Niet teveel zuipen gaan vanavond. Mag niet in jouw toestandquote:Op donderdag 31 december 2009 15:26 schreef djenneke het volgende:
Ik niet. Binnen een half uurtje ga ik uit eten in Rotjeknor. En dan naar familie.
ik ben wel thuis vanavond.. geen idee hoe het precies gaat lopenquote:Op donderdag 31 december 2009 15:28 schreef Homdeck het volgende:
[..]
dat zullen er niet zoveel zijn denk ik. ik ga er rond half 8 vandoor.
Ik nietquote:Op donderdag 31 december 2009 15:25 schreef D. het volgende:
[..]
Weet niet wie er tot het eind doorposten?
Dan moeten we nu nog ff doorwerkenquote:Op donderdag 31 december 2009 15:28 schreef Homdeck het volgende:
[..]
dat zullen er niet zoveel zijn denk ik. ik ga er rond half 8 vandoor.
quote:Op donderdag 31 december 2009 15:29 schreef Scrutinizer het volgende:
MJ is niet dood hij is gereïncarneerd als een afgezaagde boom
[ afbeelding ]
ja dat lukt niet echt als iedereen geniet van de muziek.. we moeten slechtere muziek hebbenquote:
Of er moet wat live gemixed worden, zoals met de hakkuhnacht vorig jaarquote:Op donderdag 31 december 2009 15:33 schreef Nizno het volgende:
ja dat lukt niet echt als iedereen geniet van de muziek.. we moeten slechtere muziek hebbenDan gaat het een stuk sneller.
Tijdens serious request bedoel je? Ja inderdaad dat topic was toen volgens mij binnen 5 minuten vol.quote:Op donderdag 31 december 2009 15:34 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Of er moet wat live gemixed worden, zoals met de hakkuhnacht vorig jaar
Ik moet ook zeggen dat ik het zo een stuk prettiger vind dan dat het zo onwijs snel gaat.. Vorig jaar hier was af en toe ook niet te volgen.quote:Op donderdag 31 december 2009 15:37 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Tijdens serious request bedoel je? Ja inderdaad dat topic was toen volgens mij binnen 5 minuten vol.![]()
Ja dat ging toen snel met die topics.
Ik blijf nog luisteren tot en met nummer 7.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |