Kinderartsen kunnen altijd aankloppen bij de Vereniging van Draagdoekconsulenten om van gedachten te wisselen. En als belangstellende ouder kan je de behandelaar / therapaut van jou of je kindje natuurlijk ook zelf op de VDC wijzen.quote:Op maandag 18 januari 2010 19:49 schreef miss_sly het volgende:
Macka, ik had nog een vraag. Misschien weet jij hoe of wat.
Dochtertje van schaaps broer heeft een spreidbroekje gehad. Nou droegen ze haar ook in een BB. Wat ik een beetje vreemd vind, is dat bij hun niet bekend is dat een BB niet goed is. Dat is op zich natuurlijk niet vreemd, want dat is bij veel mensen neit bekend, maar ik zou eigenlijk verwachten dat een kinderarts die met heupproblemen bij baby's en spreidbroekjes te maken heeft, hier wel van op de hoogte is en dus ook bijvoorbeeld zou adviseren om niet een BB te gebruiken, maar een draagdoek. Weet jij er iets van of kinderartsen op dit punt geinformeerd worden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door texelonia op 19-01-2010 15:18:15 ]Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine ©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
Dank! Weet je wat ik zo'n nadeel van al die mooie doeken vind? Die namen! Ik kan dat allemaal nooit onthouden!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:53 schreef Macka66 het volgende:
Strakker aan proberen te trekken amaranta! Of een langere doek aanschaffen. Over het algemeen wordt de FWCC van achter vastgeknoopt. Als je een doek hebt die zo lang is dat 'ie ook voor geknoopt kan worden is die doek meestal te lang om ook nog andere knopen lekker mee te knoepn.
Hoi Grunsfan, in de zomer is een ringsling koeler om mee te dragen dan met een tricot doek. Er zijn dikke en dunne ringslingsOok zijn er zogeheten gauze doeken (geweven doeken) die luchtiger zijn dan tricot of andere geweven doeken. (Merken zijn Calin Bleu en Wrapsody Gypsymama Bali Breeze)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |