100 piekquote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:24 schreef boegschroef het volgende:
Daar heb ik gekeken maar ze staan er niet allemaal in. Ik heb veel detail foto's maar ik heb de juiste stickers nog niet.
Ik heb wel iemand die de stickers zou kunnen maken als ik de juiste foto's kan aanleveren dus ik kan er nog wel wat hulp bij gebruiken.
npquote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:24 schreef boegschroef het volgende:
Daar heb ik gekeken maar ze staan er niet allemaal in. Ik heb veel detail foto's maar ik heb de juiste stickers nog niet.
Ik heb wel iemand die de stickers zou kunnen maken als ik de juiste foto's kan aanleveren dus ik kan er nog wel wat hulp bij gebruiken.
Ik ben niet zo into stickerdrukken, gebruik brandsoftheworld al wel een tijdje. Even offtopic maar als je die website gebruikt heb je misschien ook wat aan deze; www.bluevertigo.com.arquote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:55 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
np
Brandoftheworld gebruik ik bijna dagelijks sinds het bestaat ^^ niet alles staat er inderdaad op maar wel veel.
Dan nog moeten veel logo's aangepast worden om geschikt te maken voor bestickeren (in lagen werken heeft bijv. niet veel zin, behalve de grondlaag (wit of zwart, meestal). Zonder grondlaag werken kan ook maar dan moet je een strakke plaKKer hebben).
Was deze kleur niet speciaal voor de "Twister Special" uitvoering?quote:Op zondag 14 maart 2010 21:11 schreef boegschroef het volgende:
Marti rapport binnen gekregen (een mustang rapport waarin je kan zien hoe de auto origineel geleverd is).
Met als verrassing dat de auto eigenlijk de originele kleur Grabber Orange heeft gehad. Een redelijk zeldzame kleur die de auto straks ook krijgt. Een aangename verassing dus! :clap:
Nee niet helemaal. Alle twister specials waren deze kleur, maar de kleur was ook te krijgen op de gewone auto.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 08:39 schreef Charged het volgende:
[..]
Was deze kleur niet speciaal voor de "Twister Special" uitvoering?
About the car: The “Twister Special” was a specially made 1970 Mustang Mach1 produced by Ford exclusively for the Kansas City Sales District Ford dealers. Synonymous with the tornado-prone geographical area, the name “Twister” was aptly applied. Consecutively numbered, only 96 Twister Specials were built. In addition, 90 1970 Torino Cobra’s with 428 SCJ motors were fabricated and 4 Torino Ranchero’s with the 351 Cleveland engine were made. Of the 96 Mustang Twister’s, 9 had the 351 Cleveland V-8 with 4-speed tranny, 39 had the same motor with an auto trans, and 24 each, were made with the 428 SCJ; half with a 4-speed, the other half with an automatic transmission. Each and every Twister was painted Grabber Orange while all Torino’s and Ranchero’s were painted in Vermilion.
Ziet er top uit, de kooi! Auto voor de rest ook nog door laten lassen ivm stijfheid?quote:Op donderdag 1 december 2011 12:28 schreef boegschroef het volgende:
Na meer dan 1 jaar toch nog eens een update. Vanwege verschillende redenen heb ik heel lang niets meer kunnen doen.
Dit jaar ben ik niet veel op de circuits geweest en toch mis ik het wel een beetje. Dus ik ben weer verder gegaan met de mustang.
Verdere demontage:
[ http://img191.imageshack.us/img191/7003/001iaz.jpg (copy/paste deze link) ]
Zonder lak:
[ http://img152.imageshack.us/img152/1619/016acb.jpg (copy/paste deze link) ]
Ondertussen is de rolkooi klaar. Deze is ingebouwd door VA-Motorsport Engineering in Sint-oederode en is ook gekeurd.
Dit jaar zal er niet veel meer van komen, maar ik ga begin volgendjaar verder. Eerst volgende plannen: Las werk aand het chassis, verbreden achterschermen en in de lak! Dit moet allemaal in april klaar zijn.
Daarna begint de echte opbouw. Het onderstel is binnen, nieuwe schijfremmen, achteras, stuurstangen alles ligt al een half jaar klaar. Dan ga ik waarschijnlijk de auto verder opbouwen met een gereviseerde versie van de oude motor. Zodat ik terug het circuit op kan. Dan kan ik ondertussen mooi de tijd steken in de bouw van het nieuwe blok.
[ http://img24.imageshack.us/img24/8968/dsc03250h.jpg (copy/paste deze link) ]
[ http://img573.imageshack.us/img573/7351/dsc03251s.jpg (copy/paste deze link) ]
[ http://img809.imageshack.us/img809/4271/dsc03252f.jpg (copy/paste deze link) ]
[ http://img23.imageshack.us/img23/1496/dsc03253i.jpg (copy/paste deze link) ]
Conclusie, we gaan weer verder
*Edit* Ik zie gewoon alle fotos behalve die op de laatste paginaquote:Op donderdag 1 december 2011 12:39 schreef boegschroef het volgende:
Ja, hij wordt volledig verstevigd, veel plaatwerk wordt verdubbeld voor de stevigheid. Met name rond de schokbrekers enz.
Even een ander vraagje, ik heb hier al lang neit meer gepost en ik zie nu dat ik mijn eigen plaatjes niet zie. Alleen de link. Hebben jullie daar ook last van of heb ik iets (een update) gemist?
Het is al morgen...en,en,en,en.quote:Op maandag 15 december 2014 15:34 schreef boegschroef het volgende:
Wederom maar eens een eindejaars kick. Maar deze keer met goed nieuws!
Morgen is het zo ver, na dik 3 jaar weggeweest te zijn komt de auto terug![]()
(Om vervolgens binnekort weer weg te gaan waarschijnlijk...)
Komende weken zal ik hier weer wat meer gaan posten. Al het laswerk is ondertussen gedaan en morgen kan ik de auto gaan halen.
Vervolgens kan ik de onderdelen en de motor de week erop halen. Kortom alles ligt nog voor het einde van het jaar thuis.
Vervolgens ga ik de wagen spuitklaar maken en een spuiter zoeken die de wagen in de juiste kleur wil zetten. Daarna begint de opbouw met de hoop het nieuwe seizoen toch weer te kunnen rijden
Foto's komen morgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |