Kijk...ik had al een goeie dag, en nou kan ie helemaal niet meer stuk. Ben heel blij voor je!quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:18 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ik ga dr vanmiddag ophalen! Ze is helemaal opgeknapt en het gaat goed
Goed om te horen!quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:18 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ik ga dr vanmiddag ophalen! Ze is helemaal opgeknapt en het gaat goed
Niet je eigen winterpeen geven hèquote:Op donderdag 7 januari 2010 13:49 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ik ben net in mn pauze even langs geweest en heb zojuist een stukje banaan gegeven. Hier at ze wel van, niet alles, maar wel een flink deel. Ze is nog steeds erg suf en heeft 1 van dr oogjes half dicht.. de andere staat wel open.
Ik wil straks inderdaad iets van winterpeen ofzo halen.
Wat je ook nog kunt doen is bij een dierenwinkel of bijvoorbeeld de Welkoop/Boerenbond van dat kruidhooi halen. Onze Tommie eet dat heel graag, zelfs na de operatie (zie het centraal konijnentopic)quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:49 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ik ben net in mn pauze even langs geweest en heb zojuist een stukje banaan gegeven. Hier at ze wel van, niet alles, maar wel een flink deel. Ze is nog steeds erg suf en heeft 1 van dr oogjes half dicht.. de andere staat wel open.
Ik wil straks inderdaad iets van winterpeen ofzo halen.
Ik heb paardebloemenhooi gehaaldquote:Op donderdag 7 januari 2010 15:10 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Wat je ook nog kunt doen is bij een dierenwinkel of bijvoorbeeld de Welkoop/Boerenbond van dat kruidhooi halen. Onze Tommie eet dat heel graag, zelfs na de operatie (zie het centraal konijnentopic)
Das vast ook goed. Hooi met een smaakje is interessantquote:Op donderdag 7 januari 2010 15:14 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik heb paardebloemenhooi gehaald
Waar woon je? Zit je toevallig in de Randstad? Mijn da in Delft is geniaal met konijnen.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 09:02 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ze gaat het niet halen. Ze leeft nog wel, maar vraag niet hoe
Ze is dermate zwak dat dat denk ik geen zin meer heeft. Ik ben inmiddels maar naar mn werk gegaan, en heb het zo comfortabel mogelijk voor dr gemaakt. Ze is dermate zwak dat ik niet denk dat ze het uberhaupt tot de dierenarts haalt. Het enige wat ze eigenlijk nog doet is ademen, en een poging om naar mij of naar 1 van mn andere konijnen te kruipen...quote:Op vrijdag 8 januari 2010 09:13 schreef Guppyfriend het volgende:
Kan je niet naar de DA, zsm? Desnoods om een spuitje te halen, maar probeer of je ergens heenkan.
Wat klote zeg...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |