SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.klacht: Bijna een babypijl op mijn harses
antiklacht: Lekkere adrenaline rush![]()
Gelukkig nieuwjaar iedereen.
Daar ben je dan lekker laat mee. Zo'n 365 dagen te laatquote:Op donderdag 31 december 2009 13:59 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
Gelukkig nieuwjaar iedereen.
quote:Op donderdag 31 december 2009 13:59 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
Tering, heb net een gozer ff helemaal afgerost omdat die vieze pauper babypijltjes tegen mijn raam aan het schieten was. Op zich niet zo erg, totdat ik het raam opendeed en ik er bijna een tegen mijn hoofd kreeg!
Toen vond ik het genoeg, en stapte naar buiten. De mongool in kwestie bleef staan met een domme grijns op zijn gezicht, totdat ik mijn vuist erin plantte.
Beetje gevochten nog, totdat hij weg strompelde. en opende ik een topic op FOK!.Fixed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.klacht: Bijna een babypijl op mijn harses
antiklacht: Lekkere adrenaline rush![]()
Gelukkig nieuwjaar iedereen.Feyenoord Rotterdam
quote:Op donderdag 31 december 2009 14:07 schreef Yi-Long het volgende:
Ik ben ook benieuwd naar wat TS vanavond allemaal naar zijn raam geschoten krijgt![]()
Welnee, Michielos koopt gewoon sterretjes, maar door zijn vechtkampen kan hij die vervolgens zo gigantisch hard en ver gooien, dat het net lawinepijlen lijken!!! Levensgevaarlijk die gozer, ALS je hem kwaad maakt (maar gelukkig is het meestal een rustige jongen)quote:Op donderdag 31 december 2009 14:35 schreef IBAZ het volgende:
Was het Michielos die babypijltjes naar je raam schoot? Lijkt me wel wat voor hem.
quote:Op donderdag 31 december 2009 14:55 schreef Skonk het volgende:
Je bent ook echt niet thuis vanavond.
Zeg maar dag tegen je spulletjes.
quote:Op donderdag 31 december 2009 14:11 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
[..]
Ik hoop niets, ben vanavond niet thuis
quote:Op donderdag 31 december 2009 15:18 schreef henkzijlstra het volgende:
wat zijn babypijltjes? en heeft dat iets met geslachtsdelen te maken?
Niet als een 17 jarige kut sjonie je ogen er bijna mee uitschietquote:Op donderdag 31 december 2009 16:07 schreef JamFlava het volgende:
[..]
Doe eens normaal. Dat zijn hele leuke pijlen
17-jarige jongentjes.quote:Op donderdag 31 december 2009 16:09 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
[..]
Niet als een 17 jarige kut sjonie je ogen er bijna mee uitschiet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |