van welk merk heb je dat gekocht ?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:41 schreef Lindytje het volgende:
@ Es70: die heb ik in Duitsland gekocht.... sorry, heb je waarschijnlijk geen hol aan...
En waar heb je in godsnaam 20 lakjes voor 11 euro gekocht??![]()
(heb trouwens vanmiddag bij de kruidvat 4 oogschaduwtjes, 1 lipgloss (die meurt!! Gaat meteen weer weg...) en 3 lakjes gekocht, voor het totaal bedrag van jawelll.... 2 hele euro's!)
Oehquote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:42 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe nude collectie van catrice. Ik vind ze mooi
Ja ik vind ze echt leuk, en dat voor 2 euro.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:45 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Oeh, houdt stiekem best van nude
Ik houd ook niet zo van oranje, maar er zit wel een geinige flash inquote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:40 schreef Puckzzz het volgende:
Ik vind dit toch niet echt 'Koraal' het is gewoon Koninginnedag oranjeIk denk dat ik er maar een Konad overheen flikker. Zwarte stippen ofzo
[ afbeelding ]
JK! maar er gaat wel een zwarte Konad over, weet alleen nog niet wat
Dit vind ik ook wel snoezig trouwens:
[ afbeelding ]
Sowieso vind ik dat 1 van de nadelen van lange nagels...het koken. Je moet heel voorzichtig zijn dat je niet een hoek van de nagels snijd wanneer je iets heel fijn aan het snijden bent, en hou maar op over gehaktballetjes draaien e.d.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:28 schreef es70 het volgende:
Gelukkig nieuwjaar allemaal.
De retronagels van Stormqueen.
@Lindytje: Waar had je die polishthinner gevonden?
Ik heb een boel lakjes gekocht de laatste dagen. 20 flesjes
. Voor het gruwelijke bedrag van...
Nog net geen 11 euro.
Op dit moment (niet zo'n beste Konad):
[ afbeelding ]
Straks weer wegpoetsen, deeg kneden vonden ze niet leuk.
Uit de koopjesbak bij Kruidvat.. alles 25ct. Twee oogschaduwtjes van Gosh, 2 van essence, 2 lakjes van gosh, 1 lakje van essence en 1 lipgloss van essence.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:43 schreef PartyHardy het volgende:
[..]
van welk merk heb je dat gekocht ?koopje!
Zo vind ik ze wel leukquote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:49 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Sowieso vind ik dat 1 van de nadelen van lange nagels...het koken. Je moet heel voorzichtig zijn dat je niet een hoek van de nagels snijd wanneer je iets heel fijn aan het snijden bent, en hou maar op over gehaktballetjes draaien e.d.
Ik heb er een Konad overheen gepleurd. ben niet 100% happy maar het zit erop, het zit netjes, dus laat maar lekker zitten
[ afbeelding ]
Uit die collectie heb ik een leuk groen nagellakjequote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:57 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Uit de koopjesbak bij Kruidvat.. alles 25ct. Twee oogschaduwtjes van Gosh, 2 van essence, 2 lakjes van gosh, 1 lakje van essence en 1 lipgloss van essence.(1 van die oogschaduwtjes was volgens mij nog uit een limited edition van essence... summer love ofzo??!!)
Ik heb dat bakje ook gezocht maar die hebben ze denk ik niet in Veghelquote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:57 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Uit de koopjesbak bij Kruidvat.. alles 25ct. Twee oogschaduwtjes van Gosh, 2 van essence, 2 lakjes van gosh, 1 lakje van essence en 1 lipgloss van essence.(1 van die oogschaduwtjes was volgens mij nog uit een limited edition van essence... summer love ofzo??!!)
Veghel!!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:19 schreef PartyHardy het volgende:
[..]
Ik heb dat bakje ook gezocht maar die hebben ze denk ik niet in Veghelvan de week maar even in de stad kijken
Wow! Een echte feestjurk! (Bedankt voor het foto maken!)quote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:30 schreef buzzwheedle het volgende:
@mmascha this is it:
[ afbeelding ]
Ik heb ook Stroll op mij lijstje staan! Vind het een erg mooie kleur. Geen idee dus nog hoe de ervaring is.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:32 schreef mmascha het volgende:
[..]
Wow! Een echte feestjurk! (Bedankt voor het foto maken!)
Lindytje: heb je zelfs die All I Want lakjes in Duitsland gevonden?!
Waarom hebben ze hier nou niet al die collecties. Ik heb al een maand geleden een mail naar Essence gestuurd maar nog niks van gehoord.
Vandeweek, als mijn paypalaccount werkt, bij TD bestellen. Ik heb mijn lijstje al klaar. Maar er staat ook Stroll op. Hebben anderen hier ook zo'n slechte ervaring mee net als Nieners?
Puckzzz wat heb je je nagels mooi hersteld!
Daar heb ik idd niet zoveel aanquote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:41 schreef Lindytje het volgende:
@ Es70: die heb ik in Duitsland gekocht.... sorry, heb je waarschijnlijk geen hol aan...
En waar heb je in godsnaam 20 lakjes voor 11 euro gekocht??![]()
(heb trouwens vanmiddag bij de kruidvat 4 oogschaduwtjes, 1 lipgloss (die meurt!! Gaat meteen weer weg...) en 3 lakjes gekocht, voor het totaal bedrag van jawelll.... 2 hele euro's!)
Eentje maar.. alleen de rode. Die is trouwens wel tof! Heeft ieniemienie glittertjes er in, zo klein dat je ze bijna niet ziet. Ik vind m wel tof!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:32 schreef mmascha het volgende:
[..]
Lindytje: heb je zelfs die All I Want lakjes in Duitsland gevonden?!
Nice!! Dat heb je goed gedaanquote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:39 schreef es70 het volgende:
[..]
Daar heb ik idd niet zoveel aan.
20 lakjes:
11x Max (45 ct p.s.)
5x Gosh + 1 Essence colour&go (25 ct p.s. in zo'n zelfde Kruidvatbak als waar jij in hebt gegrut)
2x La Femme (1 euro p.s.)
1x Etos Effect Nails (2,49dúúr
).
Nou moet ik zeggen dat ik nooit dure lakjes koop, maar dit is wel heel erg leuk inslaan.
@Puckzzz: Tof zo, die Konad erover.
Waar en voor wat? Bij ons zoeken ze misschien ook nog iemand. Kantoor zat vroeger in Boerdonk maar sinds de bouwvak zitten we in Veghel. Administratieve functie.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:25 schreef Stormqueen het volgende:
Veg-hel
Wel veul brabo's hier, dat wordt dat toch een polishmeet ergens in Eindhoven of Den Bosch
ik heb dinsdag een sollicitatiegesprek in Erp
communicatiebaanquote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:53 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Waar en voor wat? Bij ons zoeken ze misschien ook nog iemand. Kantoor zat vroeger in Boerdonk maar sinds de bouwvak zitten we in Veghel. Administratieve functie.![]()
Polishmeet zou al bij mij zijn, maar ff wat beter weer afwachten enzo
63 (sunset)quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:41 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nice!! Dat heb je goed gedaan![]()
(welke gosh-kleurtjes heb jij gegrabbeld?)
Hier ook niet (stom filiaalquote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:46 schreef PeRi het volgende:
Ik hoorde ook over de befaamde 25 centen bak van de Kruidvat, maar die hebben ze hier niet..
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:57 schreef es70 het volgende:
[..]
63 (sunset)
064 (frou-frou)
086 (rose)
551 (sweet peach)
533 (sparkle)
Bij hobbies staat niet 'Nagellak'quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
communicatiebaanWaar, dat doe ik wel via de PM
Wat voor administratief? En loont het de moeite om er een auto voor te kopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |