kirsten
naLuh = Frank
norich = Henrike
Oldenzaal = Daniël
Panzerknacker666 = Sander
Redbaron = Bas -> Jarig op 26 juli
ReMcOrE = Remco -> jarig op 10 mei
Rikketik = Bart
Robinhoo = Robin
Roycooooo = Roy
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San -> Jarig op 8 februari
skippy22 = Richard
STTSJT = Steven -> Jarig op 11 december
TheGirlNextDoor = Nathalie -> jarig op 5 juli
So truequote:Op donderdag 31 december 2009 15:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Lapo om 15:00 scoren en geen nieuw topic maken is faal
quote:Op donderdag 31 december 2009 15:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wie heeft dat Diehard ertussen gezet op de wiki?
geen idee?quote:Op donderdag 31 december 2009 15:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wie heeft dat Diehard ertussen gezet op de wiki?
Ga je nou wel of niet naar Rouwhorst?quote:
Niet, m'n ma rekent op me hierquote:Op donderdag 31 december 2009 15:45 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Ga je nou wel of niet naar Rouwhorst?
quote:Op donderdag 31 december 2009 15:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Niet, m'n ma rekent op me hier
Heanig anquote:Op donderdag 31 december 2009 15:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zometeen even douchen en dan naar een vriend toe, we gaan lekker gourmetten met 3 man \m/
QFTquote:Op donderdag 31 december 2009 15:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Komend jaar, bij deze beloofd
quote:Ernstige mishandeling met honkbalknuppel
Almelo
Woensdagavond de 30e december werd omstreeks 23.20 uur een vechtpartij gemeld bij Mc Donalds op de Woonboulevard in Almelo.
Bleek dat een 21-jarige Weerselose en haar 17-jarige broer ook uit Weerselo, klappen hadden gehad met een honkbalknuppel. Een en ander was gedaan door een jongen die samen met een andere jongen problemen had gezocht met broer en zus en de vriend van de zus, een 22-jarige Almeloer.
De drie hadden bij Mc Donalds binnen gezeten toen er twee jongens binnen kwamen, om onduidelijke reden is er een woordenwisseling tussen de drie en de twee jongens ontstaan waarbij ook wat trek en duwwerk had plaatsgevonden. De drie waren daarop naar buiten gegaan om in de auto te vertrekken. De twee jongens kwamen achter hen aan en plotseling had in eerste instantie de 21-jarige een klap op haar rug gekregen met een honkbalknuppel waarop ze snel teruggerend was naar Mc Donalds om de politie te laten bellen. Toen ze binnen was zag ze ook haar broer en haar vriend aankomen en haar broer had een aantal behoorlijke verwondingen aan zijn hoofd. Hij was door een van de twee jongens met de honkbalknuppel op zijn hoofd geslagen. De twee waren daarop in een auto gestapt en met gedoofde lichten weggereden.
Het slachtoffer is terplaatse door personeel van een ambulance aan zijn verwondingen geholpen. Hij hoefde niet naar het ziekenhuis.
De politie is op zoek naar getuigen die mogelijk iets meer over de twee daders kunnen vertellen. Het gaat om twee jongens waarvan een vermoedelijk van Marokkaanse afkomst is. Deze laatste heeft waarschijnlijk met een goudkleurige honkbalknuppel broer en zus geslagen. Hij was gekleed in een groen parka jas met gele biezen op de zakken. Verder is hij ongeveer 1m 80 groot, heeft een kaal hoofd dan wel erg kort haar en hij droeg een bril. De tweede jongen was ietwat gezet en blank. Hij had half lang donker achterovergekamd haar en droeg een zwarte jas met een bontkraag.
Getuigen worden verzocht contact op te nemen met de afdeling Almelo van de politie Twente, te bereiken via 0900-8844 of via Meld Misdaad Anoniem 0800-7000.
HERE WE GO MOTHERFUCKERS!!quote:Op donderdag 31 december 2009 16:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
\M/
O, ik dacht dat je er nog werkte?quote:Op donderdag 31 december 2009 16:22 schreef MarkoAlmelo het volgende:
hmm daar heb ik dus gewerkt...bij die mac dan
quote:Op donderdag 31 december 2009 16:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
HERE WE GO MOTHERFUCKERS!!
GOGOGOGOG!
*headbang* \m/
nee, werk nu bij een andere locatiequote:Op donderdag 31 december 2009 16:26 schreef ACT-F het volgende:
[..]
O, ik dacht dat je er nog werkte?
Dat tuighok bij Prestonquote:Op donderdag 31 december 2009 16:43 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
nee, werk nu bij een andere locatie
Jij houdt het daadwerkelijk bij?quote:Op donderdag 31 december 2009 16:58 schreef bambino het volgende:
Hoi allemaal
14e deeltje alweer
nog 1 en dan hall of fame
lol xD
Het is en blijft Nederlandsquote:Op donderdag 31 december 2009 16:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
In het Nederlands is dat:
Alvast de beste wensen iedereen.
Ik wist dat ik bij deeltje 301 begonnen was en er 1 gemist had xDquote:Op donderdag 31 december 2009 16:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jij houdt het daadwerkelijk bij?
Ja ik ga zo ook maar is.quote:Op donderdag 31 december 2009 17:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nou, ik geet vöt, prettige jaarwisseling leu!![]()
MIDDAG!!!quote:
Indd, ook met rotjes moet je oppassen..quote:Op donderdag 31 december 2009 18:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Hmpf, krijg alleen maar rotjes naar mn oren van het vriendinnetje van mn broertje. Dan niet
Mja, dan is de lol er ook wel af.quote:Op donderdag 31 december 2009 18:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Indd, ook met rotjes moet je oppassen..
Jij ook!quote:Op donderdag 31 december 2009 18:35 schreef Redbaron het volgende:
ohjah ik gaat ff pinnen dan naar goor, daarna om half 1 ong naar hengelo zuipen!
Fijne jaarwisseling en tot volgend jaar!!
quote:
Oftewel het snel trein tempo?quote:Op donderdag 31 december 2009 21:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Die hards drinken bier, in hetzelfde tempo
Pak je er nog eenquote:Op donderdag 31 december 2009 22:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Heb 'm nog niet op
.
.
.
.
.
.
.
.Nu wel
Al dronken?quote:
Klopt...quote:Op donderdag 31 december 2009 22:39 schreef STTSJT het volgende:
[..]
denk dat hij daar voor nog meer nodig heeft
Ik heb nog wel 2 flessen Sambuca over!!quote:
Hmm, ik nog een krat Grolschquote:Op donderdag 31 december 2009 22:39 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Ik heb nog wel 2 flessen Sambuca over!!
Was dat dan voor'n drank?quote:Op donderdag 31 december 2009 22:39 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Ik heb nog wel 2 flessen Sambuca over!!
Hoe heet dat spelletje dan?quote:Op donderdag 31 december 2009 22:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Mja, ga ik ook doen
Ik trek alle Turken uit deze flat ons huis in, en ga knetterharde metalcore spelen
Ja, zoiets denk ik.quote:Op donderdag 31 december 2009 22:44 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Hoe heet dat spelletje dan?
Het 'speel met je leven spel?'
Ongeveer 2000 jaquote:Op donderdag 31 december 2009 22:44 schreef STTSJT het volgende:
[..]
daar komen goed nummers voorbij ^^
Tsjaquote:
DKMquote:Op donderdag 31 december 2009 22:48 schreef STTSJT het volgende:
[..]
Tsja
Dat krijg je met zn lijst
Dit nummer is ook wel mooi vindt ik zelf:
Nee, ze zijn beter.quote:Op donderdag 31 december 2009 22:51 schreef STTSJT het volgende:
[..]
Jups die blijven mooi net zo als Floggin Molly
Vindt ze alle bij wel goed. Juist ook omdat het niet alleen maar gitaaren en dergelijk is en er ook wel rustige nummers tussen zittenquote:
Jipieequote:Op donderdag 31 december 2009 23:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Het laatste journaal van 2009
Jij ook.quote:Op donderdag 31 december 2009 23:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Allemaal een fijne wisseling en tot volgend jaar!![]()
Muzikaalquote:Op donderdag 31 december 2009 23:29 schreef MarkoAlmelo het volgende:
en hoe is je avond?nu op sbs6 een almeloer!
O.quote:Op donderdag 31 december 2009 23:39 schreef MarkoAlmelo het volgende:
nee, zon kerel die m-j goed kan na doen
Dat was niet goed, dat was om te huilenquote:Op donderdag 31 december 2009 23:39 schreef MarkoAlmelo het volgende:
nee, zon kerel die m-j goed kan na doen
Jij ookquote:Op donderdag 31 december 2009 23:46 schreef Samzz het volgende:
Carbid kanonnen zijn ontploft![]()
Gelukkig nieuwjaar alvast en tot volgend jaar![]()
quote:Op donderdag 31 december 2009 23:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat was niet goed, dat was om te huilen
Wou ik eigenlijk al posten maar dacht dat je kleur dan weg zou gaan.quote:
Tell usquote:Op vrijdag 1 januari 2010 01:37 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Mijn doel voor 2010 is NU AL bereikt![]()
quote:Ik zou graag een tag willen als enige persoon in Deventer die een flesje bier in 1 minuut leeg kan hebben?
quote:[David is already in 2010 ] [ Iedereen: EEN MACHTIG 2010!!!! ] zegt:
*ik heb bijna seks gehad met een oud-collegaatje_O-
Whehehe, okequote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:26 schreef MarkoAlmelo het volgende:
geen idee. Stuk of 8, en een halve fles van dat twentse kruidenlikeur.
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:47 schreef Samzz het volgende:
5 liter jonge jenever, hoppa!
Nee, geintje. Litertje denk ik. En ik lust het niet eens
Krijg je met carbid schieten in de kou. En jenever is beter te doen dan kruidenbitter en jagermeisterquote:
Jenever smaakt naar water, in mijn ervaringquote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Krijg je met carbid schieten in de kou. En jenever is beter te doen dan kruidenbitter en jagermeister
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:50 schreef Oldenzaal het volgende:
Haha, Panzer! Je had gister nog naar mij gevraagd hoorde ik?
Ik ben s avonds ook op bier over gegaanquote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik heb expres de sterke drank laten staan
Verstandigquote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben s avonds ook op bier over gegaanViel me me dat ik er niet kotsberoerd van werd
Newbiequote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:53 schreef Samzz het volgende:
Waarom ben ik geen die hardik zit hier al vanaf topic 20 of zo
![]()
![]()
Sander staat er wel inquote:
Mja, ik heb het niet gemaaktquote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sander staat er wel in
Vrouwendiscriminatie
Ik zocht je ook. Maar niet gevondenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:50 schreef Oldenzaal het volgende:
Haha, Panzer! Je had gister nog naar mij gevraagd hoorde ik?
Was jij er?quote:
Nee, daarom zeg ik, wel gezocht niet gevondenquote:
Van 'tzelfde!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:21 schreef Chr1st1aan het volgende:
De beste wensen nog van mij voor iedereen![]()
Bier.quote:
Jij ookquote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:31 schreef norich het volgende:
Joooow, gelukkig nieuwjaar nog iedereen
brak is. wil slapen![]()
Jij ook Bobjequote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:22 schreef Bob-B het volgende:
Gelukkig nieuw jaar tukkertjes!
Hoeveel heb je hier voor zitten dokken?quote:
Maar, waarom ben je dan groen? Zo mooi is het niet. Wees een vent en kleur knal rozequote:
Helemaal NIKSquote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:40 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Hoeveel heb je hier voor zitten dokken?
Tsja, roze is niet mijn kleurquote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar, waarom ben je dan groen? Zo mooi is het niet. Wees een vent en kleur knal roze
!!?!?!?!!?!quote:
Jij ook natuurlijkquote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:13 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Hey Machiel, nog de beste wensen he.![]()
Ja een ziekelijke jaarwisseling.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:20 schreef haakon het volgende:
[..]
Jij ook natuurlijkgoede jaarwissseling gehad ?
Mdrop, gelukkig nieuwjaarquote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:22 schreef Mdrop het volgende:
Zo ook weer wakker, ieder een gezond / gelukkig / enz. 2010!
Best welquote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:22 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ja een ziekelijke jaarwisseling.Ik ben grieperig en niet zo'n klein beetje ook. Maar wat heb ik genoten van het vuurwerk veilig achter mn ramen.
En jij? Nog gek gedaan?
Daarom!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:29 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Hier staat de eerste shoarma van het jaar al weer op het vuur, jaar goed beginnen!!
Dankjequote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:34 schreef STTSJT het volgende:
[..]
hmmmmmmm lekker
Eet smakenlijk dan hè?
Het moet een goede film zijn aldus movie meter (heb hem zelf niet gezien maar lijkt me wel wat):quote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:42 schreef Mdrop het volgende:
Hoe is 'Inglourious.Basterds' eigenlijk? Wil hem zo ook nog even gaan kijken maar moet geen tijd verspilling zijn.
quote:In de maand december voerden 808 gebruikers van MovieMeter.nl een persoonlijke top 10 in over het jaar 2009. Inglourious Basterds (2009) kwam daarbij als beste film uit de bus. De film liet daarbij The Hangover (2009) en Avatar (2009) achter zich.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 17:13 schreef ACT-F het volgende:
Wat hebben jullie gedaan met oud en nieuw?
Ik heb maar een paar biertjes gehad en daarna moeten werken bij Bill's Bar
Werken aan je bier record?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Me.. me.. me.. Me too
Jij ookquote:Op vrijdag 1 januari 2010 17:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Hoi lieve Tukkertjes!
Gelukkig nieuwjaaaaaar
Om die sfeer mee te maken moet je niet al te veel ophebbenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 17:48 schreef STTSJT het volgende:
Maar de sfeer is ook belangrijk
Bier is niet alles
JE KENT HEM WEL!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
SATANKLAAS.
SATANKLAAS!quote:
COOOORPSEPAAAAAINTPIET!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
HELLEHONDEN, HELLEHONDEN, HELLEHONDEN!
Wie kent deze dames die ook bij Bill waren? Ik wil ze meedelen dat hun foto goed is geluktquote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
JE KENT HEM WEL!
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:28 schreef Robinhoo het volgende:
Die linkse is wel lekker.
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:45 schreef Bob-B het volgende:
Ik zou ze allebei doen, liefst tegelijk.
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Justin is de geilste kerel in ToF
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Omdat 'ie het langst droog staat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |