Ja, strikt genomen is bijna heel Fok! flauwekul.quote:Op donderdag 31 december 2009 12:49 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik vind die verkiezingen flauwekul.
Nick en Simon staan 1!!!quote:Op donderdag 31 december 2009 12:52 schreef MeraViglioSa het volgende:
Met de Foute Top 111 op Q-music en IaN met een lang gezicht in de keuken.
Game on!
Zat daar een dansje bij? De Macarena, die welquote:Op donderdag 31 december 2009 12:53 schreef Laysa het volgende:
[..]
jouw tijdje kende vast het hele dansje
gabbersquote:Op donderdag 31 december 2009 12:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zat daar een dansje bij? De Macarena, die wel.
En later fuck de Macarena, de hardcore versie. De gabbertijd, mooi!
Ja..... nou helemaal mee eens hoor, maar succes. Want "dat vrouwen in privéhokjes stoppende SV-monnetje is óók entertainment en wie bepaalt dan wat entertainment is" blabla, let maar op. Hoi Maanvis.quote:Op donderdag 31 december 2009 12:55 schreef Ian_Nick het volgende:
Sorry, ik zat even in de FB te oreren.
Nah, het was echt wel een eigen scene, had er weinig last van. Jij wel?quote:Op donderdag 31 december 2009 12:58 schreef Laysa het volgende:
[..]
gabbersdie probeerden heel de house scene dood te laten gaan...maar die heeft het overleefd en de gabbers zijn met pensioen
Ja....quote:Op donderdag 31 december 2009 13:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Nah, het was echt wel een eigen scene, had er weinig last van. Jij wel?
Whut?quote:Op donderdag 31 december 2009 12:58 schreef Laysa het volgende:
[..]
gabbersdie probeerden heel de house scene dood te laten gaan...maar die heeft het overleefd en de gabbers zijn met pensioen
De gabbers waren een scene. Zij probeerden niks, zij waren een stroming.quote:Op donderdag 31 december 2009 12:58 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nog steedsquote:Op donderdag 31 december 2009 13:10 schreef Noek het volgende:
En het was best een toffe stroming ook nog eens.
Haren vlechten en hoog opsteken? Trainingspak aan (liefst 2 over elkaarquote:Op donderdag 31 december 2009 13:12 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Nog steedsheb 30 januari weer een dik feestje
jij ook!quote:Op donderdag 31 december 2009 13:12 schreef Juud79 het volgende:
Middag all!
Ik ben er ook meteen weer vandoor, kwam alleen even iedereen een fijne jaarwisseling wensen.
Have fun allemaal en tot in 2010!
Ja, wel maf he. Ik wist niet eens dat dat mocht, zonder papieren jongeren full time begeleiden tijdens hun taakstraf. Maar dat gaat dus ook veranderen begreep ik. Maar man o man ik zag er een paar tussen, dat kleine ettertje in de klas, daar gaan mn handen van jeukenquote:
Zo ging ik vroeger wel ja, en er zijn er nog steeds die dat doenquote:Op donderdag 31 december 2009 13:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Haren vlechten en hoog opsteken? Trainingspak aan (liefst 2 over elkaar)?
zwabberquote:Op donderdag 31 december 2009 13:17 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Zo ging ik vroeger wel ja, en er zijn er nog steeds die dat doen![]()
Ik lijk tegenwoordig meer op een rockchick als ik ga hakkuh.![]()
Broek met draadjes en kettingen, stekels om mn pols en nek, goth make-up, dat soort dingen
Hakken ze dan ook nog?quote:Op donderdag 31 december 2009 13:12 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Nog steedsheb 30 januari weer een dik feestje
quote:
Ja jij ook hoor..quote:Op donderdag 31 december 2009 13:12 schreef Juud79 het volgende:
Middag all!
Ik ben er ook meteen weer vandoor, kwam alleen even iedereen een fijne jaarwisseling wensen.
Have fun allemaal en tot in 2010!
quote:Op donderdag 31 december 2009 13:18 schreef Noek het volgende:
[..]
Hakken ze dan ook nog?
Fijne dag all!
Mijn ogen gingen juist een beetje jeuken, maar dat kan ook labiliteit door pmsmigraine zijnquote:Op donderdag 31 december 2009 13:15 schreef Marrije het volgende:
Ja, wel maf he. Ik wist niet eens dat dat mocht, zonder papieren jongeren full time begeleiden tijdens hun taakstraf. Maar dat gaat dus ook veranderen begreep ik. Maar man o man ik zag er een paar tussen, dat kleine ettertje in de klas, daar gaan mn handen van jeuken
Ik kan ook alleen naar Hazes luisteren als ik bezopen benquote:Op donderdag 31 december 2009 13:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dude, zit jij nou serieus al te zuipen?
Sterker nog, hij zelf ook.quote:Op donderdag 31 december 2009 13:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kan ook alleen naar Hazes luisteren als ik bezopen ben
Ik kan het nog steeds, hij niet meer.quote:
Ohja, Nederland, waar ze 2 dagen van te voor al beginnenquote:Op donderdag 31 december 2009 13:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kan het nog steeds, hij niet meer.
Ik denk hier elke keer dat de wereld vergaat, alsof er raketten inslaan, zo'n kabaal
De knallen vandaag zijn echt niet normaal, het lijkt wel een oorlogsgebied hierquote:Op donderdag 31 december 2009 13:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ohja, Nederland, waar ze 2 dagen van te voor al beginnen
Zelfs dat doen die saaie klootzakken hier niet
Ik zie alleen potentie in de FB.quote:
Gaat voor mij niet werken, kan hier toch geen YouTube kijkenquote:Op donderdag 31 december 2009 13:53 schreef Ian_Nick het volgende:
Tijd voor een beetje muzikale tegengas geloof ik
Godverdommequote:Op donderdag 31 december 2009 13:55 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik word echt helemaal blij van die Foute 111![]()
[..]
Gaat voor mij niet werken, kan hier toch geen YouTube kijken
Denk je er een beetje aan dat je niet te laat op je werk komt?quote:Op donderdag 31 december 2009 14:00 schreef Ian_Nick het volgende:
*draait zijn muziek zo hard dat ze het over de grens zouden moeten horen
Ik wou dat ik ziek wasquote:Op donderdag 31 december 2009 14:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Denk je er een beetje aan dat je niet te laat op je werk komt?
Moet je de Nick Kortjakje nemen, dan kun je lekker de hele middag en avond het volgende doen:quote:Op donderdag 31 december 2009 14:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik wou dat ik ziek was
Maar dat ben ik ook nog 's nooit![]()
Die kleine dude heeft het volgens mij best naar zijn zinquote:Op donderdag 31 december 2009 14:08 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Moet je de Nick Kortjakje nemen, dan kun je lekker de hele middag en avond het volgende doen:
[ afbeelding ]
Deze ook wel!quote:Op donderdag 31 december 2009 14:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die kleine dude heeft het volgens mij best naar zijn zin
quote:
Doorzetter en bijna nooit ziek.quote:Op donderdag 31 december 2009 14:05 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik wou dat ik ziek was
Maar dat ben ik ook nog 's nooit![]()
Prachtig aangrijpende docu Fluiertje! Middag all !quote:Op donderdag 31 december 2009 13:49 schreef tuinfluiter het volgende:
Had 26 december een documentaire opgenomen , "De boer die zou gaan emigreren".
Ja, vind ik ook. Gaan er zo aan beginnen, tot een andere keer Sporti.quote:Op donderdag 31 december 2009 14:20 schreef Sporti het volgende:
Prachtig aangrijpende docu Fluiertje! Middag all !
Ja, maar ik kan je toch echt niet verder helpenquote:Op donderdag 31 december 2009 14:18 schreef Ian_Nick het volgende:
Oh God, Teun wil kinderen.
We kunnen toch samen een chineesje adopteren?quote:Op donderdag 31 december 2009 14:24 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, maar ik kan je toch echt niet verder helpen
Als ik dan een katje uit het asiel mocht hebben toch?quote:Op donderdag 31 december 2009 14:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
We kunnen toch samen een chineesje adopteren?![]()
Het huidige object van mijn affectie zit daar namelijk helemaal niet op te wachten
Wehehequote:Op donderdag 31 december 2009 14:27 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Als ik dan een katje uit het asiel mocht hebben toch?
Ja, ga jij lekker die kattenbak verschonen enzo. Teun en ik regelen wel dat Ping een ownend klein ventje gaat wordenquote:Ik zie dat overigens wel zitten, zo met Teun erbij![]()
Dan hoef ik me heul niet schuldig te voelen dat het chineesje alsnog maar 1 ouder heeft als ik me dooderger![]()
![]()
Ja erg mooi en triest om te zien hoe een overheid "echte mensen" stuk maakt.quote:Op donderdag 31 december 2009 14:20 schreef Sporti het volgende:
[..]
Prachtig aangrijpende docu Fluiertje! Middag all !
Leuk man, kindjes in bad doenquote:Op donderdag 31 december 2009 14:27 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Als ik dan een katje uit het asiel mocht hebben toch?
Ik zie dat overigens wel zitten, zo met Teun erbij![]()
Dan hoef ik me heul niet schuldig te voelen dat het chineesje alsnog maar 1 ouder heeft als ik me dooderger![]()
![]()
WTF blauwe ogen?!quote:Op donderdag 31 december 2009 14:38 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Leuk man, kindjes in bad doen![]()
[ afbeelding ]
Oh, mag dat niet in Duitslandquote:Op donderdag 31 december 2009 14:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
WTF blauwe ogen?!
Die kan niet van mij zijn, Teun, je gaat vreemd hè!
Ik ben niet de enigequote:Op donderdag 31 december 2009 14:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
Mera doet daar nooit zo moeilijk over
Eindelijk een verstandig iemand, 't moet maar eens afgelopen zijn met dat geknecht van mannenquote:Op donderdag 31 december 2009 14:53 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik ben niet de enige![]()
Ontrouw geeft huwelijk een boost
Huisvrouw SC.quote:
Nee, daar stinkt het.quote:Op donderdag 31 december 2009 15:09 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ga jij es even lekker naar de FB
Fout, 't is een katquote:Op donderdag 31 december 2009 15:10 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nee, daar stinkt het.
Naar natte hond.
Zeg!quote:
De dranghekken staan al klaar, maar geen hond die in de rij wil staanquote:Op donderdag 31 december 2009 15:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
In hartje Gouda stond een rij met dranghekken bij de oliebollenkraam.
Zet een bak oliebollen op je vensterbank met een ventilator erachter, bordje ophangen, klaaar!quote:Op donderdag 31 december 2009 15:16 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
De dranghekken staan al klaar, maar geen hond die in de rij wil staan
Hier kan ik ook geen patat van bakken (en ook geen friet)quote:Op donderdag 31 december 2009 15:18 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Zet een bak oliebollen op je vensterbank met een ventilator erachter, bordje ophangen, klaaar!
Nou, mensen ruiken dat en dan komen de rijen vanzelf?quote:Op donderdag 31 december 2009 15:22 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hier kan ik ook geen patat van bakken (en ook geen friet)
Pics or it didn't happen!!quote:Op donderdag 31 december 2009 15:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb nieuwe schoenen, en een rookmelder, en een weerstation.
Over 20min, heb 'm al gemaakt maar de kabel van m'n telefoon zit in de externe harde schijf die films aan 't overzetten is naar de mediaplayerquote:Op donderdag 31 december 2009 15:33 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Pics or it didn't happen!!
Hey goed van de rookmelderquote:Op donderdag 31 december 2009 15:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb nieuwe schoenen, en een rookmelder, en een weerstation.
dat klinkt allemaal erg lekkerquote:Op donderdag 31 december 2009 15:33 schreef debuurvrouw het volgende:
Wij hebben echt hele lekkere![]()
zo nog een soepje maken, quiche, de appelbeignets bakken, paar banaan. en champignon beignets (met knoflooksaus
Echt lekker) en dan ben ik er klaar voor!
Ik dacht dat je 'm wel tegen de muur kon plakken, zitten er schroeven en pluggen bijquote:
jij ook een fijne jaarwisselingquote:Op donderdag 31 december 2009 16:01 schreef D. het volgende:
Ik wil bij deze ook even gepost hebben in de laatste RLS SC van het decenium
Iedereen een fijne jaarwisseling gewenst, en als alles goed verloopt ben ik er morgen nog om de beste wensen uit te delen
44quote:
Jij ook een fantastisch 2010 BQ, dit jaar was voor mij ook het meest klote jaar ever, maar je moet positief blijven denken:quote:Op donderdag 31 december 2009 15:45 schreef beequeen het volgende:
Hoi, ik wens alle RLS SC Fok!kers een fijne jaarwisseling en een gezond en gelukkig nieuwjaar.![]()
Met mij gaat het slecht, daarom geen posts in de SC. Op een dag als deze zie ik alleen maar happy people en terecht. Geniet er van.
quote:Op donderdag 31 december 2009 16:18 schreef Chanel5 het volgende:
Voorbereidingen voor het buffet zijn getroffen, tap staat koud. Heb net 2 oliebollen gegeten voor een bodempje en ga zo maar eens een tapje nemen
Sterkte BQquote:Op donderdag 31 december 2009 15:45 schreef beequeen het volgende:
Hoi, ik wens alle RLS SC Fok!kers een fijne jaarwisseling en een gezond en gelukkig nieuwjaar.![]()
Met mij gaat het slecht, daarom geen posts in de SC. Op een dag als deze zie ik alleen maar happy people en terecht. Geniet er van.
Gaat helemaal lukken, dankjequote:Op donderdag 31 december 2009 16:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
, na alle voorbereidingen extra lekker
. Smakelijk
Jij ook bambyquote:Op donderdag 31 december 2009 16:25 schreef bamby het volgende:
En voor ieder hier op de SC een heel fijne jaarwisseling en veel geluk en voorspoed gewenst in 2010
Hetzelfde bamby....quote:Op donderdag 31 december 2009 16:25 schreef bamby het volgende:
En voor ieder hier op de SC een heel fijne jaarwisseling en veel geluk en voorspoed gewenst in 2010
Ach meissie toch...quote:Op donderdag 31 december 2009 15:45 schreef beequeen het volgende:
quote:Op donderdag 31 december 2009 16:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
Tiesto uit 2004 opstaan, dat was echt de beste trance-tijd. Met just be, adagio for strings en dat soort nummers.
Jij ook Hondjesquote:Op donderdag 31 december 2009 16:51 schreef hondjes het volgende:
Iedereen op Fok een heel gezond en fijn 2010.....![]()
En BQ, volgend jaar wordt beter, echt
Voor hondjes ook een gezond en fijn 2010quote:Op donderdag 31 december 2009 16:51 schreef hondjes het volgende:
Iedereen op Fok een heel gezond en fijn 2010.....![]()
En BQ, volgend jaar wordt beter, echt
mera knuffel kus terugquote:Op donderdag 31 december 2009 16:55 schreef MeraViglioSa het volgende:
Van mij ook een dikke virtuele knufflelkus aan iedereen alhier... Tot ziens in het nieuwe jaar!
Nauw...quote:Op donderdag 31 december 2009 17:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
Caro, pfff, er begint ergens wel een Duits lichtje te branden ja.
Fijne jaarwisseling
Google vertaal machine zegt: Eng....Nauw is Eng...quote:
Oké, lijkt me leuk!quote:Op donderdag 31 december 2009 17:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
Kom je naar de meet trouwens![]()
!
23 januari vrij houden, je krijgt een lift van Ian.
Het is ook eng!quote:Op donderdag 31 december 2009 17:29 schreef Laysa het volgende:
[..]
Google vertaal machine zegt: Eng....Nauw is Eng...
Fijne jaarwisseling caro en laat dat varken krijsen
Ja ik ben ook benieuwd naar liesjes oliebollen.quote:Op donderdag 31 december 2009 17:31 schreef Coos het volgende:
Ik wens iedereen een prettige avond en jaarwisseling en misschien tot vannacht.![]()
Lies hoe staat het met de oliebollen??
Oe, gezellig en lekker!quote:Op donderdag 31 december 2009 17:16 schreef CarOnline het volgende:
Zo, nu eens kijken hoe het varken aan 't spit hangt, had ik al eens vermeld dat we aan een zeer bourgondisch pleintje wonen?![]()
![]()
Ah, gezellig!quote:Op donderdag 31 december 2009 17:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
er begint ergens wel een Duits lichtje te branden ja.
Eerst thuis en na twaalven bestemming onbekend maar eindig ws weer bij de buurman.quote:Op donderdag 31 december 2009 18:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Coos, waar hang jij uit vannacht dan? Ik in "Nootdorp".
En ga jij nog lekker wat bushokjes slopen ofzo vanavond, Fluitert?quote:Op donderdag 31 december 2009 18:06 schreef tuinfluiter het volgende:
Copycat hoe is het met de hoofdpijn, lukt het om af te reizen naar Antwerpen?
Nee!quote:Op donderdag 31 december 2009 18:10 schreef Coos het volgende:
[..]
Eerst thuis en na twaalven bestemming onbekend maar eindig ws weer bij de buurman.![]()
Nootdorp!! Toch niet bij C...???
En die JanJaap v/d Wal is helemaal drie keer niks.quote:Op donderdag 31 december 2009 18:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
Er is niks met Guido Weijers.
Als ik een Bobette heb wel. Maar Nootdorp is niet zo ver je kan best even sneeuwballen komen gooien.quote:Op donderdag 31 december 2009 18:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee!![]()
Volgens mij kom je ook niet vérder dan de buurman.
Of wil je nog naar Leiden of zo?
Ik ben met vriendin en kind. "Sneeuwballen gooien" kom ik wel een keer alleen doen.quote:Op donderdag 31 december 2009 18:14 schreef Coos het volgende:
[..]
Als ik een Bobette heb wel. Maar Nootdorp is niet zo ver je kan best even sneeuwballen komen gooien.
Het gaat toch sneeuwen vannacht??
Ik vind het vreselijk. Typisch zo eentje die niet leuk ís maar leuk doet. Maar SBS heeft 'm op prime time dus er is blijkbaar behoefte aan dergelijke "humor".quote:
Ja maar je kan de lekkere frisse kristalletjes toch wel lekker opsnuivenquote:Op donderdag 31 december 2009 18:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik ben met vriendin en kind. "Sneeuwballen gooien" kom ik wel een keer alleen doen.
Jij bent nog een beetje in de house-stemming hè?quote:Op donderdag 31 december 2009 18:18 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja maar je kan de lekkere frisse kristalletjes toch wel lekker opsnuiven...Het schijnt heil koud te worden vannacht
...heel veel plezier
Tijd al niks meer van vernomen.quote:Op donderdag 31 december 2009 18:19 schreef Coos het volgende:
Hoe zou het eigenlijk gaan met Miss Vinex 2003??
quote:Op donderdag 31 december 2009 18:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Jij bent nog een beetje in de house-stemming hè?![]()
U ook veel plezier daar aan de Waal.![]()
Toch?![]()
Ja.. Waal.
quote:Op donderdag 31 december 2009 18:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik ben er weg van, iedereen veel plezier tijdens de jaarwisseling. Doe voorzichtig en alvast een goed nieuwjaar
Jij ook dwars kardinaaltjequote:Op donderdag 31 december 2009 19:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
Fijn O&N alvast! Dat iedereen in het nieuwe jaar moge krijgen wat ie verdient!
Hier hoor je nog niksquote:Op donderdag 31 december 2009 19:17 schreef Laysa het volgende:
Ik denk dat voor 0.00 uur hier het flatgebouw opgeblazen wordt....mocht dat het geval zijn....het was leuk met jullie
![]()
Ik zou nu eigenlijk bij mn broer zijn...maar mn pijnweek blijkt toch meer tegen te vallen dan dat ik gisteren dachtquote:Op donderdag 31 december 2009 19:22 schreef Sporti het volgende:
[..]
Hier hoor je nog niksIk heb nog maar 2 appeldingen, had eigenlijk stiekum wel een
oliebolletje van Liesje verwacht![]()
Ben je helemaal alleen vanavond Laysa?
mmmmm sterkte ....en maak het je vooral gezellig, doe ik ook hoorquote:Op donderdag 31 december 2009 19:25 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik zou nu eigenlijk bij mn broer zijn...maar mn pijnweek blijkt toch meer tegen te vallen dan dat ik gisteren dacht...heb mezelf lekker op de bank ge installeerd, hapje en drankje onder handbereik...ik vermaak me prima zo
.... behalve dan dat ik net een buurman hoorde roepen dat de grote knallers nog moeten komen
quote:Op donderdag 31 december 2009 19:30 schreef Sporti het volgende:
[..]
mmmmm sterkte ....en maak het je vooral gezellig, doe ik ook hoor
You toquote:Op donderdag 31 december 2009 19:30 schreef gomi het volgende:
iedereen een geweldig, mooi, en fantastisch 2010
en dat een ieder zijn dromen moge uitkomen in t nieuwe jaar
van mij of kreeg je er nog meerquote:Op donderdag 31 december 2009 19:45 schreef Laysa het volgende:Mijn oudjaarsavond kan niet meer stuk....kreeg zomaar heel onverwacht een smsje van iemand
![]()
![]()
oke....drank....Check
Wietthee....check
Go
quote:Op donderdag 31 december 2009 20:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
van mij of kreeg je er nog meerdan mag ik 1 keer raaien he
oke danquote:Op donderdag 31 december 2009 20:21 schreef Laysa het volgende:
[..]
![]()
van die ja
![]()
![]()
Fijne jaarwisseling mops en ik hoop dat het leuk was vandaag
quote:Op donderdag 31 december 2009 19:36 schreef Leandra het volgende:
Oeh, de laatste van dit jaar... ik vind dat ik daar in gepost moet hebben
Vindt je dat vervelend?quote:Op donderdag 31 december 2009 20:41 schreef HiDiHo het volgende:
Gezellig oud en nieuw vieren in mijn uppie
Daar pas ik voor, ga zo naar vrienden.quote:Op donderdag 31 december 2009 20:41 schreef HiDiHo het volgende:
Gezellig oud en nieuw vieren in mijn uppie
Jaquote:
Die moet om 10 uur beginnen morgen, dus die ging naar zijn ouders.quote:Op donderdag 31 december 2009 20:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Daar pas ik voor, ga zo naar vrienden.
quote:Op donderdag 31 december 2009 21:06 schreef KRIBBET het volgende:
Ik wens iedereen alvast een geweldig 2010, veel gezondheid en gelukkigheid
Jij ookquote:Op donderdag 31 december 2009 21:06 schreef KRIBBET het volgende:
Ik wens iedereen alvast een geweldig 2010, veel gezondheid en gelukkigheid
ja voor Manuquote:Op donderdag 31 december 2009 21:42 schreef HiDiHo het volgende:
Deze is voor jou, Manu
Top2000, Guus Meeuwis
*mental note maaktquote:
Anita meijers is nog ergerquote:Op donderdag 31 december 2009 22:01 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh die guido wijers vind ik erg
ik ben net naar 6 verhuisdquote:Op donderdag 31 december 2009 22:05 schreef Sporti het volgende:
[..]
ik schrok ervan jaZit nu ook op Ned. 1 ik geef Jan Jaap 10 minuten
De onverstaanbare troubadour uit Nijmegen op RTL 7quote:Op donderdag 31 december 2009 22:07 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik ben net naar 6 verhuisd..maar tegen half 12 ga ik weer naar ned1...
Ik zie baas B en nuuhhhhhh lange Frans hoorquote:Op donderdag 31 december 2009 22:28 schreef Sporti het volgende:
[..]
De onverstaanbare troubadour uit Nijmegen op RTL 7
Ik zag Frank Boeijen en Ruth Jacott, zongen samen zwart/wit. [sub]Tis vast je wietthee hoorquote:Op donderdag 31 december 2009 22:31 schreef Laysa het volgende:
Ik zie baas B en nuuhhhhhh lange Frans hoor....zo ver heen ben ik nog niet
heb ik gewoon frank boeijen gemistquote:Op donderdag 31 december 2009 22:37 schreef Sporti het volgende:
[..]
Ik zag Frank Boeijen en Ruth Jacott, zongen samen zwart/wit. [sub]Tis vast je wietthee hoor][/sub
quote:Op donderdag 31 december 2009 22:50 schreef Sporti het volgende:
[..]
Ja euh.....je kan niet alles hebben hoor, jij krijgt tenminste nog leuke sms-jes
Jullie ook de beste wensenquote:Op donderdag 31 december 2009 23:01 schreef FANN het volgende:
AMSTERDAM en ATHENE wensen jullie alvast allemaal een gelukkig Nieuwjaar
en boven alle goede wensen vooral een goede gezondheid !
![]()
Same to Amsterdam en Greecequote:Op donderdag 31 december 2009 23:01 schreef FANN het volgende:
![]()
Ook voor jou Fann!quote:Op donderdag 31 december 2009 23:01 schreef FANN het volgende:
![]()
jij ook lekker knallend het nwe jaar in Deisquote:Op donderdag 31 december 2009 23:16 schreef Deisyy het volgende:
Ik wil iedereen alvast een gezellige jaarwisseling en het liefde, geluk en gezondheid voor 2010 toewensen!
[ afbeelding ]
En ja, Guido viel ontzettend tegen, maar Jan-Jaap is het ook niet echt![]()
Worden jullie ook altijd zo emo met autonieuw?
Volgend jaar Hans Teeuwenquote:Op donderdag 31 december 2009 23:16 schreef Deisyy het volgende:
Ik wil iedereen alvast een gezellige jaarwisseling en het liefde, geluk en gezondheid voor 2010 toewensen!
[ afbeelding ]
En ja, Guido viel ontzettend tegen, maar Jan-Jaap is het ook niet echt![]()
Worden jullie ook altijd zo emo met autonieuw?
Germ...menneke toch...ga maar lekker slapen...we maken je wel ff wakker om 0.00 uurquote:Op donderdag 31 december 2009 23:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
Zo wat ben ik brak! ik haal 24h niet eens! *gaapt*
Vorig jaar sliep ik nog om 24hquote:Op donderdag 31 december 2009 23:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
Zo wat ben ik brak! ik haal 24h niet eens! *gaapt*
ja leuk...gewoon om 1 voor 12 naar bed gaan en dan maar afwachten wanneer de boel hierzo ontploftquote:Op donderdag 31 december 2009 23:25 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Vorig jaar sliep ik ook nog om 24h
Als je om 24h niet wakker wordt ben je of heel dronken of doofquote:Op donderdag 31 december 2009 23:26 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja leuk...gewoon om 1 voor 12 naar bed gaan en dan maar afwachten wanneer de boel hierzo ontploft
ik ben bezig met optie nummer 2...quote:Op donderdag 31 december 2009 23:27 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als je om 24h niet wakker wordt ben je of heel dronken of doof
Zo erg daar?quote:Op donderdag 31 december 2009 23:28 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik ben bezig met optie nummer 2...
kijk...das nou mooi om te horenquote:Op donderdag 31 december 2009 23:35 schreef liesje1979 het volgende:
Ik dacht net onder de douche aan hoe ik me vorig jaar voelde rond deze tijd.
Het was een goed jaar voor me.![]()
Gelukkig nieuwjaar wensen doe ik wel na 12 uur.
Vorig jaar had ik de award voor meest belovende fokker 2009, misschien 2010 dan?!quote:Op donderdag 31 december 2009 23:35 schreef liesje1979 het volgende:
Ik dacht net onder de douche aan hoe ik me vorig jaar voelde rond deze tijd.
Het was een goed jaar voor me.![]()
Gelukkig nieuwjaar wensen doe ik wel na 12 uur.
Dat weet ik nog, ik hoop het voor je hidi.quote:Op donderdag 31 december 2009 23:52 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Vorig jaar had ik de award voor meest belovende fokker 2009, misschien 2010 dan?!
Hier sluit ik mij helemaal bij aanquote:Op vrijdag 1 januari 2010 00:06 schreef Sporti het volgende:
Allemaal een goed en vooral gezond 2010 gewenst!!
Mopperkontjequote:Op vrijdag 1 januari 2010 00:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
Mensen die me een gezond 2010 toewensen
Dat 2010 voor iedereen een beter jaar moge worden dan het vorige!
Dat zijn massa smsjes! Ik krijg ook persoonlijke "met een zo gezond mogelijk"quote:
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 00:31 schreef Coos het volgende:
Ik wens alle Fokkers en speciaal de RLS-SCers een voorspoedig en gezond 2010.![]()
ook jou hoor NMNS (van de zomer was maar een uit de hand gelopen geintje)
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 00:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat zijn massa smsjes! Ik krijg ook persoonlijke "met een zo gezond mogelijk"
Je moest laatst voor een uitslag naar de dokter, was de uitslag niet gunstig?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 00:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat zijn massa smsjes! Ik krijg ook persoonlijke "met een zo gezond mogelijk"
Bloeit hier iets moois?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 00:31 schreef Coos het volgende:
Ik wens alle Fokkers en speciaal de RLS-SCers een voorspoedig en gezond 2010.![]()
ook jou hoor NMNS (van de zomer was maar een uit de hand gelopen geintje)
Die was gelukkig even slecht zoals altijd.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 00:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je moest laatst voor een uitslag naar de dokter, was de uitslag niet gunstig?
Hij is doorgekomen nu net maar ik kan zelf niks sms en veuls te druk op dit uur.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 00:39 schreef hondjes het volgende:
Allemaal een gezond en gelukkig Nieuwjaar..![]()
Coos, geloof niet dat mijn sms is doorgekomen...
wens Cor en vrouw en Henriette ook een gezond 2010..
Ik weet niet eens waar dat ding ligt momenteelquote:Op vrijdag 1 januari 2010 00:50 schreef Coos het volgende:
[..]
Hij is doorgekomen nu net maar ik kan zelf niks sms en veuls te druk op dit uur.
Ik probeer het straks nog wel!!
Ik zal de wensen doorgeven Hein zit hier en straks bel ik Cor en Yvon als ik er doorheen kom.
Maar jij en meneer hondjesplus dochter en schoonzoon een voorspoedig en gezond 2010 ook van Hein.
![]()
Lies neem je telefoon op muts
Wat raar... ik zie helemaal geen post van een user die "niemand" heetquote:Op vrijdag 1 januari 2010 00:51 schreef liesje1979 het volgende:
Niemand post in mijn topic: GELUKKIG NIEUW JAAR! *O*![]()
Daar zitten we dan ..rood..te wezenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 00:51 schreef Coos het volgende:
En o ja Hondjes morgen verwacht ik wel rode onderbroeken foto's.
"niemand" bestaat wel en heeft een PM boxquote:Op vrijdag 1 januari 2010 00:55 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Wat raar... ik zie helemaal geen post van een user die "niemand" heet
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 00:50 schreef Toverheks het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik wens iedereen een prachtig machtig gezond en gelukkig 2010, en vooral mijn scattie Laysa die het VU en alle onderzoeken heeft doorstaan, ben trots op je.![]()
en de staatslotery wil ik hartstikke bedanken zat hier met 2 loten, 1 van zoon en de ander van mij en mijn meisjes, en wij hebben op ons lot, hou je vast, wel 10 keiharde euro`s gewonnen, daarvoor mijn dank
Jouw jaar kan niet meer kapot, gefeliciteerd Toverheksquote:Op vrijdag 1 januari 2010 00:50 schreef Toverheks het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik wens iedereen een prachtig machtig gezond en gelukkig 2010, en vooral mijn scattie Laysa die het VU en alle onderzoeken heeft doorstaan, ben trots op je.![]()
en de staatslotery wil ik hartstikke bedanken zat hier met 2 loten, 1 van zoon en de ander van mij en mijn meisjes, en wij hebben op ons lot, hou je vast, wel 10 keiharde euro`s gewonnen, daarvoor mijn dank
Dank je lieverd, ach dan maar geen villa, zwembad,sauna,jacuzzi,lammetjes op het grasveldje, 4 keer in het jaar een armin van buren die plaatjes komt draaien in mijn achtertuin, geen dure armani mantelpakjes of een D&G geurtje in mijn uitgebouwde badcel.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 00:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jouw jaar kan niet meer kapot, gefeliciteerd Toverheks
Ik ga met je mee, allemaal slaap lekker en tot morgenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 01:06 schreef Laysa het volgende:
ik ga proberen om te gaan slapen...het lijkt hier rustiger te gaan worden.....
![]()
Dat dus!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 01:06 schreef Laysa het volgende:
ik ga proberen om te gaan slapen...het lijkt hier rustiger te gaan worden.....
![]()
Slaap lekker saampiesquote:Op vrijdag 1 januari 2010 01:09 schreef Toverheks het volgende:
Ik ga met je mee, allemaal slaap lekker en tot morgen
Dat kan je wel weg pritten met correct-it, niemand die dat nog zietquote:
Blauw was ik al een nacht, roze al een keer een uurrtjequote:Op vrijdag 1 januari 2010 01:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat kan je wel weg pritten met correct-it, niemand die dat nog ziet
En paars nu!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 01:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Blauw was ik al een nacht, roze al een keer een uurrtje
Maar groen niet, we zijn groen Deissy!
*screenshots maakt
Deizzzz.....gelukkig nieuwjaarquote:
Coossie, jou wens ik het allerbeste van 2010quote:
Heidiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |