Goedzo! weer een potje erbijquote:Op donderdag 31 december 2009 15:26 schreef Stormqueen het volgende:
net op jullie aanraden ook een flesje cuticle oil gekocht... hailNa een flinke smeerbeurt zien m'n nagelriemen er al 10 keer beter uit
1 diclofenac en 2 paracetamollen van 500mg. En dat mag elke 8 uur. (Hangt een beetje af van de diclo die je hebt of dat ook elke 8 uur mag).quote:Op donderdag 31 december 2009 14:29 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik kan niet tegen die spierbalsemzalfjes. Dan zwelt mijn huid op alsof er kokend water over gegooid is
Ik gooi er later in de middag een diclofenac met 1 paracetamol in. Mijn vriend is al jarenlang rugpatient, en dat schijnt wel te werken, maar daar wacht ik nog ff mee anders is het straks alweer uitgewerkt. En tja die alcohol..shame maar so be it. Een keertje nuchter O&N nieuw meemaken. Er is voor alles een 1ste keer he?
Of mijnwel of niet gaan laat ik aan hem over. En anders ga ik vanavond gewoon tutten en die deuken eens uit mijn nagels halen. Over BadGelJob gesproken zeg!
toch nog een beetje OT
Diclofenac en alcohol is niet zo goeie combi voor je maag.quote:Op donderdag 31 december 2009 14:39 schreef Puckzzz het volgende:
Och een paar wijntjes zal vast niet veel kwaad kunnen, maar ik zal zeker niet zoals voorgaande jaren naar huis rollen
Had ik trouwens al gezegd dat rhinstones over de hele breedte van je French ontzettend onhandig en irritant zijn? Bij deze....
Even helpen nog: Zoals dit: Mw. drs. *eventueel voorletters* *achternaam*quote:Op donderdag 31 december 2009 15:33 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Goedzo! weer een potje erbij
iemand hier ervaring met een briefaanhef wanneer de persoon een titel heeft? Dus bijvoorbeeld: mr. ir. dr.
Is het dan t.a.v. dr. ir. *naam* ? of t.a.v. dr. ir. heer *naam*
quote:Op donderdag 31 december 2009 15:42 schreef mmascha het volgende:
Even Puckzz haar avond vergallen![]()
[..]
1 diclofenac en 2 paracetamollen van 500mg. En dat mag elke 8 uur. (Hangt een beetje af van de diclo die je hebt of dat ook elke 8 uur mag).
[..]
Diclofenac en alcohol is niet zo goeie combi voor je maag.
[..]
Even helpen nog: Zoals dit: Mw. drs. *eventueel voorletters* *achternaam*
Sorry lieve Puckzzz
Bold colors dear!quote:Op donderdag 31 december 2009 16:48 schreef Puckzzz het volgende:
Ik gooi er ook nog een foto in. Beetje saai![]()
[ afbeelding ]
Heb je ook geen basecoat die matter is? Kan wel eens een heel mooi effect zijn!quote:Op donderdag 31 december 2009 17:15 schreef wolvendagen het volgende:
Ik wil mat zwart doen voor vanavond maar ik heb geen matte lak.
Daar word ik ook heeeeeel blij van! Van het weekend lekker een bestelling maken en 5 januari bestellen.quote:Op donderdag 31 december 2009 17:53 schreef Linnie20v het volgende:
Zo, klaar met werken! Net ff een oliebol naar binnen gewerkt, straks nog gourmetten....
heb zooo geen zin om iets te gaan doen, dus blijf lekker thuis!
Ik zag dat op TD de Alice in Wonderlandlakjes al te zien zijn.....vanaf 5 januari te krijgen
Ben weer helemaal blij...!!!!!!
Lakken en dan boven een pan kokend water houden (in de stoom zeg maar)als ze bijna droog zijn. De rest van de avond eraf blijven.quote:Op donderdag 31 december 2009 17:15 schreef wolvendagen het volgende:
Ik wil mat zwart doen voor vanavond maar ik heb geen matte lak.
Mooi hoorquote:Op donderdag 31 december 2009 17:12 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Bold colors dear!![]()
@Nienna, kleuren en dergelijk komen vanzelf.
Netjes gelakt!![]()
Dit zijn mijn nieuwjaarsnagels...
Uitgekozen door zoonlief.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jullie allemaal een hele fijne jaarwisseling!
Met veel plaatjes van mooie gelakte nagels..
Welke kleur is dit? Mooiquote:Op donderdag 31 december 2009 17:12 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Bold colors dear!![]()
@Nienna, kleuren en dergelijk komen vanzelf.
Netjes gelakt!![]()
Dit zijn mijn nieuwjaarsnagels...
Uitgekozen door zoonlief.
Psst! Swatches: http://www.alllacqueredup(...)swatches-review.htmlquote:Op donderdag 31 december 2009 17:53 schreef Linnie20v het volgende:
Zo, klaar met werken! Net ff een oliebol naar binnen gewerkt, straks nog gourmetten....
heb zooo geen zin om iets te gaan doen, dus blijf lekker thuis!
Ik zag dat op TD de Alice in Wonderlandlakjes al te zien zijn.....vanaf 5 januari te krijgen
Ben weer helemaal blij...!!!!!!
Hartstikke leuk! En ontzettend mooi gedaan!quote:Op donderdag 31 december 2009 19:13 schreef romika het volgende:
Weer prachtige nagels allemaal!!
@Niena: Mooi hoor, de rest volgt wel hoor![]()
@Puckz: Sterkte met je rug en hopelijk heb je ondanks dat wel een fijne avond.
@Obli: Mooi geworden![]()
Nou na een middag klooien heb ik er eindelijk iets op gekregen![]()
Ik wens jullie ook allemaal een fantastische avond en de allerbeste wensen voor 2010.
En dat we maar veel nagels mogen lakken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
We'll always have Paris suede
gelukkigquote:Op donderdag 31 december 2009 21:13 schreef Puckzzz het volgende:
Mooi Romika
Ook van mij de allerbeste wensen voor jullie allemaal!
Ik ga toch naar het feestje. Heb geen pijnstillers genomen maar de hele dag rust heeft me wel goed gedaan. Bewegen gaat al beter.Kan ik ook rustig een paar pilsjes drinken zonder maagpijn te krijgen
Wat fijn dat het wat beter gaat! Have fun!quote:Op donderdag 31 december 2009 21:13 schreef Puckzzz het volgende:
Mooi Romika
Ook van mij de allerbeste wensen voor jullie allemaal!
Ik ga toch naar het feestje. Heb geen pijnstillers genomen maar de hele dag rust heeft me wel goed gedaan. Bewegen gaat al beter.Kan ik ook rustig een paar pilsjes drinken zonder maagpijn te krijgen
Transdesign!quote:Op donderdag 31 december 2009 22:42 schreef mmascha het volgende:
[..]
Wat fijn dat het wat beter gaat! Have fun!
Wat/waar had je besteld Nieners? ondertussen even teruglezen
Nice! Stroll is mooi!quote:Op donderdag 31 december 2009 22:48 schreef Nieners het volgende:
[..]
Transdesign!
Even zo uit mijn hoofd: (allemaal CG)
Ruby Pumps (nu op, zo mooi!!)
Prize winning mare
Cashmere Creme
Recycle
TTYL
Golden Spurs
Poetic
Awaken
Stroll
Dank je Puntoortje!quote:
Dank je Obli, het is toch nog iets geworden.quote:Op donderdag 31 december 2009 20:47 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Hartstikke leuk! En ontzettend mooi gedaan!
HAPPY NAILS!!
Dank je Franneh, de lijntjes heb ik met een striper gemaakt. Gewoon uit de hand.quote:Op donderdag 31 december 2009 21:04 schreef Franneh het volgende:
Mooi Romika! Hoe heb je die lijntjes zo mooi gekregen?
Dank je Puckz. Fijn dat je toch nog weg kon.quote:
Verbazend goed gelukkig!quote:
Mooi zo! En katertechnisch gezienquote:Op vrijdag 1 januari 2010 12:13 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Verbazend goed gelukkig!Thnx allemaal
En HAPPY 2010!!![]()
![]()
Wow, how nice!quote:Op donderdag 31 december 2009 19:13 schreef romika het volgende:
Weer prachtige nagels allemaal!!
@Niena: Mooi hoor, de rest volgt wel hoor![]()
@Puckz: Sterkte met je rug en hopelijk heb je ondanks dat wel een fijne avond.
@Obli: Mooi geworden![]()
Nou na een middag klooien heb ik er eindelijk iets op gekregen![]()
Ik wens jullie ook allemaal een fantastische avond en de allerbeste wensen voor 2010.
En dat we maar veel nagels mogen lakken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
We'll always have Paris suede
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |