Ja, strikt genomen is bijna heel Fok! flauwekul.quote:Op donderdag 31 december 2009 12:49 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik vind die verkiezingen flauwekul.
Nick en Simon staan 1!!!quote:Op donderdag 31 december 2009 12:52 schreef MeraViglioSa het volgende:
Met de Foute Top 111 op Q-music en IaN met een lang gezicht in de keuken.
Game on!
Zat daar een dansje bij? De Macarena, die welquote:Op donderdag 31 december 2009 12:53 schreef Laysa het volgende:
[..]
jouw tijdje kende vast het hele dansje
gabbersquote:Op donderdag 31 december 2009 12:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zat daar een dansje bij? De Macarena, die wel.
En later fuck de Macarena, de hardcore versie. De gabbertijd, mooi!
Ja..... nou helemaal mee eens hoor, maar succes. Want "dat vrouwen in privéhokjes stoppende SV-monnetje is óók entertainment en wie bepaalt dan wat entertainment is" blabla, let maar op. Hoi Maanvis.quote:Op donderdag 31 december 2009 12:55 schreef Ian_Nick het volgende:
Sorry, ik zat even in de FB te oreren.
Nah, het was echt wel een eigen scene, had er weinig last van. Jij wel?quote:Op donderdag 31 december 2009 12:58 schreef Laysa het volgende:
[..]
gabbersdie probeerden heel de house scene dood te laten gaan...maar die heeft het overleefd en de gabbers zijn met pensioen
Ja....quote:Op donderdag 31 december 2009 13:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Nah, het was echt wel een eigen scene, had er weinig last van. Jij wel?
Whut?quote:Op donderdag 31 december 2009 12:58 schreef Laysa het volgende:
[..]
gabbersdie probeerden heel de house scene dood te laten gaan...maar die heeft het overleefd en de gabbers zijn met pensioen
De gabbers waren een scene. Zij probeerden niks, zij waren een stroming.quote:Op donderdag 31 december 2009 12:58 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nog steedsquote:Op donderdag 31 december 2009 13:10 schreef Noek het volgende:
En het was best een toffe stroming ook nog eens.
Haren vlechten en hoog opsteken? Trainingspak aan (liefst 2 over elkaarquote:Op donderdag 31 december 2009 13:12 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Nog steedsheb 30 januari weer een dik feestje
jij ook!quote:Op donderdag 31 december 2009 13:12 schreef Juud79 het volgende:
Middag all!
Ik ben er ook meteen weer vandoor, kwam alleen even iedereen een fijne jaarwisseling wensen.
Have fun allemaal en tot in 2010!
Ja, wel maf he. Ik wist niet eens dat dat mocht, zonder papieren jongeren full time begeleiden tijdens hun taakstraf. Maar dat gaat dus ook veranderen begreep ik. Maar man o man ik zag er een paar tussen, dat kleine ettertje in de klas, daar gaan mn handen van jeukenquote:
Zo ging ik vroeger wel ja, en er zijn er nog steeds die dat doenquote:Op donderdag 31 december 2009 13:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Haren vlechten en hoog opsteken? Trainingspak aan (liefst 2 over elkaar)?
zwabberquote:Op donderdag 31 december 2009 13:17 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Zo ging ik vroeger wel ja, en er zijn er nog steeds die dat doen![]()
Ik lijk tegenwoordig meer op een rockchick als ik ga hakkuh.![]()
Broek met draadjes en kettingen, stekels om mn pols en nek, goth make-up, dat soort dingen
Hakken ze dan ook nog?quote:Op donderdag 31 december 2009 13:12 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Nog steedsheb 30 januari weer een dik feestje
quote:
Ja jij ook hoor..quote:Op donderdag 31 december 2009 13:12 schreef Juud79 het volgende:
Middag all!
Ik ben er ook meteen weer vandoor, kwam alleen even iedereen een fijne jaarwisseling wensen.
Have fun allemaal en tot in 2010!
quote:Op donderdag 31 december 2009 13:18 schreef Noek het volgende:
[..]
Hakken ze dan ook nog?
Fijne dag all!
Mijn ogen gingen juist een beetje jeuken, maar dat kan ook labiliteit door pmsmigraine zijnquote:Op donderdag 31 december 2009 13:15 schreef Marrije het volgende:
Ja, wel maf he. Ik wist niet eens dat dat mocht, zonder papieren jongeren full time begeleiden tijdens hun taakstraf. Maar dat gaat dus ook veranderen begreep ik. Maar man o man ik zag er een paar tussen, dat kleine ettertje in de klas, daar gaan mn handen van jeuken
Ik kan ook alleen naar Hazes luisteren als ik bezopen benquote:Op donderdag 31 december 2009 13:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dude, zit jij nou serieus al te zuipen?
Sterker nog, hij zelf ook.quote:Op donderdag 31 december 2009 13:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kan ook alleen naar Hazes luisteren als ik bezopen ben
Ik kan het nog steeds, hij niet meer.quote:
Ohja, Nederland, waar ze 2 dagen van te voor al beginnenquote:Op donderdag 31 december 2009 13:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kan het nog steeds, hij niet meer.
Ik denk hier elke keer dat de wereld vergaat, alsof er raketten inslaan, zo'n kabaal
De knallen vandaag zijn echt niet normaal, het lijkt wel een oorlogsgebied hierquote:Op donderdag 31 december 2009 13:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ohja, Nederland, waar ze 2 dagen van te voor al beginnen
Zelfs dat doen die saaie klootzakken hier niet
Ik zie alleen potentie in de FB.quote:
Gaat voor mij niet werken, kan hier toch geen YouTube kijkenquote:Op donderdag 31 december 2009 13:53 schreef Ian_Nick het volgende:
Tijd voor een beetje muzikale tegengas geloof ik
Godverdommequote:Op donderdag 31 december 2009 13:55 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik word echt helemaal blij van die Foute 111![]()
[..]
Gaat voor mij niet werken, kan hier toch geen YouTube kijken
Denk je er een beetje aan dat je niet te laat op je werk komt?quote:Op donderdag 31 december 2009 14:00 schreef Ian_Nick het volgende:
*draait zijn muziek zo hard dat ze het over de grens zouden moeten horen
Ik wou dat ik ziek wasquote:Op donderdag 31 december 2009 14:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Denk je er een beetje aan dat je niet te laat op je werk komt?
Moet je de Nick Kortjakje nemen, dan kun je lekker de hele middag en avond het volgende doen:quote:Op donderdag 31 december 2009 14:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik wou dat ik ziek was
Maar dat ben ik ook nog 's nooit![]()
Die kleine dude heeft het volgens mij best naar zijn zinquote:Op donderdag 31 december 2009 14:08 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Moet je de Nick Kortjakje nemen, dan kun je lekker de hele middag en avond het volgende doen:
[ afbeelding ]
Deze ook wel!quote:Op donderdag 31 december 2009 14:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die kleine dude heeft het volgens mij best naar zijn zin
quote:
Doorzetter en bijna nooit ziek.quote:Op donderdag 31 december 2009 14:05 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik wou dat ik ziek was
Maar dat ben ik ook nog 's nooit![]()
Prachtig aangrijpende docu Fluiertje! Middag all !quote:Op donderdag 31 december 2009 13:49 schreef tuinfluiter het volgende:
Had 26 december een documentaire opgenomen , "De boer die zou gaan emigreren".
Ja, vind ik ook. Gaan er zo aan beginnen, tot een andere keer Sporti.quote:Op donderdag 31 december 2009 14:20 schreef Sporti het volgende:
Prachtig aangrijpende docu Fluiertje! Middag all !
Ja, maar ik kan je toch echt niet verder helpenquote:Op donderdag 31 december 2009 14:18 schreef Ian_Nick het volgende:
Oh God, Teun wil kinderen.
We kunnen toch samen een chineesje adopteren?quote:Op donderdag 31 december 2009 14:24 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, maar ik kan je toch echt niet verder helpen
Als ik dan een katje uit het asiel mocht hebben toch?quote:Op donderdag 31 december 2009 14:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
We kunnen toch samen een chineesje adopteren?![]()
Het huidige object van mijn affectie zit daar namelijk helemaal niet op te wachten
Wehehequote:Op donderdag 31 december 2009 14:27 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Als ik dan een katje uit het asiel mocht hebben toch?
Ja, ga jij lekker die kattenbak verschonen enzo. Teun en ik regelen wel dat Ping een ownend klein ventje gaat wordenquote:Ik zie dat overigens wel zitten, zo met Teun erbij![]()
Dan hoef ik me heul niet schuldig te voelen dat het chineesje alsnog maar 1 ouder heeft als ik me dooderger![]()
![]()
Ja erg mooi en triest om te zien hoe een overheid "echte mensen" stuk maakt.quote:Op donderdag 31 december 2009 14:20 schreef Sporti het volgende:
[..]
Prachtig aangrijpende docu Fluiertje! Middag all !
Leuk man, kindjes in bad doenquote:Op donderdag 31 december 2009 14:27 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Als ik dan een katje uit het asiel mocht hebben toch?
Ik zie dat overigens wel zitten, zo met Teun erbij![]()
Dan hoef ik me heul niet schuldig te voelen dat het chineesje alsnog maar 1 ouder heeft als ik me dooderger![]()
![]()
WTF blauwe ogen?!quote:Op donderdag 31 december 2009 14:38 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Leuk man, kindjes in bad doen![]()
[ afbeelding ]
Oh, mag dat niet in Duitslandquote:Op donderdag 31 december 2009 14:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
WTF blauwe ogen?!
Die kan niet van mij zijn, Teun, je gaat vreemd hè!
Ik ben niet de enigequote:Op donderdag 31 december 2009 14:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
Mera doet daar nooit zo moeilijk over
Eindelijk een verstandig iemand, 't moet maar eens afgelopen zijn met dat geknecht van mannenquote:Op donderdag 31 december 2009 14:53 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik ben niet de enige![]()
Ontrouw geeft huwelijk een boost
Huisvrouw SC.quote:
Nee, daar stinkt het.quote:Op donderdag 31 december 2009 15:09 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ga jij es even lekker naar de FB
Fout, 't is een katquote:Op donderdag 31 december 2009 15:10 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nee, daar stinkt het.
Naar natte hond.
Zeg!quote:
De dranghekken staan al klaar, maar geen hond die in de rij wil staanquote:Op donderdag 31 december 2009 15:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
In hartje Gouda stond een rij met dranghekken bij de oliebollenkraam.
Zet een bak oliebollen op je vensterbank met een ventilator erachter, bordje ophangen, klaaar!quote:Op donderdag 31 december 2009 15:16 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
De dranghekken staan al klaar, maar geen hond die in de rij wil staan
Hier kan ik ook geen patat van bakken (en ook geen friet)quote:Op donderdag 31 december 2009 15:18 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Zet een bak oliebollen op je vensterbank met een ventilator erachter, bordje ophangen, klaaar!
Nou, mensen ruiken dat en dan komen de rijen vanzelf?quote:Op donderdag 31 december 2009 15:22 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hier kan ik ook geen patat van bakken (en ook geen friet)
Pics or it didn't happen!!quote:Op donderdag 31 december 2009 15:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb nieuwe schoenen, en een rookmelder, en een weerstation.
Over 20min, heb 'm al gemaakt maar de kabel van m'n telefoon zit in de externe harde schijf die films aan 't overzetten is naar de mediaplayerquote:Op donderdag 31 december 2009 15:33 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Pics or it didn't happen!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |